30 juli 2019

Meest populair op LinkedIn 1e halfjaar 2019: Sander Haas over 10 jaar Asito verkiezing

Als contentmarketeer en inspiratiebron publiceert het redactieteam van Schoonmaakjournaal bijna werkdagelijks een select artikel. Een interview, blog, filmproductie of best practice. In het eerste halfjaar van 2019 behaalde het interview met Sander Haas van Asito met bijna 3700 profs – het hoogste bereik onder het sterk groeiend aantal followers van de Schoonmaakjournaal company page. Niet zo vreemd want het enthousiasme straalt al van de titel af: Sander Haas over 10 jaar Asito Schoonmaakkracht van het Jaar: “De trots giert eruit”.

Op de foto de winnaar van de 10e verkiezing Schoonmaakkracht van het Jaar: Gré Ottens

In gesprek met Sander over de 10e verkiezing van Asito Schoonmaakkracht van het Jaar: de allerbeste van 10.000 collega’s. De collega die het vak intrinsiek uitdraagt. De collega die hét visitekaartje is van het schoonmaakvak. Nominaties door klanten, collega’s en leidinggevenden leiden tot een selectie, de halve finale in het stadion van Heracles Almelo en de ‘grande finale’ op het hoofdkantoor van Asito. “Het blijft een feest: de verkiezing van Asito Schoonmaakkracht van het Jaar. Als er één evenement is waar de trots aan alle kanten vanaf spat, dan is dit het wel. Trots op het vak, trots op collega’s”

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

01 november 2018

Maastricht, Súdwest-Frylân en Veere zijn gemeenten met Schoonste Winkelgebieden

Op 30 oktober vond de bekendmaking van de Gemeente met de Schoonste Winkelgebieden plaats, een jaarlijks initiatief van NederlandSchoon. De gemeente Maastricht werd door NederlandSchoon bekroond tot de winnaar in...

24 december 2019

Stralende schoonmaaksterren schitteren aan de kerstboom

Op sociale media als Facebook en zelfs op LinkedIn barst het van de digitale kerstkaarten en nieuwjaarsgroeten. Schoonmaakjournaal pikte drie opvallende en schitterende sterren aan de schoonmaakkerstboom: de help-armoede-de-wereld-uit-actie...

21 juli 2022

“Dankzij VR-bril worden schoonmaaktrainingen leuker en leerzamer”

Leren via een VR-bril? Het klinkt allemaal heel futuristisch, maar bij Cleaning Workx is de afgelopen jaren gewerkt aan een virtual reality lesmethode voor de schoonmaak. En dit leidt...

25 juni 2020

Asito en HEYDAY starten benchmark impact coronacrisis op facilitaire dienstverlening

De versoepelde richtlijnen vanuit de overheid en het teruglopende aantal besmettingen doen steeds meer bedrijven besluiten om stapsgewijs weer medewerkers, gasten en leveranciers toe te laten in het gebouw....

19 juni 2024

Primeur: Speldje Hygiëneheld als erkenning én herkenning van schoonmakers!

Tijdens de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar op 18 juni 2024 beleefde de schoonmaakbranche een primeur. De finalisten werden onderscheiden met een eigen speldje. Om met trots...

18 mei 2022

Blog: Interclean op stoom ……

Een ieder die mij kent weet dat ik al ruim 30 jaar pro stoom ben. Ja ik heb al meerdere malen gesproken over het schoonmaken met stoom in mijn...

15 januari 2023

#Favorites Gulle Gift

Wat zal de schoonmaker met deze kaart en gulle gift verrast zijn! We lazen dit mooie bericht van Wido Haver, business development manager Asito, op LinkedIn: “Beste reiziger met...

09 november 2022

Allemaal Winaars!

Vier finalisten, een volle zaal met nerveuze aanhang en een dagvoorzitter met humor. Drie ingrediënten voor een écht feest. Lees en kijk nogmaals mee op foto en film naar...

15 april 2025

Blog Gabriëlla Post (Hof van Saksen): Hoe heet jouw schoonmaker?

Op Hof van Saksen streven we ernaar om zowel gasten als collega’s te groeten. En dan niet met ‘hoi’ of ‘hallo’ maar een oprechte goedemorgen/middag/avond waarbij je iemand aankijkt....

25 november 2019

Asito en Alliander: “Door focus op sterke samenwerking wonnen we aanbesteding”

Met een uitgebreid plan startte Asito 1,5 jaar geleden de dienstverlening bij Alliander. Met dit plan draagt het schoonmaakbedrijf bij aan de ambitie van Alliander om een Great Place...