11 mei 2024

FacilityApps introduceert module voor personeelsplanning op Interclean

FacilityApps, één van de marktleiders van de Benelux op het gebied van software voor schoonmaakbedrijven, kondigt hun nieuwste module aan: *Personeelsplanning*. Zij krijgen hiermee meer grip op de operatie door een geïntegreerde personeelsplanning, rooster-, ziekte-, vakantie- en tijdregistratie. Deze module zal voor het eerst worden gepresenteerd in hal 5 bij stand 520 tijdens de gerenommeerde schoonmaakbeurs Interclean in RAI Amsterdam.

Veel schoonmaakbedrijven ervaren dagelijks uitdagingen van het gebrek aan overzicht en controle bij het runnen van hun bedrijf. Dit geeft niet alleen onrust, maar het kost ook tijd en stress als er geen goed overzicht is. Bij FacilityApps begrijpen we deze frustratie. Schoonmaakbedrijven krijgen het overzicht dat ze verdienen, in plaats van voortdurend planning-brandjes te moeten blussen.

Personeelsplanning voor schoonmaakbedrijven
De module personeelsplanning biedt een oplossing voor deze problemen door een flexibele en visuele benadering van werkplanning te bieden. Gebruikers kunnen roosters maken en beheren, gewerkte uren registreren en beheren, verlofaanvragen doen en goedkeuren, en snel reageren op veranderende omstandigheden. Met functionaliteiten zoals diensttemplates, drag-n-drop planning en flex-teams, stelt deze module schoonmaakbedrijven in staat om hun personeelsplanning op een efficiënte en gestroomlijnde manier te beheren, terwijl ze grip houden op personeelskosten en binnen budget blijven.

De 150 Belgische klanten van het recent overgenomen bedrijf Button for Cleaners BVBA door FacilityApps maken al jaren gebruik van deze personeelsplanning en FacilityApps introduceert nu deze module in haar platform internationaal en in Nederland via Nocore FacilityApps, maar met extra functionaliteiten waardoor het ook geschikt is voor de grotere schoonmaakbedrijven.

“Dit is het ontbrekende puzzelstuk voor veel schoonmaakbedrijven”, zegt CCO van FacilityApps, Chris van den Berg. “Met de nieuwe module kunnen schoonmaakbedrijven met meerdere planners tegelijkertijd ziekte en verlof vervangen of inroosteren. Daarnaast vergelijkt het systeem de werkelijk geklokte uren t.o.v de budget uren uit het rooster en bespaart dus direct loonkosten!”
FacilityApps nodigt alle bezoekers van Interclean uit om de module *Personeelsplanning* persoonlijk te ervaren op stand 520 in hal 5. Mis deze kans niet om de toekomst van schoonmaak te ontdekken!

**Over Nocore FacilityApps**
FacilityApps is één van de marktleiders in Europa op het gebied van specifieke software voor schoonmaakbedrijven. Het platform biedt een uitgebreide suite van modules die schoonmaakbedrijven helpen om hun operationele processen te versnellen en de kosten te verlagen. Voor meer informatie: www.facilityapps.com.

Deel dit artikel

Ook interessant:

13 juni 2025

Johan van Dijk 25 jaar bij Nocore

Nocore zet haar collega Johan van Dijk in het zonnetje, want hij is 25 jaar in dienst bij Nocore. "Een mijlpaal waar we met veel trots en dankbaarheid bij...

08 mei 2019

Spreker #FMNextGen event Alicia de Graaff: “Schoonmaak als onderscheidend element van je organisatie”

Beleef de passie, maak impact met facilities! “Hoe kun je schoonmaak inzetten als onderscheidend element van je organisatie of bedrijf? Er zijn voldoende aansprekende voorbeelden en onderzoeken die bewijzen...

11 mei 2023

Eerste recyclebare wegwerphandschoen: Gloovy Eco Gloves

Twee jonge enthousiaste ondernemers bieden bedrijven een duurzame oplossing voor de huidige, vervuilende wegwerp handschoenen. “Met de Gloovy Eco Gloves en de Gloovy Pick-up service zetten wij een volledig...

07 februari 2019

2019 het jaar van het Digitale Doolhof: wat schiet de schoonmaak hiermee op?

Volgens trendwatchers Lieke en Richard Lamb wordt 2019 het jaar van het Digitale Doolhof. Er komen steeds meer digitale verplichtingen, voor ons als personen en voor bedrijven. De controle...

18 december 2024

Effektief en B2-Cleaning doen stof opwaaien met STOF SCHOONMAAK

Effektief en B2-Cleaning lanceren samen STOF SCHOONMAAK, een nieuw schoonmaakbedrijf dat exclusief is ontwikkeld voor de aanbesteding van de Technische Universiteit Delft (TU Delft). Met deze lancering geven zij...

06 januari 2025

Ken jij de belangrijkste wijzigingen in wet- en regelgeving per 1 januari 2025?

Wat staat jou als ondernemer dit jaar te wachten? Gaan de kosten omhoog of kom je nu misschien wel in aanmerking voor bepaalde toeslagen? We delen de belangrijkste wijzigingen in...

02 oktober 2023

Blog: “Samen impact maken in de schoonmaak”

De wereld om ons heen verandert snel, en steeds meer bedrijven worden zich bewust van de impact die hun keuzes hebben op het milieu, de maatschappij en hun eigen...

13 maart 2020

Mkb-branchevereniging SieV verzet de themadag en de ALV

“Toen we onze eerste landelijke themadag Arbeidskrapte drie weken geleden aankondigden, hadden we niet kunnen bevroeden dat het coronavirus in Nederland zo snel zo’n impact zou hebben. We willen...

06 juni 2023

SIEV op Vakbeurs Facilitair: “We zijn een luisterend oor”

Voel de kracht van het mkb, de samenwerking met én tussen de leden, de vele stappen die het SIEV-bestuur zet voor de leden en het luisterend oor voor alle...

22 november 2022

CSU nieuwe schoonmaakpartner Booking.com

Vanaf 1 november 2022, is CSU de facilitaire partner van Booking.com, de marktleider in de reiswereld. In het nieuwe internationale hoofdkantoor ‘Campus’ van Booking.com, gevestigd op het Oosterdokseiland in...