29 juli 2019

Meest gelezen op website 1e halfjaar 2019: interview met Gerrit Malipaard van MTS Euro Products

Het meest gelezen item op onze website in het eerste halfjaar van 2019: het interview met Gerrit Malipaard, CEO van MTS Euro Products over de opvallende groei van MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”. Bijna 2500 mensen lazen met je mee of gingen je voor.

Gerrit beet het spits af in de themaserie Blurring of Blokker-syndroom:  onze zoektocht naar de nieuwe (schoonmaak)economie en de keuzes die daarmee samenhangen. Kies je voor samenwerking (co-creatie), voor verbreding en daarmee voor vervaging van de grenzen tussen branches, of loop je als ondernemer het risico van het Blokker-syndroom: ontwikkeling en zien, vasthouden aan tradities en over enkele jaren het bedrijfsimperium in de etalage? Een open gesprek met Gerrit over de groei van zijn bedrijf vanuit familiewaarden, met service en innovaties: een kwestie van groot worden door klein te blijven?

Leestip
https://schoonmaakjournaal.nl/belgie/blurring-of-blokker-christine-van-hoorenweder-salubris-we-spelen-kort-op-de-bal/

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 juni 2019

Top 5 meest populair in mei

Tussen de uitdagende blogging-aftrap Crazy about cleaning op 1 mei en de afsluitende Week van de Circulariteit van 27 tot en met 31 mei barstte de maand mei van...

04 mei 2020

Top 3 meest gelezen in april: GWS dé Schoonmaker, Hygeniq en Schoonmaakgoeroe

In april mochten we ons extra inzetten voor vakspecifieke bijdragen op Schoonmaakjournaal. Dat leverde prachtige, waardevolle en exclusieve artikelen op. Dit is de top 3 meest gelezen op onze...

23 maart 2020

Themaweek Prachtig: #nieuwsnotendop met Rietbroek, De Kroon, MTS Euro Products, smb Brabant, UL-Team en GOM  

De aftrap van deze themaweek Prachtig met een positieve #nieuwsnotendop over het coronavirus: 6 prachtige voorbeelden van dankbare en creatieve ondernemers en relaties. Schouder aan schouder, maar op gepaste...

05 april 2019

Top 3 maart op Schoonmaakjournaal: Dag van de Schoonmaker, Salubris en Leviy

In de schoonmaak draait het om de mensen op de werkvloer, de vakgiganten die dagelijks zorgen voor hygiëne, schoon en beleving. Het wordt vaak geroepen, maar niet altijd uitgedragen....

13 november 2019

Schoonmaak Vakdagen 2019: filmcompilatie Primeurs

Wat heb je gemist als je de Schoonmaak Vakdagen niet hebt bezocht? Veel. Onder meer heel veel primeurs. Henk Snaterse maakte van enkele noviteiten deze filmcompilatie met Meclean Professional...

13 maart 2020

Coronavirus maakt top 3 meest gelezen op Schoonmaakjournaal

Het coronavirus en alles wat ermee samenhangt, is populair op Google, in de media, op de tv, op straat, in de supermarkt, op het werk (als je nog aan...

27 augustus 2019

MTS Euro Products breidt QuartzLine uit

MTS Euro Products uit Maassluis, internationaal leverancier van een breed assortiment aan hoogwaardige hygiëneproducten, introduceerde in 2018 op de Interclean Amsterdam een nieuwe dispenserlijn: de QuartzLine. De Quartzline staat...

06 november 2022

Meest gelezen in oktober

Benieuwd naar welke artikelen jullie in oktober 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen: 1. Interview...

18 augustus 2020

Rob Bongenaar over hygiëne in horeca: “Er is een wereld te winnen. Juist nu meters maken”

“Het is vaak geen onwil maar onkunde. Je komt op plekken en zie, merk en denk je: ‘ze hebben het goed gedaan’, maar soms zie je dat de schoonmaak...

28 oktober 2020

Blog: Handfluencers

Na elk toiletbezoek je handen wassen; jong geleerd, oud gedaan. En toch was er op 19 oktober voor mij een leermomentje: het coronavirus kan tot 9 uur op je...