FacilityApps introduceert module voor personeelsplanning op Interclean
FacilityApps, één van de marktleiders van de Benelux op het gebied van software voor schoonmaakbedrijven, kondigt hun nieuwste module aan: *Personeelsplanning*. Zij krijgen hiermee meer grip op de operatie door een geïntegreerde personeelsplanning, rooster-, ziekte-, vakantie- en tijdregistratie. Deze module zal voor het eerst worden gepresenteerd in hal 5 bij stand 520 tijdens de gerenommeerde schoonmaakbeurs Interclean in RAI Amsterdam.
Veel schoonmaakbedrijven ervaren dagelijks uitdagingen van het gebrek aan overzicht en controle bij het runnen van hun bedrijf. Dit geeft niet alleen onrust, maar het kost ook tijd en stress als er geen goed overzicht is. Bij FacilityApps begrijpen we deze frustratie. Schoonmaakbedrijven krijgen het overzicht dat ze verdienen, in plaats van voortdurend planning-brandjes te moeten blussen.
Personeelsplanning voor schoonmaakbedrijven
De module personeelsplanning biedt een oplossing voor deze problemen door een flexibele en visuele benadering van werkplanning te bieden. Gebruikers kunnen roosters maken en beheren, gewerkte uren registreren en beheren, verlofaanvragen doen en goedkeuren, en snel reageren op veranderende omstandigheden. Met functionaliteiten zoals diensttemplates, drag-n-drop planning en flex-teams, stelt deze module schoonmaakbedrijven in staat om hun personeelsplanning op een efficiënte en gestroomlijnde manier te beheren, terwijl ze grip houden op personeelskosten en binnen budget blijven.
De 150 Belgische klanten van het recent overgenomen bedrijf Button for Cleaners BVBA door FacilityApps maken al jaren gebruik van deze personeelsplanning en FacilityApps introduceert nu deze module in haar platform internationaal en in Nederland via Nocore FacilityApps, maar met extra functionaliteiten waardoor het ook geschikt is voor de grotere schoonmaakbedrijven.
“Dit is het ontbrekende puzzelstuk voor veel schoonmaakbedrijven”, zegt CCO van FacilityApps, Chris van den Berg. “Met de nieuwe module kunnen schoonmaakbedrijven met meerdere planners tegelijkertijd ziekte en verlof vervangen of inroosteren. Daarnaast vergelijkt het systeem de werkelijk geklokte uren t.o.v de budget uren uit het rooster en bespaart dus direct loonkosten!”
FacilityApps nodigt alle bezoekers van Interclean uit om de module *Personeelsplanning* persoonlijk te ervaren op stand 520 in hal 5. Mis deze kans niet om de toekomst van schoonmaak te ontdekken!
**Over Nocore FacilityApps**
FacilityApps is één van de marktleiders in Europa op het gebied van specifieke software voor schoonmaakbedrijven. Het platform biedt een uitgebreide suite van modules die schoonmaakbedrijven helpen om hun operationele processen te versnellen en de kosten te verlagen. Voor meer informatie: www.facilityapps.com.