11 juli 2019

Met CleanJack voldoet Facilicom België aan aanstondse verplichte aanwezigheidsregistratie

Facilicom en CleanJack hebben op 9 juli in Antwerpen hun samenwerking bekrachtigd met het ondertekenen van een mantelovereenkomst. “We zijn de samenwerking met CleanJack ruim een jaar geleden gestart en de resultaten zijn erg goed”, vertelt Arvin Willemse, operationeel directeur van Facilicom Services Group in België.”

“Schoonmakers van Facilicom melden zich eenvoudig aan en af op de werklocaties met een ID-sleutelhanger. Zo weten we op ieder moment wie waar aanwezig is”, legt Arvin Willemse van Facilicom uit. Op dit moment zijn er in België op meer dan 500 werklocaties CleanJack klokterminals geïnstalleerd. “We verwachten dat dit aantal verder toeneemt, omdat aanwezigheidsregistratie verplicht zal worden in België. Bij de grote aanbestedingen maakt aanwezigheidsregistratie steeds vaker deel uit van het bestek”, aldus Willemse.

“Ook onze klanten zijn erg tevreden”

De implementatie van het CleanJack systeem bij Facilicom in België is gecoördineerd door Maddy Claes: “Via internet krijgen onze rayonmanagers toegang tot een beveiligde pagina waar zij planningen en aanwezigheid ‘real time’ kunnen monitoren. Het programma is gebruikersvriendelijk en ook onze klanten zijn erg tevreden.”

Champions League
Niels van den Berg, CEO van CleanJack: “We zijn zeer content met de samenwerking met Facilicom. Facilicom is een van de topspelers in de ‘champions league’ van de facilitaire dienstverlening in Europa. CleanJack is 12 jaar geleden gestart met de ontwikkeling van software voor schoonmaakbedrijven. Vandaag de dag registreren duizenden schoonmakers in 8 verschillende landen dagelijks hun werktijden met CleanJack. Dat ook Facilicom nu voor CleanJack kiest, is een kroon op ons werk.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 september 2024

Samen tegen voedselverspilling: Collega’s nemen kliekjes mee naar werk en helpen milieu

Jaarlijks wordt per persoon meer dan 33 kilo aan goed eten weggegooid. Om dit probleem onder de aandacht te brengen lanceren Hago Zorg en Vebego Cleaning Services in de...

18 maart 2024

De nominaties Amsterdam Innovation Award 2024 zijn bekend

De Amsterdam Innovation Award is één van de hoogtepunten van Interclean Amsterdam (14-17 mei) in RAI Amsterdam. De organisatie heeft opnieuw een groot aantal inzendingen van hoge kwaliteit ontvangen,...

07 oktober 2022

Captains of Cleaning: hygiëne in ziekenhuizen

Op 29 september gingen 4 Captains uit de wereld van schoonmaak en ziekenhuizen met elkaar in gesprek over het belang van hygiëne. Presentator Rens de Jong sprak aan tafel...

09 juni 2023

Schoonmaker, wat moet ik zonder jou?

Een schone omgeving resulteert in een schone beleving. Actie -> reactie. Schoonmaakwerk is dankbaar werk. Oké, schoon is niet heel erg sexy. Vaak wordt schoon (pas) gezien als het...

14 februari 2024

Terugblik CSU Innovatie Boost

Van 22 t/m 25 januari nam CSU Facilitair Nederland mee in de nieuwste trends en ontwikkelingen. Zij deden dit samen met universitaire onderzoekers, gedragswetenschappers, productontwerpers en trendwatchers. “Met prachtige...

24 november 2025

Equal Pay Day: Bedrijven moeten per 1 januari 2027 bewijzen dat ze mannen en vrouwen gelijk betalen

Vanaf 24 november werken vrouwen in Nederland symbolisch ‘gratis’. Equal Pay Day markeert het moment waarop de loonkloof zichtbaar wordt: vrouwen verdienen gemiddeld 10,5 procent minder per uur dan...

06 september 2023

SVS leidt 240 medewerkers Dokter Schoonmaakorganisatie op

Dokter schoonmaakorganisatie en SVS Opleidingen gaan een mooie samenwerking aan. In de periode van 2023 – 2026 zal SVS meer dan 240 medewerkers opleiden voor de Basisopleiding Schoonmaken, met...

22 november 2023

Asito zet regenwater in voor glasbewassing en meer….

Asito is gestart met een pilot om regenwater op te vangen en in te zetten voor diverse doeleinden. Deze pilot is het schoonmaakbedrijf gestart bij hun eigen pand in...

09 maart 2020

Vijf unieke toppics op 28e editie Interclean Amsterdam

“Innovatie loopt ook door de komende editie van Interclean Amsterdam weer als een rode draad”, schreven we recent in onze aankondiging en oproep voor de Interclean Hackathon. Dat klopt...

03 november 2022

“Medewerkers staan dankzij onze nieuwe gespreks- en evaluatiemethode veel meer centraal”

De wereld en daardoor ook het bedrijfsleven veranderen in rap tempo. Enerzijds wordt werk flexibeler en is thuiswerken meer gemeengoed geworden. Anderzijds is er een groot personeelstekort en krijgen...