29 januari 2019

Zorgbeurs Soins et Santé: Nilfisk richt zich op ergonomie en gebruiksgemak

De gezondheidszorg is een van de belangrijkste doelgroepen van Nilfisk. Daarom neemt het bedrijf op donderdag 7 en vrijdag 8 februari deel aan de 4e editie van zorgbeurs Soins et Santé in Namur Expo (België). Samen met nog 189 exposanten, waaronder diverse bedrijven op het gebied van reiniging en hygiëne, een onderdeel in zorg- en ziekenhuizen dat steeds meer aandacht krijgt. Schoonmaakjournaal vroeg Nilfisk naar hun reden van deelname, wat deze Belgische zorgbeurs zo bijzonder maakt en waarom de bezoekers juist hun stand met nieuwe toestellen gericht op ergonomie en gebruiksgemak, moeten bezoeken.

Nilfisk neemt deel aan Soins & Santé, omdat het bedrijf zich wil profileren in de gezondheidszorg. Karl Baillius, sales manager Belgium, licht toe: “De gezondheidszorg is een van onze belangrijkste doelgroepen. We hebben al meermaals deelgenomen aan deze zorgbeurs. Er is telkens veel interesse met als rechtstreeks resultaat dat we al heel wat mooie contracten hebben kunnen afsluiten in de Waalse zorgsector. Soins & Santé is de Waalse tegenhanger van de vakbeurs Health & Care in Vlaanderen.”

Verwachtingen
Aan de 4000 professionals die de beurs zullen bezoeken, is een kwalitatief hoogstaand programma van exposanten en symposia toegezegd. Hoe dragen jullie bij aan deze verwachtingen? “We stellen hoofdzakelijk nieuwe toestellen voor, die gericht zijn op ergonomie en gebruiksgemak – 2 pijlers die in de zorgsector steeds warm onthaald worden”, antwoordt Karl. “Onze machines kunnen uitgebreid gedemonstreerd/getest worden op de beursstand. Nilfisk beschikt over een apart team, speciaal gericht op de zorgsector.  We kennen dus de specifieke noden en behoeften uit de sector.”

Behoeften
Karl benadrukt dat Nilfisk goed bekend is met de wensen en behoeften van de zorgsector. “Dat laten we op onze stand ook zien, want Nilfisk heeft dé machines voor deze branche:
Gebruiksgemak: bijzonder gebruiksvriendelijk OneTouch systeem die slechts weinig opleiding vraagt; NoTools voor een gemakkelijk dagelijks onderhoud, gebruik van universele terugkerende iconen op onze toestellen.
Ergonomisch: ergonomisch handvat; Click on/off-systeem waarmee de borstel eenvoudig aangebracht/verwijderd kan worden zonder dat de gebruiker zich moet buigen; Silent Modus: ideaal voor reiniging overdag in de zorgsector, de ergonomische hoogte van de waterafvoer.
Economisch & Ecologisch: met bijvoorbeeld ons gepatenteerd Ecoflexsysteem, wat staat voor minder verbruik van water en product met hetzelfde schoonmaakresultaat.”

Grenzeloos
Soins et Santé is een Belgische zorgbeurs, Zorgtotaal is de Nederlandse equivalent. Hoe kijkt Nilfisk naar het verschil in zorg & schoonmaak tussen Nederland en België?
“Als sales manager Belgium praat ik met name over de Belgisch aanpak van Nilfisk”, gaat Karl verder. “In België staan we er op om kwalitatieve goede machines te leveren met een sterke service en dienst-na-verkoop. We beschikken hier over een eigen serviceteam van 21 techniekers – dit is hoogstwaarschijnlijk het grootste serviceteam in onze Belgische branche….”

Let’s meet
Geïnteresseerde bezoekers zijn van harte welkom op de stand van Nilfisk: 1520. “Onze productinformatie staat vermeld op onze website en op LinkedIn. Met een nieuwsbrief hebben wij onze klanten geïnformeerd over onze deelname aan Soins et Santé, we hopen hen in Namur te ontmoeten”, besluit Karl.
Registreer hier voor een gratis beursbezoek.

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 oktober 2022

Bij Werner & Mertz is de cirkel oprecht rond

Recyclebaar is een veelgebruikte marketingterm die duurzaamheid impliceert. “Mooi dat bijvoorbeeld verpakking recyclebaar is, maar dat maakt de cirkel nog niet rond. Bij Werner & Mertz is ie dat...

10 januari 2024

Henk Toering benoemd tot Algemeen Directeur Wecovi

Familiebedrijf Wecovi met ruim 50 jaar nationale en internationale ervaring in de recreatie- en schoonmaakbranche, kondigt met genoegen een verandering aan in de dagelijkse leiding. Per 8 januari 2024...

22 maart 2019

Truus van Hulst (Hodal): “Medewerkers vinden Smart Cleaning zo prettig werken, ze willen het thuis ook.”

Als je Truus van Hulst vraagt wat ze zo prettig vindt aan de samenwerking met Crohill, hoeft ze niet lang na te denken. “De betrokkenheid is uniek. Pim Hilgerdenaar...

20 maart 2024

RUFO Schoonmaakdiensten behaalt SIEV-Keurmerk

RUFO Schoonmaakdiensten uit Leiderdorp heeft de toetsing van het SIEV-Keurmerk met glans doorstaan. Het bijbehorende certificaat zal dan ook een ereplaats op het kantoor van het bedrijf krijgen. “We...

06 maart 2023

Briefje van Peet

Beste vuilnisman, Gefeliciteerd, het principeakkoord is bereikt. Je hebt er salaris bij! Ja, het was nogal vaak en op veel plekken staken de laatste weken. Geen vuilnis ophalen; het...

12 april 2024

De week van de overgang

Elke vrouw krijgt met de overgang te maken. Ruim de helft van de medewerkers in de schoonmaakbranche is vrouw. Van alle vrouwen in de overgang heeft 80% overgangsklachten. 33%...

10 december 2023

Kerst met Kärcher

Ieder jaar voeren reclamebureaus onderling ‘strijd’om de beste kerstcommercial. Dit jaar doet de schoonmaakbranche hieraan ook mee. Met de  kerstfilm die Kärcher opnam bij het Ronald McDonald Huis Sophie...

09 november 2021

FacilityApps lanceert 2 nieuwe modules tijdens Schoonmaak Vakdagen

Het FacilityApps-platform breidt uit. Tijdens het eerste fysieke schoonmaak vakevent sinds lange tijd, zal het bedrijf uit PurmerValley twee modules lanceren: een ‘nieuws’ module en ‘Nocore roosters’. Deze twee...

28 oktober 2019

Vlog 5 Op weg naar Schoonmaak Vakdagen: BOMA presenteert eigen lijn BOMA Machinery

Op weg naar de Schoonmaak Vakdagen is vlogger Ruben vandaag te gast bij BOMA in Eindhoven. Waar de totaalleverancier van schoonmaakmachines, -middelen en -materialen vorig jaar instak op haar...

19 maart 2019

Sjaak Zevenhoven (Okee): “Met housekeeping app realiseren we optimale aandacht voor de gasten”

“We zijn enthousiast over de Leviy-app”, vertelt Sjaak Zevenhoven, directeur van Okee Bedrijfsdiensten uit Alphen aan den Rijn. “Hiermee realiseren we optimale aandacht voor de gasten van Van der...