19 juli 2019

Online expertpagina Poetslappenhulp begin revolutie Hygiënepapier.nl

Sneller, makkelijker en vooral zo goedkoop mogelijk: het bestellen van hygiëneproducten mag niet te veel tijd en geld in beslag nemen. “Nog elke dag zijn we bezig met het verbeteren van de website en de klantbeleving”, zegt lead online marketeer Michael Woensdregt. Zo ging Hygiënepapier.nl op zoek naar een nieuwe manier om hun klanten beter van dienst te kunnen zijn en die hebben ze gevonden: expertpagina’s. Wat zijn expertpagina’s?

Hygiënepapier.nl heeft al eerder gezien dat klanten soms door de bomen het bos niet meer zien op de website. Het kopen van bijvoorbeeld toiletpapier mag gewoon niet te veel tijd in beslag nemen voor bedrijven. Hier speelt Hygiënepapier.nl op in door de keuzes makkelijker te maken met speciale pagina’s, die overzicht geven op wat voor jou en jouw bedrijf van belang is.

“Dan beginnen we bij een van de lastigste keuzes,” zegt Michael, “” het kiezen van de juiste poetsdoek. Er kwamen veel vragen binnen over de enorme hoeveelheid keuzes die Hygiënepapier.nl aanbiedt in poetslappen en poetsdoeken. Er zijn witte lappen, bonte lappen, tricot lappen, lappen van geweven kwaliteit en noem maar op. Dit bracht ze op een idee: Hulp bij poetslappen.”

Poetslappenhulp
In de keuzehulp kun je de poetsdoeken filteren op branche. Hierdoor vallen al een hoop keuzes af en zal de consument sneller vinden wat hij of zij zoekt. Er is zelfs een filmpje te zien om te laten zien wat er gebeurt als je water wil opnemen met verschillende soorten poetslappen. Hierin kun je duidelijk zien dat er wel degelijk verschillen zitten in de lappen.

Begin van revolutie
Dit is pas het begin van de expertpaginarevolutie. Je kunt in de toekomst dus steeds meer hulp verwachten bij het uitzoeken van jouw hygiëneproducten. De servetten hebben ook al zo’n handige hulp, die je zelfs helpt met het kiezen van de kleur! Verder zullen er de komende tijd nog veel meer expertpagina’s ontstaan, zoals hulp bij het kiezen van dameshygiënebakken, luchtverfrissers en zeepdispensers.

Hygiënepapier.nl is online koploper in de verkoop van hygiënepapier in Nederland en België. De shop begon ooit als online verkoper van MTS Euro Products, maar is inmiddels uitgegroeid tot een bijna one-stop-shop op het gebied van toilethygiëne. Met handige tools als de dispensercheck en een uitmuntende klantenservice biedt Hygiënepapier.nl de service die je in een winkel zou verwachten, maar dan online!

Leestip:

Deel dit artikel

Ook interessant:

05 december 2024

De Sinterklaaswens van Mopje

Breedweer Facilitaire Diensten wil impact maken. Dat doet ze met haar visie op schoonmaak, haar inzet bij opdrachtgevers, haar inclusieve team, het nastreven van de SDG’s, haar podcastserie én...

07 maart 2025

Mark Keur stopt als directeur van Vebego Cleaning Services

Mark Keur treedt terug als algemeen directeur van Vebego Cleaning Services. Keur begeleidde de succesvolle vorming van Vebego Cleaning Services in 2023 en heeft besloten te stoppen. Hij wordt...

04 september 2025

Asito mag zich Top Employer noemen

Asito is officieel erkend als 𝐓𝐨𝐩 𝐄𝐦𝐩𝐥𝐨𝐲𝐞𝐫 2025. Deze erkenning bevestigt het bedrijf dat zij tot de beste werkgevers van Nederland behoort, dankzij hun mensgerichte, inclusieve cultuur en focus...

11 augustus 2022

Jan Vera en Edgar van Engelen slaan de handen inéén

Jan Vera van Qualis-Insight en Keurmerk Verantwoord Schoon gaat samenwerken met Edgar van Engelen, directeur van Clear4Clean. Een nieuwe samenwerking die de heren graag toelichten: “Na het overlijden van...

01 juli 2019

Zomergast Tugrul Cirakoglu (Frisse Kater): expert en menslievende influencer in extreme reiniging

Met 10,8K volgers op Facebook, 35 vlogs op YouTube die 10K views halen en een kop ‘Schoonmaakbedrijf ruimt 150 kilo poep uit badkamer op’ elders in de media ben...

31 mei 2025

Gezien in de media: Julie Allary wint LIVIA Award 2025 in categorie ‘Jong Geweld’

Op donderdag 22 mei 2025 vond in het Belgische Genk de 20e editie plaats van de LIVIA Awards, een initiatief van UNIZO Limburg en de provincie Limburg ter erkenning...

20 november 2025

De brede waarde van Gom komt bij dochteronderneming Nelis tot bloei

Gom Schoonhouden focust zich met haar herpositionering op drie pijlers: kwaliteit van werk, open samenwerking en de brede waarde voor de samenleving. Die laatste pijler, brede waarde, gaat over...

31 juli 2019

Blog Opruimobers

Fields of Joy, een kleinschalig festival in het Twentse Oldenzaal; sinds dit jaar is Asito daar schoonmaakpartner. Ook al is dit een kleinschalig festival, je kunt er tot je...

12 november 2024

VSR onderzoekt afgifte van microplastics bij het wassen van microvezelmaterialen

Er zijn aanwijzingen gevonden dat er, net als bij het wassen van consumententextiel, ook microplastics vrijkomen bij het wassen van microvezelmaterialen die gebruikt worden in de professionele schoonmaak. Dit...

08 september 2023

#FOTOFRIDAY Wanna WOW with us?

Met de nieuwe campagne ” We are the Kärchers. Wanna WOW with us?” profileert Kärcher zich als een aantrekkelijk en modern bedrijfs- en werkgeversmerk. Centraal staan de foto’s en...