22 oktober 2019

Nieuw concept Hygiënepapier.nl: luchtverfrissers op abonnementsbasis

Hygiënepapier.nl is bezig met een nieuw concept, namelijk abonnementen op luchtverfrissers. Zo kunnen bedrijven voortaan altijd in een lekker frisse lucht zitten en hoeven medewerkers zich geen zorgen meer te maken over eventuele vervelende luchtjes. Benieuwd hoe dat werkt en wat er nog meer in het verschiet ligt? Lead online marketeer Michael Woensdregt legt uit.

Luchtverfrissers werken tegenwoordig bijna volledig automatisch: om de zoveel tijd verspreidt het apparaat een frisse lucht, zodat er altijd een aangename geur hangt in de toiletruimtes. Het enige wat nog niet automatisch gaat, is het bijvullen. En daar speelt Hygiënepapier.nl nu met dit nieuwe concept op in.

Hoe werkt het abonnement?
“Bedrijven kunnen zelf hun abonnement samenstellen. Eerst kies je de kleur van jouw nieuwe luchtverfrisser: zwart of wit. Zo weet je zeker dat jouw luchtverfrisser past binnen het interieur van jouw sanitaire voorzieningen,” vertelt Michael. “De navulling van een luchtverfrisser gaat gemiddeld 2 maanden mee. Elke 2 maanden krijg je dus netjes een navulling van ons opgestuurd.” 

Duurzaam zonder omkijken
“Omdat we het belangrijk vinden dat we wel bewust blijven nadenken over het milieu, hebben we ervoor gekozen om alleen duurzame luchtverfrissers aan te bieden in dit abonnement,” vertelt Michael. Uiteraard is er wel goed nagedacht over gemak, comfort en design. “Bovendien heeft het abonnement een vriendelijke prijs, zoals je van ons kunt verwachten,” aldus Michael.

De navullingen van het abonnement zijn gemaakt van ongebakken klei en zijn biologisch afbreekbaar. “De navullingen hebben bovendien een Carbon Footprint Approved certificaat,” zegt Michael, “wat betekent dat er bewust en duurzaam wordt omgegaan met de invloed die een product heeft op het milieu.”

Meer zal volgen
Zoals je van Hygiënepapier.nl gewend bent, blijft het bedrijf continu innoveren. Het uiteindelijke doel is om het kopen van toilethygiëne zo makkelijk mogelijk te maken. “Dit abonnement op luchtverfrissers is wat dat betreft nog maar een eerste test.”

Heb je vragen over het abonnement of heb je een ander product waar je best een abonnement voor zou willen afsluiten, zodat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over je voorraad? Hygiënepapier.nl denkt graag met je mee! Stuur Michael een mailtje:  [email protected]. 

Over Hygiënepapier.nl
Hygiënepapier.nl is online koploper in de verkoop van hygiënepapier in Nederland en België. De shop begon ooit als online verkoper van MTS Euro Products, maar is inmiddels uitgegroeid tot een bijna one-stop-shop op het gebied van toilethygiëne. Met handige tools als de dispensercheck en een uitmuntende klantenservice biedt Hygiënepapier.nl de service die je in een winkel zou verwachten, maar dan online! 

Leestip:

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 april 2019

Even voorstellen: Hygiënepapier.nl, de online nummer 1 in de Benelux

Maak kennis met Hygiënepapier.nl, de nummer 1 van de Benelux als het gaat om de online verkoop van hygiënepapier. Maar hoe is het bedrijf gekomen waar het nu is,...

18 februari 2019

MTS Euro Products breidt uit met nieuwe vestiging op bedrijventerrein De Dijk

Burgemeester Edo Haan en de heer Gerrit Malipaard, CEO van MTS Euro Products ondertekenden op 18 februari de koopovereenkomst voor een kavel van 30.000 m2 op bedrijventerrein De Dijk....

16 mei 2019

Toiletten bouwen met toiletpapier: The Good Roll

Sinds begin 2019 verkoopt Hygiënepapier.nl het merk The Good Roll: 100% boomvriendelijk toiletpapier zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Want, zo vindt The Good Roll: bomen zijn om te knuffelen,...

18 februari 2019

Nieuwe KATRIN Master assortiment: meer prestaties voor professionals

Nieuwe producten met de hoogste kwaliteit voor iedereen: dat is het nieuwe Katrin Master Assortiment in acht woorden. Het verrassende Master-assortiment bevat vier non-woven producten: Katrin FlexMaster voor algemene...

01 mei 2025

Uniqcare lanceert Bio based luchtverfrisser-dispenser

“Wij dragen de duurzaamheidstransitie een warm hart toe”, geeft directeur Ernst-Jan van der Graaf aan. “Care maakt onderdeel uit van onze merknaam en dat geeft ook verplichtingen als het...

04 oktober 2019

Inspiratietafel met sanitaire ketenpartners: wordt de smart toiletdispenser dé wijsneus?

Connecting the world together?; het thema van de inspiratietafel met sanitaire dienstverleners/producenten op 2 oktober in het state-of-the-art gebouw van i-team Global in Eindhoven. “Iedereen ziet dat de maatschappij...

30 april 2020

Sander Ekhart (MTS Euro Products) ‘on the roll’ voor, tijdens en na corona: “Wereld van verschil”

Van de run op rollen tot stilte voor de storm: ook de producten- en dienstenleveranciers van het kleinste kamer stonden opeens voor grote uitdagingen door de plotselinge uitbraak van...

01 november 2018

Hygienepapier.nl nu officieel marktleider in Nederland

Het grote woord mag er officieel uit: na keihard werken, meten en verbeteren is Hygienepapier.nl nu officieel marktleider in de online verkoop van hygiënepapier! De webshop, die zich focust...

28 juli 2020

Onderzoek: 75% wil geen luchtdrogers in openbare toiletten

COVID-19 resulteert in een andere mindset als het gaat om handhygiëne, blijkt uit onderzoek van Tork, een merk van Essity. Bijna 70% voelt zich onveiliger bij het gebruik van...

19 juli 2019

Online expertpagina Poetslappenhulp begin revolutie Hygiënepapier.nl

Sneller, makkelijker en vooral zo goedkoop mogelijk: het bestellen van hygiëneproducten mag niet te veel tijd en geld in beslag nemen. “Nog elke dag zijn we bezig met het...