30 juli 2019

Meest populair op LinkedIn 1e halfjaar 2019: Sander Haas over 10 jaar Asito verkiezing

Als contentmarketeer en inspiratiebron publiceert het redactieteam van Schoonmaakjournaal bijna werkdagelijks een select artikel. Een interview, blog, filmproductie of best practice. In het eerste halfjaar van 2019 behaalde het interview met Sander Haas van Asito met bijna 3700 profs – het hoogste bereik onder het sterk groeiend aantal followers van de Schoonmaakjournaal company page. Niet zo vreemd want het enthousiasme straalt al van de titel af: Sander Haas over 10 jaar Asito Schoonmaakkracht van het Jaar: “De trots giert eruit”.

Op de foto de winnaar van de 10e verkiezing Schoonmaakkracht van het Jaar: Gré Ottens

In gesprek met Sander over de 10e verkiezing van Asito Schoonmaakkracht van het Jaar: de allerbeste van 10.000 collega’s. De collega die het vak intrinsiek uitdraagt. De collega die hét visitekaartje is van het schoonmaakvak. Nominaties door klanten, collega’s en leidinggevenden leiden tot een selectie, de halve finale in het stadion van Heracles Almelo en de ‘grande finale’ op het hoofdkantoor van Asito. “Het blijft een feest: de verkiezing van Asito Schoonmaakkracht van het Jaar. Als er één evenement is waar de trots aan alle kanten vanaf spat, dan is dit het wel. Trots op het vak, trots op collega’s”

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 juli 2022

Samen eten & Asito

Na twee jaar afwezigheid kan in 2022 het Nationaal Integratiediner (NID) eindelijk weer plaatsvinden. Maar wel in een ander jasje, passend bij de nieuwe positionering van Asito. Het NID...

06 september 2019

Academie voor schoonmaaktalenten voert top 5 meest populair in augustus aan

Meer dan 11.000 mensen bereikten we met het klantenverhaal van UL-Team over het opleidingshuis van schoonmaakbedrijf Victoria. Een prachtig en praktisch verhaal over de academie voor schoonmaaktalenten, waarmee het...

09 oktober 2025

Pim Hilgerdenaar (Crohill): “We moeten schoonmakers helpen hun werk beter te doen”

Schoonmaken kan slimmer, leuker en schoner. Daar is Pim Hilgerdenaar, eigenaar en directeur van Crohill, van overtuigd. Met zijn team ontwikkelt hij schoonmaakmethodes die de werkdruk verlagen, het werkplezier...

22 maart 2022

75% besparen op reinigingsmiddelen en 97% op water

Asito doet onderzoek naar inzet stoomreiniging van Innovi Duurzaamheid en stoomreiniging staan genoemd in het eerder op Schoonmaakjournaal.nl gepubliceerde artikel ‘5 professionele schoonmaaktrends 2022’. Bij Innovi uit Vroomshoop komen...

19 oktober 2021

Volg een opleiding en ga ‘Vooruit in de schoonmaak’

Dominique Otterspeer werkt bijna 12 jaar als glazenwasser bij Glasbewassing- en schoonmaakbedrijf ACW. Hij begon als leerling, maar is nu voorman. Dominique heeft de basisvakopleiding glas en gevel gevolgd....

13 september 2022

Samen eten

Deze week is het de week van Samen eten & Asito, voorheen het event Nationaal Integratie Diner. Op diverse locaties in het land proeven collega’s, klanten en relaties samen...

10 mei 2019

#filmFriday Dit zijn de 5 Schoonmaakkracht van het Jaar-finalisten

Voor de tiende keer organiseert Asito haar Schoonmaakkracht van het Jaar-verkiezing. In  aanloop naar de spannende finale op vrijdag 14 juni, De Dag van de Schoonmaker, was er op...

07 mei 2020

Top 3 op LinkedIn in april: Asito, MTS Euro Products en Facility Apps

De bereikcijfers op het Schoonmaakjournaal-platform ontploffen sinds de corona-uitbraak. Ook dat feit bevestigt het belang van schoonmaak. Dit zijn de drie bijzondere artikelen met het hoogste bereik op LinkedIn:...

04 november 2019

#nieuwsnotendop met Asito, Facilicom, Facility Group Nederland, Hazet, ISSA en Werner & Mertz

Asito pakt gunning Stedelijk Museum De schoonmaak van het Stedelijk Museum in Amsterdam is per 1 november gegund aan Asito. Een sterke visie op kwalitatieve aspecten als resultaatgericht schoonmaken,...

12 september 2019

#nieuwsnotendop met ATCS, Kärcher, Masterkey, NVZ en Reputatiefabriek

Gunning aanbesteding schoonmaak en glasbewassing van kunstwerk voor Asito en Fortron MasterKey heeft Beeld en Geluid in Hilversum begeleid bij de Europese aanbesteding voor schoonmaak en glasbewassing van haar...