8 november 2018

Optimale en veilige schoonmaak basis samenwerking ProfiBright en Hijman

ProfiBright, producent van hedendaagse professionele reinigingsmiddelen die voldoen aan alle gewenste eisen voor milieu, HACCP en wetgeving, heeft in korte tijd meerdere eindgebruikers en groothandels weten te overtuigen van het optimale en veilige schoonmaakresultaat, door inzet van haar producten. Zo ook de in Amsterdam gevestigde schoonmaakgroothandel Hijman.

Na diverse testen heeft Hijman gekozen voor een samenwerking met ProfiBright, omdat de producten van dit bedrijf een goede aanvulling zijn op het assortiment, waarmee een optimaal resultaat voor zowel manuele- als machinale reiniging kan worden gegarandeerd. De medewerkers zijn enthousiast om hun klanten met de producten van ProfiBritht te laten kennismaken en hen van het goede schoonmaakresultaat te overtuigen.

Alle producten van ProfiBright zijn volledig residu vrij, hetgeen de schoonmaaktijd verkort en met verbeterde eindresultaten tot gevolg, zowel in tijdwinst, schoonmaakresultaat en kostenbesparing. Deze producten zijn in verschillende verpakkingseenheden te verkrijgen. De verpakkingen zijn van gerecycled kunststof.

De samenwerking tussen de twee bedrijven is feestelijk beklonken. De foto getuigt hiervan. Op de foto staan van links naar rechts: Roland Wink, Algemeen directeur Hijman, met het product ProfiSpotClean, Patrick Klooster, CEO ProfiBright, met het product Profi6, en Dennis Bloemers Commercieel directeur Hijman, met het product ProfiGlass.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

18 september 2024

Maak elke ruimte Crohill fris

Crohill wil de schoonmaakbranche verduurzamen. Met haar concepten Crohill slimmer schoon en Crohill schoner schoon maakt het bedrijf het werk voor schoonmakers lichter, makkelijker en duurzamer. Nu ook met...

30 juni 2022

Onderzoek hoger onderwijs: Schoon maak je samen

Schoon is (veel) meer dan schoonmaken. Schoon is beleving. Schoon is imago. En schoon is na een pandemie meer dan ooit verbonden aan hygiëne. Het belang is enorm, maar...

01 juni 2022

Van Interclean naar Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer

Een internationaal gezelschap van 669 exposanten, 25.886 bezoekers uit 125 landen: dit was de Interclean Amsterdam 2022, van 10 tot en met 13 mei in de RAI. Een geslaagde...

30 juni 2022

Cocreatie biedt meerwaarde

“We hebben weer een stap in de goede richting gezet op het gebied van duurzaam ondernemen.” Vanaf 1 juli 2022 gaat FVH Facility Groep samenwerken met Hijman Schoonmaakartikelen. Algemeen...

04 maart 2025

Blog Maurice Rutgrink: Faillissementen in de schoonmaak, hoe nu verder?

De schoonmaakbranche telde volgens het CBS in januari 2025 2 faillissementen (eenmanszaaken). In januari 2024 gingen er 8 schoonmaakbedrijven, waarvan 3 eenmanszaken, failliet.. Nog nooit gooiden zoveel ondernemers...

04 januari 2019

Wintergast (5) Yannick de Roos (Hago Next): “Innovaties aanpakken om te overleven”

Van positief onderscheiden in het bevorderen van duurzame inzetbaarheid van medewerkers tot de ontwikkeling van datagedreven schoonmaak. Yannick de Roos, innovator bij Hago Next, benoemt waarmee hij en het...

07 juli 2025

Blog Esther van der Lelie (Schoonmaakjournaal): Zet schoonmakers aan de ontwikkeltafel bij innovaties

Als hoofdredacteur van Schoonmaakjournaal volg ik dagelijks het nieuws uit de branche. Ik spreek ondernemers, leveranciers, luister naar schoonmakers en ontvang persberichten vol veelbelovende termen: AI, circulair, touch-free, datagedreven....

20 oktober 2021

Wereldwijde Thank Your Cleaner Day!

Op woensdag 20 oktober is het weer Thank Your Cleaner Day! Dit is een speciale dag die één keer per jaar in het teken staat van alle schoonmakers. Samen...

14 juni 2024

Blog Paul Harleman (Vileda): Dag van de schoonmaker is de dag van de vervuiler

Weet jij hoeveel ‘de dag van…’-dagen er per jaar zijn? Ik vroeg het ChatGPT en die schatte dat het ergens tussen de 200 en 300 dagen is. Voor van...

25 maart 2024

Nederlandse Curling Bond en Vebego gaan samen sport ontwikkelen en Olympische ambities realiseren

Vebego is partner geworden van de Nederlandse Curling Bond. Het schoonmaakbedrijf ziet de potentie in curling en wil betekenisvol zijn in de verdere ontwikkeling van de curlingsport. Over de...