6 juli 2022

1nergiek nominatie Grootste stijger: net geen winnaar, wel enorm trots

“Het was spannend: onze derde nominatie en na twee keer winnaar voor Medewerkerbeleving Award ook de award voor Grootste stijger in ontvangst mogen nemen? Nee, we grepen net mis: NRG (Nuclear Research and consultancy Group) kaapte de award net voor onze neus weg. Maar we blijven blij en trots, en strijden de volgende keer weer even enthousiast mee”, reageert algemeen directeur Laetitia Simonis met trots. En terecht, want 1nergiek is wel in de Top 3 terecht gekomen! Er waren nota bene 38 genomineerden in 15 categorieën, die weer voortkwamen uit de honderden door Integron uitgevoerde klant- en medewerkerbelevingsonderzoeken in 2021.

“Onze felicitaties gaan uit naar alle winnaars en medegenomineerden. Eens te meer hebben zij het belang aangetoond van structurele aandacht voor klanten en medewerkers. Zeker in tijden waarin bedrijven en organisaties onder meer te maken hebben met personeelstekorten, veranderende omstandigheden en de steeds prominentere rol voor de organisatiecultuur. Zij laten zien wat er mogelijk is en zijn een voorbeeld voor al die organisaties, die ook het beste uit hun medewerkers en klanten willen halen”, stelt Arjen Maliepaard, Managing Director bij onderzoeks- en adviesbureau Integron.

Top 3 Grootste stijgers
Schoonmaakbedrijf 1nergiek is genomineerd voor een klantbeleving award in de categorie Grootste stijgers, samen met NRG (een bedrijf dat nucleair onderzoek doet voor nationale en internationale overheid en bedrijven) en Renewi (afvalverwerker en recyclebedrijf). Laetitia: “Drie totaal verschillende bedrijven, maar we hebben het afgelopen jaar blijkbaar alle drie de grootste stijging in klanttevredenheid gerealiseerd. Integron doet daar uitgebreid onderzoek naar. We zijn trots dat ook onze klanten zo positief over 1nergiek zijn. Dat is absoluut een welverdiende pluim voor onze schooncollega’s, die al twee keer de Medewerkerbeleving Award in de categorie Dienstverlening hebben gewonnen. Met de nominatie Grootste Stijger krijgen zij bevestigd hoe blij en tevreden onze klanten over 1nergiek zijn en daar hebben zij voor gezorgd. En ook al zijn we geen winnaar, we zijn enorm trots en dankbaar, want onze schooncollega’s maken elke dag het verschil!”

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 december 2021

RAS zoekt nieuwe Voorzitter Geschillencommissie

Oproep: Wil je meewerken aan een eerlijke en duurzame schoonmaakbranche? En heb je ruime ervaring in het arbeidsrecht? Sollliciteer dan naar de functie van voorzitter voor de RAS-Geschillencommissie! De...

25 november 2022

Gratis budgetcoaching voor schoonmakers

De energierekening stijgt en ook de boodschappen kosten steeds meer geld. Schoonmakers die niet meer weten hoe zij alles moet betalen en zich wellicht zorgen maken of al schulden...

28 februari 2020

De koplopers van februari op Schoonmaakjournaal

In de korte maand februari mochten we 11.226 schoonmaakprofs via LinkedIn bereiken met de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie. De bevestiging dat we voor een populair thema hebben gekozen. Maar er waren...

06 november 2022

Meest gelezen in oktober

Benieuwd naar welke artikelen jullie in oktober 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen: 1. Interview...

29 december 2022

Welke bijdragen in opleidingskosten zijn er in 2023?

Ook in 2023 zal er aandacht zijn voor het opleiden van medewerkers in de schoonmaakbranche. Op het gebied van praktisch schoonmaken maar ook voor vitaliteit en taal. Opleidingsbureau’s zien...

17 oktober 2022

Blog: Doe maar duurzaam!

Dat was de titel van de netwerkbijeenkomst die ik laatst bezocht. In een nieuw ‘groen’ gebouw behangen met zonnepanelen en een gevel met beplanting was dit de locatie bij...

06 november 2023

Empowerment van vrouwen in de schoonmaakindustrie

Empowerment van vrouwen wint steeds meer aan populariteit en dit is ook van groot belang in de schoonmaakindustrie. Vrouwen nemen steeds vaker leidinggevende posities in op de werkvloer, in...

06 december 2021

‘Elk wasje kost ’n tasje’

Duurzame zeepmaker Seepje start 6 december met de campagne “Elk wasje kost ’n tasje” om consumenten duidelijk te maken hoe milieuvervuilend wassen met een regulier synthetisch wasmiddel is. Deze...

06 december 2021

Digitaal woonzorgcentrum BOMA is geopend

Afgelopen week maakte BOMA bekend op 6 december de deuren tot een eigen woonzorgcentrum te openen. Vandaag is het zover, de deuren naar het digitale woonzorgcentrum zijn geopend.  ...

01 maart 2023

Compliment & Waardering

“Sorry, ik maak een beetje veel lawaai, zei Meryem, terwijl ze onze 4e verdieping weer superschoon maakt en de stofzuiger achter zich aan trekt. Ach, zei ik, zoveel lawaai...