8 mei 2025

Medewerkers CONTRAST Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen nu ook partners in het bedrijf

Bij CONTRAST Facility + Hospitality ondertekenen consultants Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen deze maand hun partnercontract. Daarmee zet CONTRAST een volgende stap in participatie van medewerkers. Managing partner Puck Wilbers: ‘Wij zien bij alle collega’s grote betrokkenheid en zijn trots op hun talenten en ambities. Dat willen we graag belonen door collega’s de kans te geven om aandelen te kopen en zo mede-eigenaar te worden. Vanuit deze visie werken we al een aantal jaren met een partnermodel. Nu komen daar Lisanne en Maarten als partner bij. Ik zie uit naar een mooi vervolg van onze samenwerking en wens hen heel veel plezier en succes in hun nieuwe rol.’

CONTRAST heeft de ambitie om ‘one step ahead in service experience’ te zijn. Puck Wilbers: ‘Om deze koploperpositie in de markt te behouden, investeren we volop in intern ondernemerschap. Dat betekent dat we collega’s motiveren om hun talenten en ambities gericht in te zetten voor kansen in de markt en continu te werken aan persoonlijke ontwikkeling. We zien dat dit de betrokkenheid bij het bedrijf vergroot en leidt tot meer werkplezier en nog betere resultaten voor onze klanten. De uitbreiding van het participatiemodel stimuleert het intern ondernemerschap dat we voor ogen hebben en draagt er bovendien aan bij dat we talentvolle mensen voor langere tijd aan ons binden.’

Maarten van Hussen
Maarten van Hussen werkt vanaf 2019 als hospitality consultant bij CONTRAST. Hij is een commercieel talent en krijgt in zijn nieuwe partnerrol de taak om het designteam voor functioneel ontwerp van horeca en hospitality concepten verder uit te bouwen. Verder zal hij de expertise op gebied van realisatie begeleiding en meerjarenonderhoudsplanning van horeca-apparatuur uitbreiden. Ook de coaching van optimale operationele keukenprocessen hoort daarbij. Bij CONTRAST is Maarten verder aanjager van teamdeelname aan sportevenementen voor goede doelen.

Maarten van Hussen: ‘Het mooie van werken bij CONTRAST is dat we elkaar de ruimte geven om onze rol van consultant in te vullen op een manier die past bij onze persoonlijkheid en competenties. Zo kunnen we elkaar optimaal aanvullen en versterken en leren we veel van elkaar. Mijn nieuwe rol als partner ervaar ik als een prachtige erkenning voor mijn werk en mijn verbondenheid met de waarden en ambities van CONTRAST. Een geweldige vervolgstap in mijn carrière dus! Ik weet dat we al veel kennis en ervaring in huis hebben als het gaat om ontwerp en realisatie van horeca en hospitality concepten. Mijn uitdaging is om dat verder uit te breiden. Daarvoor zet ik mijn expertise graag in. Mijn toekomst bij CONTRAST zie ik met veel enthousiasme tegemoet.’

Lisanne Hanneman
Lisanne Hanneman werkt vanaf 2018 als hospitality consultant bij CONTRAST. Ze is een echte ‘hotello’. In haar nieuwe partnerrol sluit ze aan bij de unieke kennis en ervaring van CONTRAST als het gaat om hospitality concepten, horecavraagstukken en consumentengedrag. De kracht van Lisanne is dat ze haar strategische inzichten kan vertalen naar concrete resultaten. Met frisse blik en analytisch vermogen stelt ze de vraag achter de vraag, met focus op de eindgebruiker en oog voor verschillende perspectieven en oplossingen. Lisanne versterkt hiermee de open en lerende cultuur van CONTRAST als gezonde, groeiende en lerende organisatie.

Lisanne Hanneman: ‘Rode draad in mijn carrière is de drive om te ontdekken, doen en verbeteren. Zo kijk ik altijd naar het grotere plaatje en de onderbouwing: waarom maken we bepaalde keuzes en hoe kunnen we samen beter worden? Vanuit deze nieuwsgierigheid heb ik de rol van consultant op mijn eigen, unieke manier ingevuld. Dat ik nu partner word, biedt mij de kans om mee te denken over de organisatie en strategie van CONTRAST. Dat vind ik een geweldige uitdaging! Ik voel dat ik me daardoor nog sterker kan verbinden aan dit mooie bedrijf. Het bijzondere van CONTRAST is dat we altijd nét even anders denken en doen. Dat eigenzinnige past bij mijn open blik en ambitie als het gaat om kwaliteit. Mijn nieuwe partnerrol omarm ik dan ook van harte.’

Deel dit artikel

Ook interessant:

19 november 2024

Wereldtoiletdag: waarom zijn toiletten belangrijk?

Op 19 november is het Wereldtoiletdag. Waarom deze dag jaarlijks wordt geinitieerd? Omdat iedereen toegang zou moeten hebben tot een toilet dat veilig, hygiënisch en privé is. Wereldwijd is...

09 april 2025

Mediahuis Nederland en Facilicom Solutions verlengen samenwerking voor vijf jaar

In de wereld van de media is flexibiliteit cruciaal. De sector is constant in beweging, wat vraagt om een partner die kan meegroeien en zich kan aanpassen aan de...

02 december 2024

Blog Bert van Boggelen (Code Schoonmaak): “Jullie werknemers, onze schoonmakers”

"Als voorzitter van de Code Schoonmaak kom ik geregeld zaken tegen in samenwerkingen tussen opdrachtgevers en opdrachtnemers waar ik van ga fronsen. Onze overtuiging als code is dat we...

10 oktober 2024

#ONDERZOEK: Aandacht kleine bedrijven voor online veiligheid afgenomen

Digitale veiligheid blijft in de samenleving en economie van levensbelang. Het is dan ook zorgelijk dat de aandacht van kleine bedrijven voor dit onderwerp afneemt. Zo blijkt uit Alert...

09 januari 2019

Wintergast (6) Madelon van Bemmelen (EW): “Inzet van social influencer per bedrijf’

Madelon van Bemmelen, recruiter van EW Facility Services, vertelt als zesde wintergast over haar ervaringen in 2018 en kijkt vooruit naar nieuwe ontwikkelingen in 2019. “Creating Hospitality is waar...

15 augustus 2024

De productiviteit van de Nederlanders daalt. Wat betekent dat?

De productiviteit van Nederlandse werkenden is het afgelopen decennium nauwelijks meer gegroeid. Vorig jaar was er zelfs sprake van krimp, blijkt uit nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor...

04 oktober 2024

Podcast: Aan de bak in ruimtestation ISS: ‘Elke zaterdag schoonmaakdag’

In de BNR Podcast ‘Kuipers en de Kosmos’  kwam het gesprek op aardse zaken, zoals de schoonmaak in ruimtestation ISS. Als astronaut moet je in verband met veiligheid, voortdurend...

07 januari 2020

Jeannot Peijen genomineerd voor HotelloTOP Talent of the YEAR 2020

Vroeger had ik nooit verwacht dat ik in de facilitaire branche zou gaan werken. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het heerlijk, maar ik droomde altijd van mijn eigen...

01 mei 2025

Asito zet met circulaire handschoen flinke stap richting duurzaamheidsdoelstelling

Vanaf 1 mei 2025 introduceert Asito officieel de circulaire handschoen als nieuwe standaard in haar schoonmaakdienstverlening. Met deze stap onderstreept het bedrijf haar ambitie om in 2030 volledig circulair...

16 oktober 2024

ONE HUNDRED RESTROOMS Markthal officieel geopend

14 oktober 2024 vond de officiële opening plaats van ONE HUNDRED restrooms in de grootste overdekte foodhal van Nederland: Markthal in Rotterdam. Op de vertrouwde plek bij de roltrappen...