1 november 2022

Met welke blik kijk jij naar jezelf en de wereld om je heen?

Op 15 november 2022 vindt weer een FMNextGen-event plaats. Op de SchoonmaakVakdagen. Het wordt een event met power, interactie en ook confrontatie voor de young professionals in de schoonmaakbranche. Ben jij erbij?

Twee sprekers zullen de aanwezigen uitdagen met:

Toon jij leiderschap?
Voor jezelf en/of voor jouw team? Kijk jij met een eerlijke blik? Hoe pak je dat aan? Wat zijn de do’s and don’ts?

Eugène Kuisch van U Town Business Boosters, geeft de young professionals inzicht in hoe je leiderschap naar grote hoogten kunt brengen: ‘Aim for the stars!’

 

Blijf jij leren?
Hoe doe je dat op een leuke manier? En ben je nieuwsgierig met welke innovatieve blik je in de schoonmaakbranche kunt leren?

Wieland Hendriksen, directeur Cleaning Workx, neemt de leden van FMNextGen mee in het trainen met een VR-bril. Met fun en engagement. Want leren met een VR-bril is leerzamer en vooral leuk!

Aansluitend, om circa 16.00 uur is er uiteraard een borrel op de beursvloer.

Ben jij erbij?
Klik hier om je aan te melden. Registreer je ook voor gratis toegang tot de SchoonmaakVakdagen: https://www.databadge.net/svd2022/reg/

Praktische info:
Locatie: SchoonmaakVakdagen in Expo, Meidoornkade in Houten
Ontvangst: 14.00 uur
Start programma: 14.30 uur
Start borrel: 16.00 uur

Meer weten over FMNextGen, het platform voor young professionals tussen 20-40 jaar in de schoonmaakbranche? Klik hier.

FMNextGen heeft fijne supporters achter zich: Interclean, Innovi, Hijman, Total Cleaning Products en Nocore.

Deel dit artikel

Ook interessant:

19 december 2023

RAS deelt uitkomsten onderzoek ‘oplopende leeftijd’ tijdens congres in 2024

Het afgelopen jaar heeft Déhora in opdracht van RAS onderzoek gedaan naar de vraag of de medewerkers in de schoonmaak- en glazenwassersbranche een grotere werklast ervaren naarmate zij ouder...

07 januari 2025

Serie vrouwelijk leiderschap in de schoonmaakbranche krijgt vervolg

Wat betekent vrouwelijk leiderschap écht? In de afgelopen jaren spraken we met verschillende inspirerende vrouwen in de schoonmaakbranche. Deze vrouwen geven niet alleen vorm aan leiderschap, maar durven ook...

28 december 2023

Welke invloed hebben jongeren in de schoonmaakbranche?

Het nieuwe jaar is begonnen. Met weer veel mooie uitdagingen waarop jij, als jongere in de schoonmaakbranche, invloed kan uitoefenen. Hoe doe jij dat? Daar zijn wij als redactie...

14 maart 2023

Duurzaamheid, van vrijblijvend naar must-do in 2024.

De schoonmaakbranche is doorspekt van duurzaamheidsinitiatieven. Veel bedrijven doen hun best om processen en producten te verduurzamen. Om oprecht goed met aarde en mens om te gaan. Andere ‘sjoemelen’wat...

22 juli 2024

Voortgang in nieuwe ZZP wetgeving

The Legal Company deelt informatie over de voortgang van de veranderende ZZP wetgeving. Ook organiseren zij op 3 oktober een masterclass over dit onderwerp. Lees er hier meer over....

01 april 2025

Uit het dagboek van Jouw Glazenwasser: “Honden zijn niet echt mijn ding….”

Jasper Dekker van Jouw Glazenwasser neemt je mee in zijn ervaringen als glazenwasser. Zijn blog gaat ditmaal over huisdieren en dan met name honden. Een haat-liefde verhouding: "Nee ik ben...

11 maart 2025

Ictoria en Xtoria sluiten aan bij DeFaCo

Net zoals Jaro sluiten per 1 februari 2025 ook Ictoria en Xtoria zich aan bij DeFaCo B.V., het moederbedrijf van Breedweer, De Ster en Jaro. Met deze stap versterkt...

16 december 2025

Glazenwassers Vebego met hart voor zorg

De glazenwassers van Vebego Cleaning Services gingen op bezoek bij Zorgbalans, locatie De Heemhaven. Om met hun gezelligheid en lekkernijen blije gezichten te realiseren bij de bewoners. Zo maken...

07 november 2022

“Je moe(d) lef tonen naar wat jij belangrijk vindt”

Sinds september 2022 is Innovi supporter van FM Next Gen. Commercieel directeur Judith Holtkamp vertelt waarom de specialist in duurzame reinigingsoplossingen ervoor kiest om het jongerenplatform in de schoonmaakbranche...

04 november 2023

Schoonmaak-branche-organisaties zetten in op samenwerking

De uitdagingen in de schoonmaakbranche vragen om een gezamenlijke aanpak van alle betrokken partijen; van de kant van de opdrachtgevers, de opdrachtnemers, de beroepsorganisaties en de intermediairs. Om deze...