8 mei 2025

Medewerkers CONTRAST Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen nu ook partners in het bedrijf

Bij CONTRAST Facility + Hospitality ondertekenen consultants Lisanne Hanneman en Maarten van Hussen deze maand hun partnercontract. Daarmee zet CONTRAST een volgende stap in participatie van medewerkers. Managing partner Puck Wilbers: ‘Wij zien bij alle collega’s grote betrokkenheid en zijn trots op hun talenten en ambities. Dat willen we graag belonen door collega’s de kans te geven om aandelen te kopen en zo mede-eigenaar te worden. Vanuit deze visie werken we al een aantal jaren met een partnermodel. Nu komen daar Lisanne en Maarten als partner bij. Ik zie uit naar een mooi vervolg van onze samenwerking en wens hen heel veel plezier en succes in hun nieuwe rol.’

CONTRAST heeft de ambitie om ‘one step ahead in service experience’ te zijn. Puck Wilbers: ‘Om deze koploperpositie in de markt te behouden, investeren we volop in intern ondernemerschap. Dat betekent dat we collega’s motiveren om hun talenten en ambities gericht in te zetten voor kansen in de markt en continu te werken aan persoonlijke ontwikkeling. We zien dat dit de betrokkenheid bij het bedrijf vergroot en leidt tot meer werkplezier en nog betere resultaten voor onze klanten. De uitbreiding van het participatiemodel stimuleert het intern ondernemerschap dat we voor ogen hebben en draagt er bovendien aan bij dat we talentvolle mensen voor langere tijd aan ons binden.’

Maarten van Hussen
Maarten van Hussen werkt vanaf 2019 als hospitality consultant bij CONTRAST. Hij is een commercieel talent en krijgt in zijn nieuwe partnerrol de taak om het designteam voor functioneel ontwerp van horeca en hospitality concepten verder uit te bouwen. Verder zal hij de expertise op gebied van realisatie begeleiding en meerjarenonderhoudsplanning van horeca-apparatuur uitbreiden. Ook de coaching van optimale operationele keukenprocessen hoort daarbij. Bij CONTRAST is Maarten verder aanjager van teamdeelname aan sportevenementen voor goede doelen.

Maarten van Hussen: ‘Het mooie van werken bij CONTRAST is dat we elkaar de ruimte geven om onze rol van consultant in te vullen op een manier die past bij onze persoonlijkheid en competenties. Zo kunnen we elkaar optimaal aanvullen en versterken en leren we veel van elkaar. Mijn nieuwe rol als partner ervaar ik als een prachtige erkenning voor mijn werk en mijn verbondenheid met de waarden en ambities van CONTRAST. Een geweldige vervolgstap in mijn carrière dus! Ik weet dat we al veel kennis en ervaring in huis hebben als het gaat om ontwerp en realisatie van horeca en hospitality concepten. Mijn uitdaging is om dat verder uit te breiden. Daarvoor zet ik mijn expertise graag in. Mijn toekomst bij CONTRAST zie ik met veel enthousiasme tegemoet.’

Lisanne Hanneman
Lisanne Hanneman werkt vanaf 2018 als hospitality consultant bij CONTRAST. Ze is een echte ‘hotello’. In haar nieuwe partnerrol sluit ze aan bij de unieke kennis en ervaring van CONTRAST als het gaat om hospitality concepten, horecavraagstukken en consumentengedrag. De kracht van Lisanne is dat ze haar strategische inzichten kan vertalen naar concrete resultaten. Met frisse blik en analytisch vermogen stelt ze de vraag achter de vraag, met focus op de eindgebruiker en oog voor verschillende perspectieven en oplossingen. Lisanne versterkt hiermee de open en lerende cultuur van CONTRAST als gezonde, groeiende en lerende organisatie.

Lisanne Hanneman: ‘Rode draad in mijn carrière is de drive om te ontdekken, doen en verbeteren. Zo kijk ik altijd naar het grotere plaatje en de onderbouwing: waarom maken we bepaalde keuzes en hoe kunnen we samen beter worden? Vanuit deze nieuwsgierigheid heb ik de rol van consultant op mijn eigen, unieke manier ingevuld. Dat ik nu partner word, biedt mij de kans om mee te denken over de organisatie en strategie van CONTRAST. Dat vind ik een geweldige uitdaging! Ik voel dat ik me daardoor nog sterker kan verbinden aan dit mooie bedrijf. Het bijzondere van CONTRAST is dat we altijd nét even anders denken en doen. Dat eigenzinnige past bij mijn open blik en ambitie als het gaat om kwaliteit. Mijn nieuwe partnerrol omarm ik dan ook van harte.’

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 december 2024

Schoonmaakcontracten Welbions met 3 jaar verlengd

De Ster Bedrijfsdiensten deelt het nieuws dat de schoonmaakcontracten van woningcorporatie Welbions met drie jaar zijn verlengd. De schoonmaakwerkzaamheden worden uitgevoerd door vier samenwerkende partijen: De Ster Bedrijfsdiensten, Reerink...

27 december 2024

Nieuwsgierig naar v𝗼𝗼𝗿𝗯𝗲𝗲𝗹𝗱𝗲𝗻 𝘂𝗶𝘁 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝗷𝗸 𝘃𝗮𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗮𝗮𝗻𝗯𝗲𝘀𝘁𝗲𝗱𝗲𝗻? Luister deze podcast!

“Bijzondere voorbeelden uit de praktijk van het aanbesteden zijn er in ruime mate. We kunnen er meerdere podcasts mee vullen”, laat Octavia Siertsema weten. En dat deed ze. In...

14 november 2019

CSU en 400 relaties stappen in de wondere wereld van hospitality en ontrafelen geheimen

“Heeft de wondere wereld van Hospitality nog geheimen voor u?” Mooie prikkelende uitnodiging voor het 6e CSU Hospitality Congres op 14 november in het theater van de belevingsrijke Efteling. Een...

11 juli 2025

Glazenwasser urenlang vast op grote hoogte in Eindhoven

In Eindhoven bungelde op maandag 7 juli  een glazenwasser urenlang in een hoogwerkerbakje aan de Vestdijk/Smalle Haven, nadat de bak was vastgelopen op grote hoogte. De hulpdiensten schaalden groots...

29 augustus 2025

Gezien in de media: Waarom naar de sportschool als je ook het strand kan schoonmaken?

Het Groene Strand, net ten noorden van het Zwarte Pad in Scheveningen, wordt niet meer schoongemaakt met machines. Zo meldt het AD. Om de natuur te beschermen wordt het...

19 december 2024

Michiel Kok wordt nieuwe klantdirecteur bij Vebego Airport Services

Per 1 januari 2025 wordt Michiel Kok de nieuwe klantdirecteur bij Vebego Airport Services. Hij volgt Rob Westerlaken op die de komende maanden zijn werkzaamheden aan Michiel zal overdragen....

30 oktober 2025

Onderzoek HEYDAY Hospitality en Markteffect naar gastvrije werkplek: “Je welkom voelen gaat verder dan een glimlach bij de receptie”

Wat maakt een werkplek gastvrij? Volgens werkend Nederland zit het niet in de koffie, digitale ondersteuning of flexibele werkplekken, maar in de sfeer, oprechte aandacht en hulpvaardige collega’s en...

09 december 2024

Schoonmaakbedrijf Rein Gaal kiest voor SchoonGarant

In navolging van CSN Diensten, DFP Schoon, Schoonmaakbedrijf SUVO, Glazenwasserij Heppen is onlangs ook Schoonmaakbedrijf Rein Gaal aangesloten bij SchoonGarant. Met de aansluiting van deze facilitair dienstverlener komt het...

18 juni 2025

80 kilometer trotseren tijdens Tour Facilitair

Op 4 juni 2025 vond de 9e editie van Tour Facilitair plaats. Maar liefst 160 facilitaire professionals kwamen bij elkaar bij Vepa the furniture factory om gezamenlijk de route...

23 december 2024

Glazenwassers hebben hart voor de zorg (deel 2)

Meerdere glazenwassers gaven gehoor aan de oproep van Schoonmakend Nederland om tussen 9 en 20 december hun Hart voor de Zorg te laten zien. Zij deelden presentjes uit, organiseerden...