23 mei 2019

Preview: Gerard Spoor navigator 9e Schoonmaaktourdag op 14 juni

“Met Brabant op de navigatiesystemen zetten we in op een mooie, afwisselende en bosrijke tour door het gastvrije Brabant”, blikt Gerard Spoor van Carling Opleidingen en Qualis Insight into Quality vooruit. Op vrijdag 14 juni wordt voor de 9e keer de Schoonmaaktourdag gereden. Voor de tweede maal is een schoonmaakbedrijf gastheer – ditmaal Toekomst Schoonmaakbedrijven. En voor de tweede maal vertrekt de rijdersgroep vanuit de provincie Noord-Brabant – ditmaal vanuit Schijndel.

Liefhebbers van motoren, cabrio’s of oldtimers met associaties met de schoonmaak- of facility branche zijn weer van de partij op vrijdag 14 juni. Toekomst Schoonmaakbedrijven in Schijndel is het startpunt van deze Schoonmaaktourdag; directeur-eigenaar René Wittens zal namens de organisatie de groep verwelkomen.

 De route van ongeveer 120 km lang zal de toerders door een stukje Brabant voeren met alle typische Brabantse landschappen, landbouw, bosgebied, duinen en durpkes.  Op de route natuurlijk een lunch- en afsluitende borrellocatie. Ik ken de mooiste weggetjes in deze regio als m’n broekzak”, reageert Gerard enthousiast.

Gastheer René: “We zijn trots op ons bedrijf en haar historie, we laten dit graag aan collega’s, leveranciers en andere partijen zien. Daarnaast geloof ik heel erg in het verbinden van mensen; dit lijkt me daarom een uitgelezen kans om branchegenoten onder ons dak bij elkaar te brengen.”

Over de Schoonmaaktourdag
De Schoonmaaktourdag is een initiatief van Rob den Hertog (RAI/Interclean Amsterdam), Erik Pos (Diversey Nederland), Ron van Zoelen (King Nederland) en Petra de Bruin (Schoonmaakjournaal). De doelstelling van deze dag is gezellig met branchegenoten een dagje toeren over achterweggetjes en te netwerken met de deelnemers met diverse achtergronden.

Nieuwsgierig? Direct aanmelden? Mail het Schoonmaaktourdag secretariaat: [email protected].

Leestip: 

https://schoonmaakjournaal.nl/schoonmaak-nieuws/vrijdag-14-juni-9e-schoonmaaktourdag-vanaf-toekomst-schoonmaakbedrijven-schijndel/

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 januari 2022

Acht socialmedia-trends voor de schoonmaakbranche

Korte filmpjes op TikTok, adverteren op Facebook of toch maar video’s maken op Youtube? De mogelijkheden op het gebied van online marketing via sociale media vliegen je om de...

29 april 2022

1nergiek steunt Tom Egberink op weg naar de Paralympics

“We spreken niet over sponsoring, wij noemen dat een win-win! Ons team heeft zich gecommitteerd om professioneel rolstoeltennisser Tom Egberink enthousiast te steunen op zijn weg naar de Paralympische...

21 januari 2019

Belinda Dekkers trots op nieuwe website UL-Team: “Geanimeerd impact maken met facilitair trainingsaanbod”

Hoe maak je als opleidingsbureau online impact? Op een manier die bij jou en jouw doelgroep past? Die vragen stelde UL-Team zichzelf voor de bouw van haar nieuwe website....

02 oktober 2024

Schoonmakend Nederland gestart met “Glans, de podcast”

Van hogedruk- tot dieptereiniging en alles daartussen in. Maak kennis met de podcast “Glans”, de nieuwe podcast serie van Schoonmakend Nederland. In deze serie nemen Tamara van Ark, voorzitter...

20 december 2021

CAO: Leden Schoonmakend Nederland stemmen in met principeakkoord

De leden van Schoonmakend Nederland hebben bijna unaniem ingestemd met het bereikte onderhandelingsresultaat voor een nieuwe cao voor de schoonmaak- en glazenwassersbranche 2022-2024. De leden brachten hun stem uit...

15 januari 2024

Hasan Manav (TPA Cleaning Services) gaat vol vertrouwen op naar 30 jaar schoonmaak

Ruim 29 jaar geleden, op 11 januari 1995, startte Hasan Manav als schoonmaakkracht. Hij deed dit tijdens zijn studiejaren en verdiende destijds 4,96 gulden bruto per uur. Hij groeide...

30 september 2022

UL-Team 12,5 jaar!

Op 25 september bestond opleidingsbureau UL-Team 12,5 jaar! Van harte gefeliciteerd! Directeur UL-Team, Belinda Dekkers,: “Ik wil al onze relaties bedanken voor hun steun en vertrouwen in onze organisatie...

10 oktober 2022

1nergiek en NLR: “Een pareltje qua partnership”

“We maken al 44 (!) jaar gebruik van de diensten van 1nergiek. Verschillende mensen op verschillende niveaus bel en spreek ik, van de schooncollega’s op de locaties tot aan...

31 oktober 2023

HTC Advies, Atir en Consumatics vormen samen CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november 2023 verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen,...

30 mei 2024

Onderzoek: De maatschappelijke bijdrage van familiebedrijven

Familiebedrijven vergroten de economische stabiliteit van Nederland. Ook verkleinen ze de effecten van economische dips, werkloosheid en faillissementen, blijkt uit onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek van SEO Economisch Onderzoek. Bij familiebedrijven...