2 november 2018

De Kroon schoonmaak ziet gunning IVECO als opmaat naar bredere samenwerking

De Kroon schoonmaak, onderdeel van De Kroon facilitaire diensten, heeft per 1 december de opdracht gegund gekregen voor de schoonmaak en daarmee het onderhoud van het hoofdkantoor van IVECO Schouten in Utrecht. Dit gebeurt op basis van de Smart Cleaning-methode, waarbij er minder handelingen nodig zijn om schoon te maken, er een beter schoonmaak resultaat wordt gerealiseerd en er sprake is van de minste belasting voor het milieu. Een aspect dat nadrukkelijk naar voren kwam in het aanbestedingstraject.

Remco Drijver, commercieel directeur van De Kroon facilitaire diensten, spreekt van een heel fijne samenwerking in het voortraject en de gunningsfase. “Ik zie deze gunning dan ook als opmaat naar een bredere samenwerking.”

De dienstverlening bestaat het reinigen van alle kantoren, sanitaire ruimten, periodieke werkzaamheden en de uitvoering van de glasbewassing.

Doelstellingen
De hoofddoelstelling van Iveco Schouten is om het niveau van alle verleende services continu te verbeteren en te streven naar perfectie. De Kroon omarmt deze doelstelling en treedt hier dan ook graag mee naar buiten.

IVECO Schouten is dealer van IVECO en Fiat bedrijfswagens met vestigingen in Almkerk, Alblasserdam, Amsterdam, Doetinchem, Nijmegen, Spijkenisse, Tiel, Tilburg, Utrecht en Veghel. IVECO biedt een totaalconcept van sales, after sales, financiering, reparatie- en onderhoudscontracten, vervangend vervoer en specifieke technische oplossingen.

Smart Cleaning in een notendop:

Deel dit artikel

Ook interessant:

30 november 2023

EW en Rotterdam The Hague Airport in de race voor Best Practice Award

7 December 2023 wordt een spannende dag voor de zes schoonmaakteams die zijn genomineerd voor de Best Practice Award 2023. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag zal op die middag het...

22 maart 2022

75% besparen op reinigingsmiddelen en 97% op water

Asito doet onderzoek naar inzet stoomreiniging van Innovi Duurzaamheid en stoomreiniging staan genoemd in het eerder op Schoonmaakjournaal.nl gepubliceerde artikel ‘5 professionele schoonmaaktrends 2022’. Bij Innovi uit Vroomshoop komen...

04 december 2018

Schoonmaakbedrijf Blinck realiseert gestage groei in Arnhem

“Met alle aandacht op de drukte en hectiek in de randstad, in en om onze hoofdvestiging in Almere willen we zeker niet vergeten dat er voor schoonmaakbedrijf Blinck een...

08 januari 2025

Capital Cleaning Group neemt Voigt Cleaning over

Capital Cleaning Group kondigt de overname aan van Voigt Cleaning, een regionaal schoonmaakbedrijf uit Etten-Leur. Met deze overname versterkt Capital Cleaning Group haar positie in de markt en breidt...

09 juli 2020

Interclean Amsterdam wordt hybride evenement: on site en online

Interclean breidt haar fysieke event, dat plaatsvindt op dinsdag 3 tot en met vrijdag 6 november in RAI Amsterdam, uit met een online programma. Hierdoor maakt de vakbeurs voor...

18 oktober 2024

Blankers maakt duurzaam ondernemerschap en eerlijke kansen mogelijk

Blankers Schoon vertelt: “Als mensgericht familiebedrijf zijn we bijzonder enthousiast dat we verschillende gezelschappen mochten ontvangen op onze vestiging in Weert. Tijdens beide bijeenkomsten werd er in het bijzonder...

09 april 2024

Effektief benoemt Remko Stolk tot algemeen directeur

Effektief Facility Services krijgt per 1 juni een nieuwe algemeen directeur. Remko Stolk (54) zal de dagelijkse leiding overnemen van Patrick Reinders en Erwin de Jong. De overdracht is...

27 november 2019

Directeur Hanny van den Berg verlaat OSB

Hanny van den Berg beëindigt op 1 december haar functie als directeur van OSB, de branchevereniging voor schoonmaak- en glazenwassersbedrijven. Afgelopen drie jaar heeft zij leiding gegeven aan de organisatie om...

04 maart 2020

70.000e basisdiploma schoonmaken voor Annabel Amers van Gom

Annabel Amers van Gom mag zich officieel de 70.000e schoonmaakmedewerker noemen die het BOS-diploma (Basisopleiding Schoonmaken) heeft behaald. Het was een feestje waard tijdens de uitreiking van de diploma’s...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...