17 november 2021

Changing the game, changing the name

Uitnodiging voor het Kwaliteits Kennis Event van LOSK-QMS en Qualis. Dit kennisevent stond al in 2020 op de agenda, maar kon vanwege de beperkende corona-maatregelen niet doorgaan. Daarom doen beide partijen een nieuwe poging en organiseren het event op 13 december aanstaande. Je bent van harte uitgenodigd voor Changing the game, changing the name bij Kärcher in Made.

Tijdens deze informatieve bijeenkomst legt een aantal sprekers uit wat de praktische en commerciële voordelen voor jou zijn bij het gebruik van:

  • LOSK-QMS: een objectief gebruiksvriendelijk meetsysteem dat gebaseerd is op de praktijk, de daadwerkelijke kwaliteit en niet op afkeur en/of willekeur.
  • Qualis: een onafhankelijk kwaliteitsmeetbureau dat voor de gehele schoonmaakbranche, schoonmaakbedrijven en opdrachtgevers, middels het LOSK meetsysteem, metingen uitvoert en jou voorziet in een professionele verslaglegging.
  • Keurmerk Verantwoord Schoon: een absoluut uniek praktijk-keurmerk waarmee je aantoont dat je verantwoord werkt inzake afspraken, medewerkers, klanten, veiligheid, milieu en kwaliteit.

Het programma 

13.00 uur: Ontvangst bij Kärcher in Made (bij Breda)
13.15 uur: Welkom en aanvang bijeenkomst
13.40 uur: Werkwijze van LOSK-meetsysteem en beantwoorden van vragen
14.15 uur: Wat kan Qualis voor jou betekenen om de echte kwaliteit inzichtelijk te maken
14.45 uur: Kennismaking Keurmerk Verantwoord Schoon. Wat is het succces?
15.30 uur: Afsluiting
Na afloop is er volop gelegenheid om na te praten en de showroom van Kärcher te bezoeken.

Ben jij er op 13 december bij? Klik hier om je aan te melden voor dit gratis kennisevent.

Deel dit artikel

Ook interessant:

07 maart 2023

CO2-rapportageplicht voor zakelijke mobiliteit is uitgesteld

Bedrijven met meer dan 100 medewerkers in dienst worden verplicht om te gaan rapporteren over het zakelijke verkeer en het woon-werkverkeer van de medewerkers. Deze registratieplicht is met een...

07 december 2023

Nocore en gasten kijken terug op geslaagde Superuser-bijeenkomst

Op 28 november was de zaal van H20 Esports in Purmerend gevuld met superusers van Nocore, klanten die gebruik maken van en ook meedenken over meerdere softwaremodules van Nocore....

21 november 2024

Kärcher vestigt GUINNESS WORLD RECORDS

Kärcher heeft een GUINNESS WORLD RECORDS titel ontvangen als momenteel het bestverkochte merk voor hogedrukreinigers. De onderneming bevestigt hiermee haar positie wereldwijd in de productcategorie die zoals zij zegt...

27 januari 2023

#FilmFriday Dirty job: auto’s schoonmaken

Wat zijn de dirty jobs in de provincie? Stoomreiniging Zeeland laat zien wat ze tegenkomen bij het schoonmaken van voertuigen: sigaretten, haren, nagels en nog veel meer…..Kortom: vieze auto’s...

10 december 2023

Kerst met Kärcher

Ieder jaar voeren reclamebureaus onderling ‘strijd’om de beste kerstcommercial. Dit jaar doet de schoonmaakbranche hieraan ook mee. Met de  kerstfilm die Kärcher opnam bij het Ronald McDonald Huis Sophie...

06 mei 2022

Het aftellen is begonnen

Nog even en dan opent Interclean Amsterdam haar deuren voor een persoonlijke ontmoeting met professionals uit de schoonmaak- en hygiënebranche. Ter voorbereiding van een bezoek heeft de organisatie 10...

08 mei 2019

Spreker #FMNextGen event Alicia de Graaff: “Schoonmaak als onderscheidend element van je organisatie”

Beleef de passie, maak impact met facilities! “Hoe kun je schoonmaak inzetten als onderscheidend element van je organisatie of bedrijf? Er zijn voldoende aansprekende voorbeelden en onderzoeken die bewijzen...

21 mei 2019

Michel de Bruin (Greenspeed) supporter FMNextGen: “Jongeren zijn fearless, dat is verfrissend”

Vanaf dag 1 is Michel de Bruin, CEO van Greenspeed, supporter van het jongerenplatform FM Next Generation. Samen met Roland Wink (Hijman), Dirk Roelofsen (MTS Euro Products) en Jay...

07 juli 2020

#nieuwsnotendop met Collé, ISS, P4S en Kärcher

Nestlé besteedt facilitaire diensten uit aan ISS Vanaf 1 juli verzorgt ISS Facility Services de volledige facilitaire dienstverlening voor Nestlé Nederland op het hoofdkantoor in Amstelveen en op de...

24 december 2018

Familiebedrijf Buné voert top 5 meest populair op Facebook in 2018 aan

Schoonmaakjournaal heeft ook een eigen Facebook-pagina. Bijna dagelijks posten we daar leuke berichten, interessante interviews, bijzondere blogs of eigen filmproducties. Deze vijf waren het meest populair in 2018. 1....