21 november 2019

Joost Tibosch in dVO: “Care is geen prijsvechter”

Vebego-dochter Care, sinds 1974 een gerenommeerd schoonmaakbedrijf bekend van kantoorschoonmaak (Care Office Cleaning), zet in op uitbreiding van haar Expert Cleaning-divisie.

In de Vlaamse Ondernemer vertelt gedelegeerd bestuurder Joost Tibosch over de stappen die worden genomen om te groeien in de reiniging van bedrijfskritieke omgevingen, onder meer met nnof uit Vilvoorde. Maar Joost Tibosch vertelt ook over de keuzes die Care maakt – van Red Ocean naar Blue Ocean. Waarom? “Care is geen prijsvechter”.

Een interessant gesprek dat u via deze link kunt lezen.

Meer Care:

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 juni 2020

Opstarten en doorstarten: Blinck Schoon back in business op Europarcs Resort Zuiderzee

“In het voorjaar van 2014 legden we de eerste contacten met resort Zuiderzee in Biddinghuizen. Voor ons de eerste kennismaking met schoonmaak in de toerismebranche. De hele zomer van...

22 februari 2024

Nieuwe generatie bereik je met social selling: 5 focus-punten

Wil je weten hoe je Generatie Z (1985-2015) het beste kunt bereiken? Het antwoord is via social selling. Frankwatching heeft de vijf focuspunten op een rij gezet. Laat je...

17 april 2024

Schoonmaakbedrijf CSU versnelt datagedreven schoonmaak met Hi Five

Schoonmaakbedrijf CSU biedt een innovatieve dienstverlening aan, waarbij zij gebruik maakt van het digitale platform Hi Five. Met Hi Five zijn de CSU schoonmaakmedewerkers in staat de optimalisatie- en...

16 januari 2023

Take the Stage: CSU opent eigen stagebureau

Schoonmaakbedrijf CSU opende deze maand Take The Stage, een intern stagebemiddelingsbureau. Het bureau biedt niet alleen stages aan studenten, maar wordt ook draaiende gehouden door stagiaires die taken zoals...

21 februari 2020

Met overname van Ariel zet Het Poetsbureau for business stap naar marktleiderschap

In 2019 realiseerde Het Poetsbureau € 156 miljoen omzet en was daarmee de grootste aanbieder van huishoudhulpen in Vlaanderen. Het bedrijf zette met haar zakelijke tak – Het Poetsbureau...

22 januari 2020

Blog: Married at first sight

Ik lees graag artikelen dat een schoonmaakbedrijf een aanbesteding heeft gewonnen. Met trots wordt er dan zinnen gebruikt als: “Uit de aanbesteding zijn we als beste uit de bus...

09 juli 2020

Interclean Amsterdam wordt hybride evenement: on site en online

Interclean breidt haar fysieke event, dat plaatsvindt op dinsdag 3 tot en met vrijdag 6 november in RAI Amsterdam, uit met een online programma. Hierdoor maakt de vakbeurs voor...

18 maart 2019

Met Fixed&Easy gaan Kimberly-Clark en Propers voor cross selling

Vanuit zijn passie om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans te geven, begon Patrick Arts in 2005 schoonmaakbedrijf Propers. “We willen mensen laten ontwikkelen”, motiveert de...

18 februari 2022

25 jaar schoonmaak voor Brigitte Bovens

Schoonmaakster Brigitte Bovens werkt al sinds 1997 in de schoonmaak, waarvan 18 jaar voor Hago en zeven jaar voor Asito. Dat betekent dat ze dit jaar haar 25 jarig...

04 mei 2020

Ronald Boesjes, Ben van de Scheur en Frank van de Ven (i-team Global) over onderscheiden in nieuwe schoonmaakeconomie

“Als je technologie, data en traditionele oplossingen combineert, dan kun je je als bedrijf altijd onderscheiden.” Dat klinkt goed, maar in de schoonmaak zijn we meer van de praktijk,...