29 juli 2019

Meest gelezen op website 1e halfjaar 2019: interview met Gerrit Malipaard van MTS Euro Products

Het meest gelezen item op onze website in het eerste halfjaar van 2019: het interview met Gerrit Malipaard, CEO van MTS Euro Products over de opvallende groei van MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”. Bijna 2500 mensen lazen met je mee of gingen je voor.

Gerrit beet het spits af in de themaserie Blurring of Blokker-syndroom:  onze zoektocht naar de nieuwe (schoonmaak)economie en de keuzes die daarmee samenhangen. Kies je voor samenwerking (co-creatie), voor verbreding en daarmee voor vervaging van de grenzen tussen branches, of loop je als ondernemer het risico van het Blokker-syndroom: ontwikkeling en zien, vasthouden aan tradities en over enkele jaren het bedrijfsimperium in de etalage? Een open gesprek met Gerrit over de groei van zijn bedrijf vanuit familiewaarden, met service en innovaties: een kwestie van groot worden door klein te blijven?

Leestip
https://schoonmaakjournaal.nl/belgie/blurring-of-blokker-christine-van-hoorenweder-salubris-we-spelen-kort-op-de-bal/

Deel dit artikel

Ook interessant:

22 juli 2019

Uitbreiding exportteam MTS Euro Products met FMNextGen’er Dirk Roelofsen

“Ons nieuwe jaar is net begonnen”, bruist Sander Ekhart, commercieel directeur van MTS Euro Products, door de telefoon als we hem op maandag 1 juli in de vroege ochtend...

10 januari 2019

Rob van der Walle (MTS Euro Products): “Nieuwe QuartzLine elegantie in elk interieur”

“Kwarts is een zuiver mineraal. Duurzaam en stoer. Elegant en krachtig. De perfecte inspiratie voor onze nieuwe lijn hoogwaardige dispensers. Uitgevoerd in smetteloos wit, robuust zwart en een heel...

04 mei 2020

Top 3 meest gelezen in april: GWS dé Schoonmaker, Hygeniq en Schoonmaakgoeroe

In april mochten we ons extra inzetten voor vakspecifieke bijdragen op Schoonmaakjournaal. Dat leverde prachtige, waardevolle en exclusieve artikelen op. Dit is de top 3 meest gelezen op onze...

14 februari 2024

MTS Euro Products verwelkomt Damian Armitage

Op 1 april verwelkomt MTS Euro Products Damian Armitage als hun nieuwe Exportmanager. Damian stapt na bijna twee decennia over van de Greenspeed International familie naar een tweede schoonmaakfamilie: MTS...

18 augustus 2020

Rob Bongenaar over hygiëne in horeca: “Er is een wereld te winnen. Juist nu meters maken”

“Het is vaak geen onwil maar onkunde. Je komt op plekken en zie, merk en denk je: ‘ze hebben het goed gedaan’, maar soms zie je dat de schoonmaak...

13 maart 2020

Coronavirus maakt top 3 meest gelezen op Schoonmaakjournaal

Het coronavirus en alles wat ermee samenhangt, is populair op Google, in de media, op de tv, op straat, in de supermarkt, op het werk (als je nog aan...

03 juli 2022

Meest gelezen in juni 2022

Benieuwd naar welke artikelen jullie in juni 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen. De Dag van...

08 mei 2020

Blog: Hygiënisch handen drogen, hoe dan?

Handhygiëne heeft de wereld in z’n greep, we ervaren dat allemaal. Maar hoe krijgen we weer grip op ons leven? Een goede handhygiëne is de absolute basis, handdroging maakt...

28 oktober 2020

Blog: Handfluencers

Na elk toiletbezoek je handen wassen; jong geleerd, oud gedaan. En toch was er op 19 oktober voor mij een leermomentje: het coronavirus kan tot 9 uur op je...

27 februari 2019

Gerrit Malipaard over groei MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”

In onze nieuwe themaserie ‘Blurring of Blokker-syndroom?’ gaan we op zoek naar de nieuwe (schoonmaak)economie. De deeleconomie met impact. Met circulariteit. Met uitdagingen en keuzes om mee te kunnen...