30 juli 2019

Partners Hazet en Hotel Okura Amsterdam gaan verwachting gasten overtreffen

Per 1 augustus gaat Hazet een driejarig partnership aan met het internationale vijfsterrenhotel Hotel Okura Amsterdam. “De toegevoegde waarde van onze service, flexibiliteit en vooruitstrevende IT-oplossingen passen uitstekend bij de kennis en ervaring van gastvrijheid, die Hotel Okura Amsterdam aan haar gasten overbrengt”, onderbouwt totaalleverancier Hazet met trots de keuze van de internationale hotelketen. Het overtreffen van de verwachting van alle hotelgasten wordt de uitdaging.

Sjoerd Hartman is national account manager Hospitality bij Hazet: “Hotel Okura Amsterdam onderscheidt zich door aan ieder detail en elke handeling een oprechte interesse in gasten ten grondslag te leggen om zo de verwachting van alle gasten te kunnen overtreffen. Hazet zal hieraan actief bijdragen door het leveren van op maat gesneden totaaloplossingen. Hotel Okura Amsterdam kan zich hierdoor volledig op haar kerntaken richten.”

De overtuiging tijdens het tendertraject: expertise, meedenken, toewijding, zorgvuldigheid

Remco Verhaaf (purchase manager bij Hotel Okura Amsterdam): “Naast een scherp aanbod is het voor Hotel Okura Amsterdam vooral van belang, dat onze partners vanuit hun eigen expertise met ons meedenken en daarbij hun werk met dezelfde toewijding en zorgvuldigheid doen als dat onze medewerkers voor onze gasten zorgen. We zijn er tijdens het tendertraject van overtuigd geraakt, dat Hazet aan die vereisten voldoet. We kijken ernaar uit met hen samen te werken.”

Guide Michelin
Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten een hoogstaande hotelaccommodatie, spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van het zakelijke district en de belangrijke toeristische attracties en musea in Amsterdam

Over Hazet
Hazet is totaalleverancier op het gebied van schoonmaakmiddelen, -materialen en ‑machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies. Servicegericht kijken naar potentiële oplossingen is een van de kernwaarden. Als one-stop-shop groothandel op de Nederlandse markt maakt Hazet deel uit van een internationaal netwerk, is Hazet partner van igefa en INPACS en kan hierdoor grenzeloze en betrouwbare kwaliteit aanbieden.

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

16 november 2023

Sven van der Burgh wint NK Glazenwassen 2023

Het was een spannende strijd op woensdag 15 november 2023 tijdens het NK Glazenwassen. De deelnemers lieten full focus hun glazenwasserskwaliteiten zien, de jury volgde hun inzet kritisch. Uiteindelijk...

01 maart 2023

Compliment & Waardering

“Sorry, ik maak een beetje veel lawaai, zei Meryem, terwijl ze onze 4e verdieping weer superschoon maakt en de stofzuiger achter zich aan trekt. Ach, zei ik, zoveel lawaai...

19 februari 2025

Hoe vind je sneller dé perfecte medewerker? Leer het bij het Webinar Arbeidsmarkt Intelligence op 13 maart.

Ontdek in één uur hoe je zo effectief en efficiënt mogelijk die nieuwe medewerker voor jullie bedrijf vindt. Leer aan de hand van unieke data wat dat mag kosten...

11 februari 2025

Uit het dagboek van Jouw Glazenwasser: Kopje koffie glazenwasser?

Jasper Dekker van Jouw Glazenwasser schrijft dagboekverhalen. Om het glazenwassersvak te belichten en een goed gevoel te geven. Met ook wat humor. Lees zijn tweede dagboekverhaal hier.

27 februari 2019

Gerrit Malipaard over groei MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”

In onze nieuwe themaserie ‘Blurring of Blokker-syndroom?’ gaan we op zoek naar de nieuwe (schoonmaak)economie. De deeleconomie met impact. Met circulariteit. Met uitdagingen en keuzes om mee te kunnen...

05 september 2024

Bert van Boggelen: Meld je aan om de Werkdrukmeter te testen

De Code Verantwoordelijk Marktgedrag in de schoonmaak volgt op de voet wat er gebeurt in de schoonmaakbranche. Zeker als het gevolgen heeft voor de samenwerking tussen opdrachtgever en opdrachtnemer...

14 maart 2023

Duurzaamheid, van vrijblijvend naar must-do in 2024.

De schoonmaakbranche is doorspekt van duurzaamheidsinitiatieven. Veel bedrijven doen hun best om processen en producten te verduurzamen. Om oprecht goed met aarde en mens om te gaan. Andere ‘sjoemelen’wat...

29 juli 2024

Blog Topsport en Schoonmaak: 2 werelden van doorzettingsvermogen én inspiratie

Esther van her Lelie (Hoofdredacteur Schoonmaakjournaal) blogt over de paralel tussen topsport en schoonmaak. "Deze zomer zijn er veel sportieve hoogtepunten. Zo leefden we intensief mee met het Oranje...

03 juli 2019

Uitspraak rechter over Helpling platform domper voor schoonmaak

FNV vindt dat er sprake is van een gezagsverhouding tussen Helpling en de werknemers. Dus spande FNV een rechtszaak met als doel om schoonmakers in loondienst te nemen. Op...

16 maart 2022

Healthcare Cleaning Forum

Op 12 mei 2022 vindt voor de tweede keer Interclean’s Healthcare Cleaning Forum plaats in RAI Amsterdam. Dit ééndaagse internationale congres is gericht op reiniging en hygiëne, als onderdeel...