Meest populair op LinkedIn 1e halfjaar 2019: Sander Haas over 10 jaar Asito verkiezing
Als contentmarketeer en inspiratiebron publiceert het redactieteam van Schoonmaakjournaal bijna werkdagelijks een select artikel. Een interview, blog, filmproductie of best practice. In het eerste halfjaar van 2019 behaalde het interview met Sander Haas van Asito met bijna 3700 profs – het hoogste bereik onder het sterk groeiend aantal followers van de Schoonmaakjournaal company page. Niet zo vreemd want het enthousiasme straalt al van de titel af: Sander Haas over 10 jaar Asito Schoonmaakkracht van het Jaar: “De trots giert eruit”.
Op de foto de winnaar van de 10e verkiezing Schoonmaakkracht van het Jaar: Gré Ottens
In gesprek met Sander over de 10e verkiezing van Asito Schoonmaakkracht van het Jaar: de allerbeste van 10.000 collega’s. De collega die het vak intrinsiek uitdraagt. De collega die hét visitekaartje is van het schoonmaakvak. Nominaties door klanten, collega’s en leidinggevenden leiden tot een selectie, de halve finale in het stadion van Heracles Almelo en de ‘grande finale’ op het hoofdkantoor van Asito. “Het blijft een feest: de verkiezing van Asito Schoonmaakkracht van het Jaar. Als er één evenement is waar de trots aan alle kanten vanaf spat, dan is dit het wel. Trots op het vak, trots op collega’s”