7 juni 2022

8 juni openen de deuren van Vakbeurs Facilitair

2,5 Jaar hebben we erop moeten wachten, maar woensdag 8 juni is het dan eindelijk zover, de 23ste editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Het jaarlijkse evenement in Nederland op het gebied van werkomgeving, gebouwbeheer en werkplekken. Wederom met honderden standhouders, die samen heel veel oplossingen presenteren.

Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer vindt plaats in Jaarbeurs Utrecht. Een centrale plek die goed te bereiken is, zowel met de auto, het openbaar vervoer als de (elektrische) fiets. Voor de vroege vogels, die er voor 10 uur zijn, staat gratis, vers gezette koffie klaar. Dan kun je je alvast met het gratis beursmagazine op de beurs voorbereiden. Want er is veel aanbod, een exposantengroep met diverse facilitaire diensten en producten. Onder hen ook 1nergiek en i-team Global.
Daarbij biedt de beursorganisatie de bezoekers een uitgebreid lezingenprogramma. Klik hier voor de informatie over de exposanten en het actuele programma.

Ben jij er op 8, 9 of 10 juni in Utrecht bij? Registreer alvast hier jouw (gratis) bezoek.

Deel dit artikel

Ook interessant:

05 november 2019

Review Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie: de kracht van kwetsbare content

“Door de materiaalkeuze, besparing op logistiek en land van herkomst, kunnen we zomaar op 1 miljoen plastic afvalzakken een besparing van CO2 realiseren die gelijk staat aan 75 Ford...

28 september 2023

Nieuwe uitzending van Captains of Cleaning op 12 oktober

Captains of Cleaning brengt ook dit jaar weer de meest actuele inzichten en experts in de schoonmaakbranche voor het voetlicht. Op 12 oktober 2023 is de eerstvolgende uitzending. Presentator...

09 maart 2020

Jack Stuifbergen genomineerd voor ABN Amro verkiezing Meest groene ondernemer

Voor overtuigde ‘believers’ in duurzaamheid, voor snelle ‘clickers’: je hebt tot vandaag (9 maart) tot 12.00 uur de kans om te stemmen op Jack Stuifbergen. Jack is genomineerd voor...

07 juni 2022

“Je personeelsgegevens op straat? Dat wil je dus echt niet!”

Twintig jaar geleden nam Nocore de administratie van schoonmaakbedrijven al digitaal uit handen. Destijds dankzij het IBM-computerplatform AS/400, inmiddels via softwarepakketten zoals Nocore Facilitair. Een gesprek met technisch directeur...

15 januari 2023

#Favorites Gulle Gift

Wat zal de schoonmaker met deze kaart en gulle gift verrast zijn! We lazen dit mooie bericht van Wido Haver, business development manager Asito, op LinkedIn: “Beste reiziger met...

12 januari 2023

Esmée Ficheroux (CSU): “Bied ruimte aan de verschillen”

In 1968 richtte Cor van der Heijden Cleaning Service Uden (CSU) op. Een familiebedrijf dat ooit startte als eenmanszaak, maar inmiddels is uitgegroeid tot een onderneming waar 28.000 mensen...

20 juni 2025

Oproep aan de politiek “Neem verantwoordelijkheid op belangrijke dossiers”

De politiek moet belangrijke maatschappelijke en economische dossiers niet controversieel verklaren. In een brief namens de SER doen VNO-NCW en MKB-Nederland en de andere sociale partners een klemmend beroep...

26 november 2018

Carel Lurvink workshops: “Disposable cleaning voor hoge hygiënestandaarden”

De eerste workshops bij Carel Lurvink over disposable cleaning in november, waren een groot succes. Ruim 60 bezoekers kwamen naar de servicecenters in Enschede, Hilversum en Winschoten om zich...

29 november 2024

#FotoFriday ‘Gewoon’ ineens 12,5 jaar voorbij!

Wecovi vierde op dinsdag 12 november het jubileum van collega Michel. Want hij was ‘gewoon’ ineens 12,5 jaar in dienst. Gefeliciteerd! Op LinkedIn deelde Wecovi, leverancier van schoonmaakproducten uit...

02 januari 2019

Blog: Weer een jaar voorbij… Op naar nieuwe uitdagingen!

Naarmate ik ouder word, lijkt de tijd steeds meer voorbij te vliegen. Ik weet zeker dat velen van u dit herkennen. Een nieuw jaar betekent ook voor onze afdeling Sales,...