3 december 2021

Chocoladeletters voor HEPPIE WEEKEND

Hazet steunt Stichting Het Vergeten Kind op alle mogelijke manieren!
Zo ook met de Sinterklaastraktatie voor alle Hazetters: een ‘Het Vergeten Kind’ chocoladeletter van Verkade. Waarmee met elk gekochte letter Hazet een stukje bijdraagt aan een HEPPIE WEEKEND.
Want ieder kind verdient het om heppie te zijn. 

“Wij kopen de letters waarbij de opbrengst aan Stichting Het Vergeten Kind gedoneerd wordt”, vertelt Wanda van ’t Veer van Hazet, Vakgroothandel in hygiëne- en veiligheidsoplossingen in Zaandam. “We hebben een enorm warme band met Het Vergeten Kind en denken erg out of the box hoe we hun kunnen helpen. Op dinsdag 7 december worden er bijvoorbeeld weer allerlei Heppie Boxen op onze locatie in Purmerend gemaakt. Vrijwillig, om kinderen en gezinnen thuis een Heppie gevoel te kunnen geven. Daar worden wij ook blij van.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 februari 2022

Streven naar meer gelijkheid op de werkplek

Namens ISS Facility Services Nederland ondertekenden CEO Edu Peek en People & Culture Director Gemmie Hermens deze week de UN Women’s Empowerment Principles (WEP’s). Hiermee ondersteunt ISS het belang...

13 september 2022

Atir lanceert nieuw Contract Management Programma

Adviesbureau Atir lanceert een nieuw Contract Management Programma waarmee organisaties maximale waarde uit hun schoonmaakcontract halen en risico’s beter beheersbaar worden. Daarbij maakt Atir gebruik van haar innovatieve software...

28 oktober 2021

“Yes, we mogen weer, dus kom naar de Schoonmaak Vakdagen!”

Op 9 & 10 november vinden de Schoonmaak Vakdagen plaats. De eerste beurs in schoonmaakland die na alle coronaperikelen weer kan plaatsvinden. Samen met beursmanager Lisanne Andeweg blikken we...

28 februari 2022

Portretserie ‘Dames van de schoonmaak’

Fotografe Ann-Sophie Falter portretteerde elf dames van de schoonmaak. Omdat zij dé stille, drijvende kracht zijn achter Nederlandse kantoren, stadia, musea en scholen. Een beroepsgroep die bijna nooit in...

20 januari 2023

Abderrahman viert 12,5 jaar jubileum

Abderrahman El Ouargui, Ambulant objectleider bij Kleentec viert zijn 12,5 jaar jubileum bij Kleentec. Hij is blij met zijn werk en hoe hij door het bedrijf in de bloemetjes...

05 juni 2019

Column: Ben jij een Wolf of een Believer?

Winnen met ‘purpose’ en de MVO-paradox. MVO versus Winst. Hoe de MVO-Paradox met succes managen? Een opvatting jaren geleden was dat MVO en winstgevendheid niet samengaan. “Voor de geitenwollensokken”....

17 december 2018

Wintergast (2) Christiaan Boonstra (Dolmans): “Op weg naar de meest klantvriendelijke organisatie”

Review 2018, preview 2019: onze tweede wintergast Christiaan Boonstra, sales manager van Dolmans Schoonmaak Diensten, geeft antwoord op zes vragen over zijn topics in 2018, innovaties in de branche en...

12 november 2018

Jubileumbijeenkomst NVZ: van soap tot kennispartner

Op 8 november vierde branchevereniging NVZ haar 70-jarig jubileum in Utrecht met een ledenbijeenkomst waarvoor ook externe stakeholders waren uitgenodigd. Met sprekers prof.dr. Bas Haring, Leendert-Jan Visser (MKB-Nederland) en...

14 mei 2020

NVZ alert: “Illegale desinfectiemiddelen veroorzaken stijging in ongevallen”

Vandaag meldt de NOS dat er meer vergiftigingen zijn door verkeerd gebruik van desinfectiemiddelen (ontsmettingsmiddelen) voor handen. Om het veilig en effectief gebruik van deze producten te garanderen, moeten...

24 december 2021

Fijne Kerstdagen!

De redactie van Schoonmaakjournaal wenst je fijne kerstdagen met veel gezelligheid en mooie momenten. Off- en online. Ook wij gaan van de dagen genieten. Daarna brengen we weer nieuws....