Meest gelezen op website 1e halfjaar 2019: interview met Gerrit Malipaard van MTS Euro Products
Het meest gelezen item op onze website in het eerste halfjaar van 2019: het interview met Gerrit Malipaard, CEO van MTS Euro Products over de opvallende groei van MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”. Bijna 2500 mensen lazen met je mee of gingen je voor.
Gerrit beet het spits af in de themaserie Blurring of Blokker-syndroom: onze zoektocht naar de nieuwe (schoonmaak)economie en de keuzes die daarmee samenhangen. Kies je voor samenwerking (co-creatie), voor verbreding en daarmee voor vervaging van de grenzen tussen branches, of loop je als ondernemer het risico van het Blokker-syndroom: ontwikkeling en zien, vasthouden aan tradities en over enkele jaren het bedrijfsimperium in de etalage? Een open gesprek met Gerrit over de groei van zijn bedrijf vanuit familiewaarden, met service en innovaties: een kwestie van groot worden door klein te blijven?
Leestip
https://schoonmaakjournaal.nl/belgie/blurring-of-blokker-christine-van-hoorenweder-salubris-we-spelen-kort-op-de-bal/