10 oktober 2019

Wecovi opnieuw op Schoonmaak Vakdagen: “Dagelijkse chemicaliën zijn verleden tijd”

Opnieuw neemt Wecovi deel aan het vakevenement voor de complete schoonmaaksector: de Schoonmaak Vakdagen op dinsdag 12 en woensdag 13 november in Expo Houten, langs de A27. Waarom? Om goede gesprekken met schoonmaakprofessionals te kunnen voeren, om nieuwe concepten te kunnen demonstreren én om de bezoeker uit te dagen voor een ontdekking: het reinigen met alleen water. Want dat kan. Eenvoudig en mens- en milieuvriendelijk. Een vooruitblik met exposant Wecovi in 6 vragen. 

Deelnemen aan de Schoonmaak Vakdagen, waarom? 
We vinden het een goed evenement, dus neemt Wecoline voor de tweede keer deel. Waarom we enthousiast zijn? We kunnen de bezoekers onze duurzame schoonmaakconcepten laten zien. Vorig jaar voerden we veel interessante gesprekken met schoonmaakprofessionals. We hebben er dan ook niet aan getwijfeld om dit jaar weer deel te nemen.

Veel aandacht kunnen geven aan de bezoekende (potentiële) klant; het is een van de meerwaarden van de Schoonmaak Vakdagen. Welke meerwaarde heeft dit vakevenement voor jouw bedrijf?
Het aandacht kunnen geven aan de bezoekende klant is inderdaad iets wat we herkennen en een van de redenen is om weer deel te nemen. Maar dit event biedt ook de mogelijkheid om bezoekers daadwerkelijk de schoonmaakconcepten te kunnen laten zien en te demonstreren.

De beursvloer van de Schoonmaak Vakdagen telt inmiddels meer dan 40 exposanten. Welk bedrijf mis je nog en wil jij graag als exposant verwelkomen?
Meer aanbieders van schoonmaakconcepten voor de zorg zou een interessante toevoeging kunnen zijn.

Kennissessies, persoonlijke ontmoetingen, productdemo’s, noviteiten, het NK SnelGlazenwassen: wat zou jou als bezoeker prikkelen om naar de Schoonmaak Vakdagen te komen?
In het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé zijn deze redenen voor het bezoeken van de Schoonmaak Vakdagen ter sprake gekomen, we zijn ervan overtuigd dat deze aspecten de bezoekers zeker zal prikkelen om naar het event te komen. Verdere ‘prikkelende’ mogelijkheden kunnen zijn een ruim aanbod aan exposanten en een wedstrijd tussen exposanten: wie heeft de mooiste stand of leukste beursactie?

Welke noviteit, kennis, lancering tonen jullie op de Schoonmaak Vakdagen? 
Het schoonmaken met alleen water. Dagelijkse chemicaliën zijn verleden tijd. We bieden verschillende schoonmaakconcepten, waarbij op een eenvoudige manier met alleen water het schoonste resultaat wordt behaald. Beter voor de schoonmaakprofessional en voor het milieu. We presenteren deze concepten op de Schoonmaak Vakdagen, dus we nodigen iedere schoonmaakprofessional uit om onze stand 04.03 te bezoeken. Een van deze concepten die wij demonstreren, is het vloeronderhoud met Bright ’n Water pads. Deze diamantpad-methode bewijst zich in het reguliere vloeronderhoud, want als Bright ’n Water pads worden gebruikt, dan blijft de vloer in topconditie.

Wat mis je als bezoeker als je dit vakevenement op 12 of 13 november niet gaat bezoeken? 
De Schoonmaak Vakdagen is een event die je als schoonmaakprofessional moet bezoeken om helemaal ‘up to date’ te zijn en blijven over de noviteiten op schoonmaakgebied en de nieuwste schoonmaakconcepten, zoals ons concept. Want schoonmaken met alleen water is niet alleen beter voor het milieu, maar ook voor de schoonmaakprofessional die hier dagelijks mee werkt.

Over Wecovi 
Wecovi is een innovatief familiebedrijf, opgericht in 1971. Met het hoofdkantoor in Zwolle en vestigingen in Engeland, Duitsland en Frankrijk beschikt Wecovi over ruim 45 jaar nationale én internationale ervaring. We weten de markt keer op keer te verrassen met de beste schoonmaakmaterialen, gastensets en inventarisproducten.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

30 augustus 2022

HYGENIQ presenteert WIWIQ

HYGENIQ lanceert een hele nieuwe ecologische productlijn onder de naam WIWIQ. Met deze nieuwe productlijn van acht basis schoonmaakproducten wil HYGENIQ de stap naar duurzame schoonmaakmiddelen voor iedereen verkleinen....

14 mei 2020

Spectro Recycle Factory in top Interclean Innovation Awards: “Recycling verpakkingen in coronatijd nog harder nodig”

“Er is een ernstig tekort aan veel verpakkingen en materialen. Juist nu het coronavirus zo’n grote impact op de wereld en onze branche heeft. Daarom zijn hergebruik en recycling...

27 januari 2022

De impact van The Good Roll

The Good Roll ging langs bij de Postillion hotels om de impact van het afgelopen jaar te laten zien. Met het rollen hebben ze 197 bomen bespaard, 4 toiletten...

19 januari 2019

Vakbeurs Facilitair 2019: Future Lab by Satino maakt de cirkel rond

Blijven innoveren en zoeken naar nieuwe mogelijkheden om aan grondstoffen te komen: vanuit deze gedachte heeft WEPA Away from Home, producent van circulaire toilethygiëneconcepten, het innovatie- en ontwikkelingsplatform Future...

07 mei 2019

Bunzl Belgium Expo 2019 van start

Van dinsdag 7 tot en met donderdag 9 mei vindt de Bunzl Belgium Expo plaats. Drie dagen lang kunnen bezoekers zich oriënteren op de professionele catering, cleaning, hygiëne, zorg en persoonlijke...

04 maart 2024

Carel Lurvink en Kleentec verlengen duurzame schoonmaak-samenwerking

Onlangs hebben Carel Lurvink en Kleentec de samenwerking met vijf jaar verlengd. Ook de komende jaren zorgen beide organisaties samen voor hygiëne, voedselveiligheid en duurzaamheid bij foodbedrijven door heel...

03 december 2024

Crohill: “Schoonmaken kan slimmer en schoner, ook met schoonmaaktabletten”

Bij Crohill zijn ze op een serieuze missie om schoonmaken slimmer en schoner te maken. En leuker, voor schoonmakers, bedrijven én de planeet. Met hun schoonmaak)tabletten willen ze...

29 oktober 2019

Vlog 6 Innovi biedt de toekomst van schoonmaak op Schoonmaak Vakdagen

Reinigen met stoom is in opkomst en geschikt voor vele toepassingen. In deze editie van Op weg naar de Schoonmaak Vakdagen ontmoet vlogger en ‘beursbooster’ Ruben Lijzenga de directeur-eigenaar...

22 november 2023

FMNextGen op Schoonmaak Vakdagen: de innovatiekracht van techniek

Op de Schoonmaak Vakdagen zijn er ieder jaar weer innovaties bij de stands van exposanten te ontdekken. Ook bij het event van FMNextGen, de jongerencommunity tot veertig jaar van...

07 november 2022

“Je moe(d) lef tonen naar wat jij belangrijk vindt”

Sinds september 2022 is Innovi supporter van FM Next Gen. Commercieel directeur Judith Holtkamp vertelt waarom de specialist in duurzame reinigingsoplossingen ervoor kiest om het jongerenplatform in de schoonmaakbranche...