20 september 2024

Slim de klanttevredenheid verhogen

Hygiëne is onmisbaar. Maar het wordt eigenlijk pas gemist als het er niet is. Om ervoor te zorgen dat hygiëne er altijd is, creëert Tork slimme manieren voor efficiënt werken en om aan de wensen van klanten tegemoet te komen.

Het bedrijf optimaliseert tijd, middelen en het niveau van de schoonmaakprestaties op een slimme manier. Zodat het de klanttevredenheid verhoogd. Tork levert duurzame hygiëne-oplossingen die voorkomen dat producten opraken. Daarnaast geeft het inzicht in schoonmaakdata, wat zorgt voor blije schoonmakers, facilitair managers, opdrachtgevers én locatiegebruikers.

Wil je hier meer over weten? Klik hier.

Deel dit artikel

Ook interessant:

01 december 2022

Blog: De cijferverslaving

Laatst luisterde ik naar een podcast met de titel ‘Weg met de cijferverslaving’. Deze podcast behandelde de cijferverslaving van Nederland. Denk hierbij aan het Bruto Nationaal product waaraan de...

30 oktober 2025

Maarten van Rijn (Van Rijn Facilities) over de start van zijn schoonmaakbedrijf: “Ik wil iets bouwen waar mijn kinderen trots op kunnen zijn”

Maarten van Rijn werkt al sinds zijn 22ste in de schoonmaakbranche. Na vijftien jaar ervaring bij verschillende bedrijven, van CSU tot BOMA en B2 Cleaning, koos hij begin dit...

14 oktober 2025

Keune Haircosmetics en ISS Facility Services versterken samenwerking met Integrated Facility Management

Keune Haircosmetics en ISS Facility Services hebben hun samenwerking verder uitgebreid. ISS verzorgt nu naast het bestaande facility management ook catering, receptie, schoonmaak en glasbewassing. Daarmee kiest Keune voor...

15 juli 2025

Pollet behaalt EcoVadis Silver-medaille

Pollet Cleaning & Hygiene Solutions uit Belgie heeft de EcoVadis Silver-certificering behaald, een erkenning die het bedrijf plaatst binnen de top 15% van organisaties die zich het meest inzetten...

29 november 2023

De Ster Bedrijfsdiensten behaalt PSO Trede 3|30+

Sinds 1 oktober 2023 is De Ster Bedrijfsdiensten uit Hengelo in het bezit van het PSO Trede 3 én PSO 30+ keurmerk van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Dit...

15 mei 2025

Vebego, UWV en Landelijk WSP Gemeenten bundelen krachten voor meer duurzame werkplekken voor aanpakkers

Vebego, UWV en het Landelijk WSP Gemeenten hebben op 12 mei 2025 een landelijke samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Doel: meer duurzame en inclusieve werkplekken creëren voor mensen met een kwetsbare positie...

06 februari 2023

Gom op Trede 3 PSO-Prestatieladder

Schoonmaakbedrijf Gom heeft Trede 3 behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Uit de onafhankelijke toetsing door Dekra blijkt dat Gom op een kwalitatief goede wijze werkgelegenheid biedt aan...

06 september 2024

#FOTOFRIDAY Schoonmaker van het Jaar Jan Harkema krijgt gepersonaliseerde stofzuiger

Weska Schoonmaakproducten feliciteert de winnaar van de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar: Jan Harkema van SVP Schoonmaakdiensten. Als cadeau ontving hij een gepersonaliseerde Numatic stofzuiger. Nu kan...

19 november 2024

Esmar van Langen (Breedweer): “Doen waar je blij van wordt is het allerbelangrijkste”

Esmar van Langen studeerde commerciële economie en kwam vanuit de reiswereld bij Breedweer terecht. In onze serie over vrouwen in de schoonmaakbranche, vertelt ze hoe ze haar twee passies,...

17 juli 2025

Monique van der Meijde-Zuure (Progenta & Shou): “Als mensen zich gezien voelen, gaan ze vanzelf floreren, en dat draagt direct bij aan resultaat”

Monique van der Meijde-Zuure is algemeen directeur van Progenta. In een technisch en overwegend mannelijk bedrijf geeft zij op eigen wijze leiding: resultaatgericht én met oog voor de mens....