Organisatie Vakbeurs Facilitair reageert op ophef no show nota
De post van Sebastiaan Smit van Vescom op donderdag 7 februari over de factuur voor zijn no show op Vakbeurs Facilitair leverde op LinkedIn 1220 likes en 352 comments op. Een werkelijk ongekend hoog aantal. Onze redactie ontving de volgende ochtend een ingezonden brief, die in 4 dagen bijna 6000 mensen bereikten. Ook niet weinig. Kortom, de tumult over de verrassende nota van de organisatie van Vakbeurs Facilitair was groot. Vandaag 13 februari reageert de vakbeursorganisatie op LinkedIn en belicht het zijn kant van deze zaak.
Een reactie met trots – “Sinds de eerste editie in 1999 mochten we meer dan 250.000 bezoekende professionals ontvangen”.
Een reactie met erkenning – “De laatste jaren werd de organisatie geconfronteerd met een groeiende hoeveelheid aan no-shows. In 2018 bereikten we een enorm dieptepunt met bijna 40%”.
Een reactie met een kijkje achter de schermen – “Faciliteiten als garderobe, zitplaatsen in catering, catalogi, hostesses, zitplaatsen voor de lezingen”.
Een reactie met pijnlijke confrontatie – “In 2018 mochten we slechts een ruime helft van de aangekondigde bezoekers ontvangen”.
Een reactie met een verklaring – “We wilden een krachtig signaal afgeven door een no show-beleid in te voeren”
Een reactie met een bekentenis – “een onhandige wijze van communiceren”.
Een reactie met excuses – “Voor de rekening was niet een uitnodiging tot betaling het uitgangspunt, wel een krachtig signaal”.
Wie de hele reactie van de beursorganisatie wil lezen, klikt op deze post op de LinkedIn-pagina van Vakbeurs Facilitair