8 oktober 2019

100% enige waarde van nieuw cleanroom schoonmaakbedrijf TRU

TRU Cleanroom Cleaning, een nieuw schoonmaakbedrijf opgericht door ondernemers uit Limburg en gevestigd in Vilvoorde en Genk. TRU is het enige bedrijf dat zich voor 100% focust op het reinigen van cleanrooms.

“Reinigen van cleanrooms is een echte niche”, zegt CEO van TRU en co-founder Vanessa Morini, die al 17 jaar ervaring heeft in deze materie. Met de steeds strenger wordende normen in de life science, micro-electronica, voedings- en zelfs de automotive industrie is het cruciaal, dat de cleanrooms door echte specialisten worden gereinigd.

Punctueel en betrouwbaar
“In cleanrooms worden temperatuur, luchtvochtigheid en aantal deeltjes in de lucht permanent gecontroleerd. Door aanwezigheid van machines en operatoren in de cleanrooms wordt de cleanroom gecontamineerd. Deze contaminatie is vaak onzichtbaar voor het oog, dat maakt het extra moeilijk voor onze cleanroom cleaners. Dat is de reden dat onze cleanroom cleaners heel punctueel en betrouwbaar moeten zijn, de overwegend ‘blauwe profielen’ (volgens DISC). Ze worden daarenboven volledig getraind tot gekwalificeerde cleanroom cleaners voordat ze aan de slag gaan bij onze klanten”, vertelt Vanessa.

100% continuïteit
Continuïteit is heel belangrijk, zowel in kwaliteit van de uitgevoerde werken als in aanwezigheid. Vanessa legt uit: “Een schoonmaakbeurt in een cleanroom overslaan omwille van ziekte of verlof is ongeoorloofd in onze sector. Onze enige waarde is dan ook: 100%: 100% focus op cleanroomreiniging, 100% conform de norm, 100% continuïteit. We zijn heel verheugd om met deze waarde onze klanten een oplossing te bieden voor het onder controle houden van hun cleanroom”,  besluit Vanessa enthousiast.

Kennismaken? Raadpleeg de website van TRU voor meer info.

Op de foto de oprichters van TRU Cleanroom Cleaning: Jo Nelissen, Luc Vandeweyer, Seppe Thys en Vanessa Morini

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

09 augustus 2023

Jong geleerd…….

David Gillot (18) uit Amersfoort maakte als kind zijn legoauto’s stofvrij. Hij houdt van netjes, opgeruimd én schoon. Dat hij nu zijn eigen schoonmaakbedrijf is begonnen, is daarom geen...

04 maart 2020

70.000e basisdiploma schoonmaken voor Annabel Amers van Gom

Annabel Amers van Gom mag zich officieel de 70.000e schoonmaakmedewerker noemen die het BOS-diploma (Basisopleiding Schoonmaken) heeft behaald. Het was een feestje waard tijdens de uitreiking van de diploma’s...

26 september 2023

‘Ik geloof dat dit het werkgeverschap van de toekomst is.’

Toekomst Schoonmaakbedrijven werkt sinds een jaar met de Semco aanpak. Het is daarmee het eerste schoonmaakbedrijf in Nederland dat deze werkwijze implementeert. Na een jaar blikt directeur Mens &...

12 november 2021

Het is feest! Beercoo bestaat 35 jaar

Met een ondernemersplan op 2 A4’tjes startte Patrick de Beer 35 jaar geleden met Beercoo. Zijn droom werd ondanks tegenslagen werkelijkheid. Samen met broer Vincent bouwde hij waardevolle relaties...

04 december 2019

Oproep: hoe ziet de toekomst van de schoonmaak eruit?

Nog even en we stappen een nieuw decennium in: 2020 een magisch getal die aan het denken zet. Wat gaan de komende jaren brengen? Welke ontwikkelingen, innovaties en trends...

28 februari 2020

Schoonmaakondernemersvereniging SieV organiseert themadag Arbeidskrapte

Schoonmaak is de basis voor de samenleving, voor alles en iedereen, overal en altijd. Daarvoor waren, zijn en blijven heel veel handjes nodig. Want schoonmaak is van alle tijden....

06 mei 2022

Marjolein Klösters 5 jaar bij Nocore

Marjolein Klosters was op 1 mei jongstleden vijf jaar in dienst bij Nocore. Uiteraard hebben haar collega’s haar in het ‘zonnetje’ gezet. “Van harte gefeliciteerd Marjolein, we zijn heel...

01 november 2019

Huiskamer AaRiverside op Schoonmaak Vakdagen symbool voor toegankelijke automatisering

“Kennis over wat de markt aan het doen is, hoe deze verandert en wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen. De mogelijkheid om een verzorgde golfdag te winnen. En...

02 september 2024

Interview Claudia Cornelissen-Lübke: “De investering in medewerkers moet een vast onderdeel van je bedrijfsvoering zijn”

Claudia Cornelissen - Lübke groeide als dochter van een schoonmaakondernemer op in een echt familiebedrijf en is naar eigen zeggen ‘gewoon geboren in de schoonmaak’. Inmiddels runt ze twintig...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...