5 april 2019

18 juni: Beleef de passie #nextevent FM Next Generation bij i-team Global

Interactie bij i-team Global: het derde event van FM Next Generation staat in de steigers. Het thema: Beleef de passie. Op dinsdagmiddag 18 juni zijn young professionals tot en met 35 jaar met een professie in én met passie voor schoonmaak en/of facility zeer welkom in Eindhoven. Customer Succes Lead bij Shign, Alicia de Graaff, zorgt voor een boost aan inspiratie in beleving, passie en data. Sluit je 18 juni ook aan?

“Beleef de passie: tijdens dit event willen we de FMNextGen’ers een interactieve middag laten beleven. Een middag waarin de eigen passie voor schoonmaak en facility services tot uiting komen. Een middag waar de gastspreker de jongeren meeneemt in de wereld van het beleven van het vak. Hoe kijken we binnen én buiten de wereld naar ons vakgebied, nu en de dag na morgen?”, vertelt het organiserende #nextevent-team Thijs Stolwijk, Jay Smit en Esther van der Lelie.

Next program
Wat kun je verwachten? Tussen 12.00 en 13.00 uur verwelkomt gastheer i-team Global je aan de Hoppenkuil 27b in Eindhoven met koffie/thee en een broodje. Om 13.00 uur vindt de aftrap van dit #FMNextGen-event plaats, waarna Thijs met trots, beleving en passie het opmerkelijke gastbedrijf i-team Global presenteert. “Daarna zetten we ons in beweging in het World Café: de hotspot van mensen, ideeën en discussie. Met elkaar praten, elkaar inspireren, een mindset en dialoog met impact creëren: dat is het doel van World Café. De opzet: 6 tafels met 6 thema’s/stellingen/issues die ertoe doen. Die FM Next Gen’ers raken”, legt Petra de Bruin uit. Aan het event-thema Beleef de passie gaat gastspreker Alicia de Graaff van Shign Revealing impact by user experience analytics ­– zeker ook bijdragen. Uiteraard wordt ook dit event afgesloten met een netwerkborrel om elkaar nog beter te leren kennen.

Dit wil jij niet missen!
Wil jij ook lid worden van het platform FM Next Generation en (gratis) deelnemen aan dit event? Stuur dan een mail naar: [email protected]. Leer enkele van onze fans (leden) kennen en inspireer je met het webdossier FM Next Generation op Schoonmaakjournaal.nl of volg onze groep op LinkedIn.

Deel dit artikel

Ook interessant:

07 februari 2019

2019 het jaar van het Digitale Doolhof: wat schiet de schoonmaak hiermee op?

Volgens trendwatchers Lieke en Richard Lamb wordt 2019 het jaar van het Digitale Doolhof. Er komen steeds meer digitale verplichtingen, voor ons als personen en voor bedrijven. De controle...

07 oktober 2022

Captains of Cleaning: hygiëne in ziekenhuizen

Op 29 september gingen 4 Captains uit de wereld van schoonmaak en ziekenhuizen met elkaar in gesprek over het belang van hygiëne. Presentator Rens de Jong sprak aan tafel...

05 augustus 2025

Arbeidsmarkt blijft krap, aantal banen neemt toe. Hoe kom je toch aan goed personeel?

In het 2e kwartaal van 2025 is het aantal vacatures gedaald met 7.000 en het aantal werklozen met 4.000. De arbeidsmarkt blijft daarmee krap: per 100 werklozen zijn er...

09 april 2025

Vebego Cleaning Services sluit zich aan bij Tent Nederland

Vebego Cleaning Services maakt bekend dat het zich heeft aangesloten bij Tent Nederland, een nieuwe coalitie van 40+ grote bedrijven die zich inzetten om vluchtelingen klaar te stomen voor...

04 maart 2024

Controles op cao en pensioen in schoonmaakbranche blijven noodzakelijk

Cao-lonen betalen en pensioenpremie afdragen is belangrijk. Dan krijgen werknemers van schoonmaakbedrijven waar zij recht op hebben. Daarom is het belangrijk dat alle werkgevers in de Schoonmaak- en Glazenwassersbranche...

05 november 2024

𝗔𝗞 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗻𝗺𝗮𝗮𝗸 𝗻𝗲𝗲𝗺𝘁 𝗝𝗢𝗞𝗢 𝗧𝗼𝘁𝗮𝗮𝗹𝗰𝗹𝗲𝗮𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘃𝗲𝗿

AK Schoonmaak neemt met ingang van 1 november 2024 JOKO TOTAALCLEANING uit Almelo over. Het gehele personeels- en klantenbestand, evenals alle huidige werkzaamheden van JOKO, verhuizen mee naar AK....

28 oktober 2025

Uit het dagboek van Jouw Glazenwasser: “Wie A zegt, moet ook B zeggen… en C, en D…”

"Twaalf jaar geleden stond ik hoog op mijn ladder, naast mijn tweedehands busje in de binnenstad van Hoogeveen. Een ladder die overigens meer kostte dan het busje zelf. Een...

08 april 2019

Marco van der Linden (Hijman): “Met Bricks & Clicks disruptieve tijden overleven”

Steeds meer ‘traditionele’ winkels verdwijnen. De klant gaat voor digitale aanschaf, waar en wanneer hij dat wil. De stenen winkel van Hijman Schoonmaakartikelen in Amsterdam bestaat al 60 jaar...

18 juli 2024

‘Wat een uitvinding’ sluit aan bij SchoonGarant

Eind 2023 presenteerde Michael van der Weide op SBS6 zijn badkamercoating. Wat hem complimenten van de Rotterdamse Poetsqueen (Charo Walop) en Gordon Heuckeroth opleverde. En kansen. Inmiddels heeft zijn...

04 december 2024

Duurzame werkkleding: reparatie verslaat recycling

Repareren in plaats van weggooien – een ‘recht op reparatie’ zoals voorzien in de EU-richtlijn voor elektrische apparaten, zou ook het behoud van hulpbronnen in de kledingindustrie kunnen bevorderen....