14 september 2023

Nocore zet volgende stap in digitalisering met planbord werkbonnen

We kunnen er eigenlijk niet meer omheen. Digitalisering gaat een steeds grotere rol spelen in de schoonmaakbranche. Nocore Facility apps is de afgelopen maanden bezig geweest om een belangrijke innovatie door te voeren op dit gebied. Onlangs heeft het softwarebedrijf de nieuwe module ‘planbord werkbonnen’ gelanceerd waarmee haar klanten een volgende stap kunnen zetten om hun werkbonnen proces verder te digitaliseren.

Jaimie Fambach, medewerker bij MAS Dienstverleners BV en afnemer van de gedigitaliseerde werkbonnen inclusief het planbord, benadrukt het belang van deze ontwikkeling: “Papieren werkbonnen komen op een grote stapel in het archief die na verloop van tijd weg wordt gegooid. Door alles digitaal te documenteren kun je gegevens altijd eenvoudig terugvinden. Dit gaat schelen bij alle processen, zoals de facturatie, urenregistratie en de verloning.”

Samen ontwikkelen
Wat opvalt aan de aanpak van Nocore Facility apps is de nauwe betrokkenheid van klanten bij de implementatie van hun modules. Door samen te werken en feedback te verzamelen door middel van een werkgroep, zorgt Nocore Facility apps ervoor dat hun softwareoplossingen naadloos aansluiten op de behoeften van de schoonmaakbedrijven.

Interesse in efficiëntie?
Ben je als schoonmaakbedrijf op zoek zijn naar efficiëntie in jouw dagelijkse operaties, dan is het digitaliseren en plannen van werkbonnen een interessante ontwikkeling om het proces te vereenvoudigen en kosten te besparen.
Klik hier voor meer informatie over planbord werkbonnen!

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 juni 2022

Ken je Sammy al?

Deze schoonmaakheld leert kinderen op een speelse manier over hygiëne en maakt hen bewust over hun eigen rol bij het schoonhouden van hun klas. Het doel? Een veilige, hygiënische...

04 februari 2019

Blog: Verfrissen, verrassen, verrijken…

Mijn vader zei het vroeger al tegen mij: “wie niet groot en sterk is, moet slim zijn”.  Met deze boerenwijsheid hebben we de afgelopen jaren binnen Uniqcare werk gemaakt...

09 september 2022

Op de rode loper

Dit jaar mag team De Kroon Facilitaire Diensten wederom alle Gouden Tegels van het Nederlands Film Festival (NFF) specialistisch gaan reinigen. Dit prachtige festival zal worden georganiseerd van woensdag...

19 januari 2022

Webinar ‘Cleaning and the Digital Future’

Wil je meer weten over schoonmaakrobots, digitalisering en ‘data-driven cleaning’? Op 8 februari 2022 van 14 tot 16 uur organiseert Interclean Amsterdam het online webinar ‘Cleaning and the Digital...

24 september 2024

Winactie: Registreer je voor de Schoonmaak Vakdagen en wij zetten jouw bedrijf in the picture

Schoonmaakjournaal.nl is als meerdere jaren mediapartner van de Schoonmaak Vakdagen. Waarom? Omdat wij initiatieven om de schoonmaakbranche bij elkaar te brengen een warm hart toedragen. Als mediapartner delen we...

25 november 2021

Forbo zorgt voor 95% minder vocht en vuil en tot 65% tijdbesparing

Forbo Flooring breidt haar collectie schoonloopvloeren uit met Coral Bright, Coral Interior en het Pro-Fit Quattro losleg installatiesysteem. Met de verschillende matten en het vloerensysteem stopt volgens Forbo 95%...

01 april 2019

1-aprilvlog: Samantha (Beercoo) lanceert innovatie housekeeping

Beercoo Schoonmaakgroep zet de hotelschoonmaak op z’n kop. Na maanden van voorbereiding wordt vandaag, 1 april, de innovatie onthuld die het werk van housekeepers een stuk aangenamer én leuker maakt....

23 december 2021

‘Driving home for Christmas’

Het Excentr team wenst je een fijn kerstfeest met een eigen gemaakt filmpje. Bekijk de beelden en de mondhoeken gaan vanzelf omhoog. FIJNE FEESTDAGEN!

25 september 2023

Blog Belinda Dekkers (UL-Team): Duurzaam onderwijs: Het papierdilemma

In de afgelopen decennia hebben we een verschuiving gezien in onze kijk op de wereld om ons heen. Het besef van de delicate balans tussen mens, milieu en economie...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...