27 april 2020

Wat vind jij: wat moet er nu en na de coronacrisis in Nederland gebeuren?

Heb ik straks nog wel werk? Als ik moet kiezen tussen gezondheid en privacy, dan ik voor gezondheid. Uiteindelijk denk ik dat we er sterker uitkomen. Wanneer kunnen de kinderen weer naar school? Wat is voor jou belangrijk in deze coronacrisis? Laat je stem horen en doe mee aan de Namens Nederland-enquête.

“We zijn een land van duizend meningen, die stuk voor stuk gehoord moeten worden. Want alleen zo leren we hoe Nederland uit de crisis kan komen. We hebben antwoorden nodig. Antwoorden die jíj kunt geven. Doe daarom ook mee aan de Namens Nederland enquête. Het beantwoorden van de vragen kost je ongeveer 5 a 10 minuten. Alvast bedankt, ook namens Nederland”, moedigt de stichting op haar website aan.

Samen een toekomstvisie en aanpak voor Nederland maken

 Namens Nederland is een onafhankelijk initiatief met diverse initiatiefnemers, waaronder CSU en fiKks, een initiatief van de ADG dientengroep. CSU doet een oproep op LinkedIn: “Hoe meer deelnemers, hoe beter! Deelname is anoniem. Laat je stem horen: https://bit.ly/3eHtuhS.”

Het Namens Nederland-onderzoek wordt uitgevoerd door SKIM, een onafhankelijk bureau voor marktonderzoek, in samenwerking met NL2025. Dit onderzoek neemt de nationale wetten in verband met gegevensbescherming in acht en is gebonden aan ons privacybeleid.

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 juli 2023

Diane van Dijk-Loois (CSU): “Aandacht maakt alles mooier”

Aandacht in de schoonmaak hoort vooral naar de medewerkers te gaan. Zij zijn waar het in de kern om gaat, vindt Diane van Dijk-Loois, commercieel directeur bij CSU. “Ga...

17 augustus 2022

Innovaties van morgen én overmorgen

Dit jaar is CSU voor de vijfde keer op zoek naar slimme innovaties en eigenzinnige visies binnen de brede facilitaire branche. Een lustrumeditie waarbij ze branchegenoten vraagt mee te...

12 mei 2019

#nieuwsnotendop met Kärcher, ICS, Preston Palace, VSR en CSU

Kärcher draagt bij aan het behoud van een culturele site in Vietnam Als onderdeel van zijn culturele sponsoringsprogramma, reinigt Kärcher de zuidelijke en voornaamste toegangspoort tot de voormalige Keizerlijke...

05 augustus 2022

CSU doet de groetjes met 10 jaar sponsoring ‘Het Geluid’

CSU is dit jaar voor de tiende keer de trotse sponsor van ‘Het Geluid’ van Q-Music. Het intrigerende spel waarbij je kunt raden WAT het geluid is dat QMusic...

06 november 2019

Gerrit-Jan Vaatstra (Heyday FM): 4 must do’s voor een Paris proof kantoorpand

Plastic rietjes zijn verleden tijd, de eerste zonneauto heeft het levenslicht gezien en het gebruik van warmtepompen in Nederland neemt steeds verder toe. Duurzaamheid is niet alleen een hot...

30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit...

03 juli 2019

FD: “Het wordt tijd om de bezem uit de kast te halen”

Wat is er toch aan de hand met onze grote schoonmaakbedrijven? Columnist Bartjens van het Financieele Dagblad vraagt het zich af. In zijn column De bezem erdoor beschouwt hij...

23 april 2024

Mariken Schoenmakers lid Raad van Commissarissen van Total Care B.V.

Mariken Schoenmakers (54) is op 17 april jl. benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen van Total Care B.V. De holding Total Care B.V. bestaat uit de afzonderlijke...

01 februari 2019

#nieuwsnotendop week 5 met Blinck Schoon, CSU, Excentr, Facilicom, Greenspeed, Schoonmaakcode en Yask

Greenspeed is crazy about it: oprichting Greenspeed France Per 1 januari 2019 is Greenspeed France opgericht. “Het Greenspeed circulaire schoonmaakconcept is ook in Frankrijk aan een mooie opmars bezig....

09 november 2020

Slimme afvalcontainer met AI Plaex wint CSU Innovatie Award 2020

Op 5 november vond de derde editie van de CSU Innovatie Award plaats. Een initiatief van schoonmaakbedrijf CSU dat het meest innovatieve idee voor de facilitaire branche in de...