15 oktober 2019

Primeur op Schoonmaak Vakdagen: presentatie complete nieuwe QuartzLine MTS Euro Products

Voor het eerst deelnemen aan de Schoonmaak Vakdagen om prospects en eindklanten te ontmoeten en voor het eerst de complete nieuwe QuartzLine dispenserlijn presenteren, voor B2B-bedrijf MTS Euro Products zijn dat redenen om dit jaar wel deel te nemen aan de nationale schoonmaakbeurs. “Informatie is ons goud waard.” We citeren Renno Guitjens, salesmanager Benelux bij MTS Euro Products. Op dinsdag 12 en woensdag 13 november vormt Expo Houten voor de tweede maal het podium voor de Schoonmaak Vakdagen. Kom dat (gratis) zien en ervaren.

“Dit jaar is onze eerste keer dat we deelnemen aan de Schoonmaakvakdagen.
MTS Euro Products richt zich op de business-to-business markt en levert dus niet direct aan de eindgebruiker. Dit betekent niet dat wij onze naamsbekendheid niet willen vergroten bij de eindgebruiker, nee, hier willen we juist bekend worden en zijn. Door onze deelname aan deze beurs verwachten we kant-en-klare leads te kunnen genereren voor onze klanten en zo samen met onze klant een betrouwbare partner te kunnen worden voor de eindklant”, legt Renno Guitjens, salesmanager Benelux bij MTS Euro Products, uit.

Ontdekkingsreis met aandacht
Veel aandacht kunnen geven aan de bezoekende (potentiële) klant; het is een van de meerwaarden van de Schoonmaak Vakdagen. Welke meerwaarde heeft dit vakevenement voor MTS Euro Products? Renno: “De Schoonmaak Vakdagen biedt ons de kans de eindgebruiker te spreken, ervaringen uit de markt te proeven en daar dan weer op in te spelen. Dit zijn de mensen in het veld die onze producten gebruiken en mee moeten werken. Deze informatie is voor ons goud waard!”

Ook samenwerking (of co-creatie zoals dat tegenwoordig heet) heeft zijn meerwaarde: “We hopen meer van onze eigen klanten als exposant op de Schoonmaak Vakdagen te mogen begroeten en ontmoeten. Door samen deel te nemen, kunnen we de samenwerking met onze klanten versterken. En de reden voor de bezoekers om naar Expo Houten te komen? Kennissessies, persoonlijke ontmoetingen, productdemo’s, noviteiten én alle leveranciers onder één dak”, aldus Renno.

Presentatie met trots
Natuurlijk willen bezoekers nu al weten wat MTS Euro Products op de Schoonmaak Vakdagen te bieden heeft: noviteit, innovatie, kennis? “We presenteren onze complete QuartzLine dispenserlijn! Met de nieuwe aanvullingen kunnen we onze klanten een volledig complete dispenserlijn bieden. De QuartzLine is tot in alle details doordacht en compleet uitgevoerd. Alle dispensers zijn met zorg ontwikkeld voor professioneel gebruik. Voor elke toepassing en elke ruimte de juist uitvoering.”

Wie zijn de exposanten? Klik op deze link naar de website Schoonmaak Vakdagen.

Deel dit artikel

Ook interessant:

27 oktober 2019

Uitpuilende prijzenpot voor winnaars NK SnelGlazenwassen

Op woensdag 13 november wordt bepaald wie de allersnelste glazenwasser van Nederland is tijdens het NK SnelGlazenwassen op de Schoonmaak Vakdagen in Expo Houten. De top drie wordt beloond...

14 oktober 2019

Facility Trade Group op Schoonmaak Vakdagen in het teken van voelen, ruiken, winnen en beleven!

Facility Trade Group neemt wederom deel aan het vakevenement voor de complete schoonmaaksector: de Schoonmaak Vakdagen op dinsdag 12 en woensdag 13 november in Expo Houten, langs de A27....

28 oktober 2019

50-jarige exposant op Schoonmaak Vakdagen Numatic trakteert op toekomst

Een nationale schoonmaakbeurs met meer dan 50 exposanten, met grootse noviteiten, innovaties en lanceringen, dat is bijzonder. Tussen hen bevindt zich een 50-jarige: Numatic. Ook bijzonder. En ja, wie...

07 mei 2020

Top 3 op LinkedIn in april: Asito, MTS Euro Products en Facility Apps

De bereikcijfers op het Schoonmaakjournaal-platform ontploffen sinds de corona-uitbraak. Ook dat feit bevestigt het belang van schoonmaak. Dit zijn de drie bijzondere artikelen met het hoogste bereik op LinkedIn:...

22 maart 2024

MTS Euro Products B.V. zet met Marcel van der Zwan nieuwe stap naar groei

Per 1 april 2024 zal de directie van MTS Euro Products B.V. worden uitgebreid met Marcel van der Zwan als COO (Chief Operating Officer). Met zijn aantreden zet de...

14 januari 2020

Themaserie Marktbalans: Total Cleaning Products draait topomzet en overtreft verwachtingen

“2019 was een topjaar. We groeiden van € 2,1 miljoen naar € 2,9 miljoen. Dat is bijna 40%”, vertellen Dennis Vos en Marco Harijgens van Total Cleaning Products met...

20 oktober 2021

Ben jij de beste of snelste glazenwasser van Nederland?

Dit jaar vinden er maar liefst twee competities plaats! Het officiële NK Glazenwassen van Schoonmakend Nederland keert terug en na het overweldigende succes in 2019 krijgen ook de rapste...

01 november 2018

Hygienepapier.nl nu officieel marktleider in Nederland

Het grote woord mag er officieel uit: na keihard werken, meten en verbeteren is Hygienepapier.nl nu officieel marktleider in de online verkoop van hygiënepapier! De webshop, die zich focust...

06 september 2019

Academie voor schoonmaaktalenten voert top 5 meest populair in augustus aan

Meer dan 11.000 mensen bereikten we met het klantenverhaal van UL-Team over het opleidingshuis van schoonmaakbedrijf Victoria. Een prachtig en praktisch verhaal over de academie voor schoonmaaktalenten, waarmee het...

12 maart 2020

Edwin van den Broek (Burgman): “Kosten besparen op schoonmaak, zo doe je dat”

“Innovatieve kennispartner Burgman zet in op kostenbesparing”, kopten we op 13 januari in aanloop naar de Horecava en Vakbeurs Facilitair. De importeur en groothandel in professionele hygiëne- en reinigingssystemen...