1 december 2019

Hans van Blijenbergh sales ambassadeur i-team Global BeLux en Frankrijk

i-team Global heeft per 18 november haar salesorganisatie versterkt met de komst van Hans Van Blijenbergh. Hans wordt verantwoordelijk voor de salesactiviteiten van i-team Global in Frankrijk, België en Luxemburg met focus op de Franse markt. De aanstelling van Hans bij i-team Global betekent dat hij België definitief verlaat en naar Frankrijk verhuist. Hans is afkomstig van Twister Group, waar hij 5 jaar als exportmanager werkte, daarvoor was Hans key account manager schoonmaakbedrijven bij Nilfisk Belux.

Door zijn werkzaamheden bij Twister Group maakte Hans een aantal jaar geleden kennis met de grootste innovatie van  i-team Global, de i-mop. De Twister Diamond pads worden namelijk onder meer gebruikt in combinatie met de i-mop. Hans vertelt: “Uit mijn relatie met i-team als leverancier van Twister pads was er al een band. Door deze connectie heb ik ervaring met de i-mop. Het is een succesproduct waar ik destijds al positieve ervaringen mee had.”

Geïnspireerd door visie i-team Global
Hans raakte geïnspireerd door de visie i-team Global: “i-team doet zaken op een andere manier en benadert de schoonmaakmarkt niet vanuit het klassieke patroon. Door te luisteren naar eindgebruikers proberen ze de manier te veranderen hoe men over schoonmaken denkt. Er zijn veel vastgeroeste gewoontes. i-team staat voor verandering”.

Het inspiratiecentrum waar partners en eindgebruikers demo’s krijgen in verschillende soorten showrooms is hier een voorbeeld van. Het inspiratiecentrum in Eindhoven geeft een echte boost volgens Hans. “Met de faciliteiten die beschikbaar zijn, kun je het verschil maken. Het inspiratiecentrum van i-team is ongezien in de schoonmaakwereld.”

Belang schoonmaker voorop
i-team stelt het belang van de schoonmaker voorop stelt Hans. “Je ziet dat wanneer schoonmakers plezier hebben in het werk, er minder verzuim is op de werkvloer. Het materiaal van i-team is tevens leuk en veilig om mee te werken”. Daarnaast geeft Hans aan dat het belangrijk is om schoonmakers aandacht, erkenning en waardering voor hun werk te geven. i-team speelt hier op in met haar producten en visie.

Op zoek naar co-partners met branchefocus
Hans gaat de komende tijd op zoek naar co-partners met een specifieke branche-focus die – naast  BOMA – de hele i-team product range willen uitdragen. Het is een uitdaging om op een slimme manier mensen te bereiken die bewust of onbewust zoeken naar nieuwe, efficiëntere en leukere schoonmaakoplossingen. Hans: “Samen met het co-partnernetwerk en de ervaring van mijn i-team collega’s ga ik deze uitdaging aan”.

Hans ziet genoeg potentie in de (af)wachtende markt. “We moeten segmenteren en kijken welke succes verhalen uit andere landen kunnen werken in Frankrijk en die snel implementeren. En samen met onze co-partners nieuwe eindklanten en -gebruikers zoeken, benaderen en overtuigen.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

18 januari 2019

#filmFriday Nilfisk commercial debuut op Vakbeurs Facilitair

Voor het eerst neemt Nilfisk deel aan Vakbeurs Facilitair. Sales director Peter Jonkman gunt je alvast een preview van de stand en nodigt je uit om komende week het...

22 oktober 2019

#nieuwsnotendop CNV, ECH Awards, FMGezondheidszorg en verkiezing Superkracht

Uitnodiging FMGezondheidszorg symposium Circulariteit, pak je kansen Op donderdag 28 november organiseert beroepsvereniging FMGezondheidszorg het symposium Circulariteit: PAK JE KANSEN! Het bestuur van FMGezondheidszorg nodigt je van harte uit...

18 september 2019

Cleanfix presenteert Cleanfix Service Plan op Schoonmaak Vakdagen

Cleanfix Benelux kent u van de Swiss Made Quality reinigingsmachines: kwaliteitsmachines die al 43 jaar in het specialistische vak van schoonmaken worden ingezet. Voor vele doeleinden, op vele locaties...

11 juni 2020

Cleanfix Machinepark op Maat: “Zorgeloze continuïteit schoonmaakproces en behoud reinigingsmachines”

“Reinigingsmachines zijn net als auto’s: ze moeten regelmatig onderhouden worden en je moet erop kunnen vertrouwen: als je de machine nodig hebt, moet-ie het gewoon doen. In de schoonmaakbranche...

23 december 2019

Toekomst schoonmaak Ronald Boesjes (i-solution): “Schoonmaakbedrijven worden nog meer managementorganisaties”

Gemak is het ‘een ding’. Gemak waar het in de wereld om draait. Als we ons oor bij enkele schoonmaakrelaties te luisteren leggen, naar 5 jaar later kijken en...

04 februari 2020

Schoonmaakexposanten op Vakbeurs Facilitair: alle dertien goed

Hal 1 bruiste, hal 3 verraste: de 22e editie van de Vakbeurs Facilitair in Jaarbeurs Utrecht zit erop. Een editie met weer (?) minder exposanten, een belevingsuitdagend noviteitenplein en...

05 april 2019

18 juni: Beleef de passie #nextevent FM Next Generation bij i-team Global

Interactie bij i-team Global: het derde event van FM Next Generation staat in de steigers. Het thema: Beleef de passie. Op dinsdagmiddag 18 juni zijn young professionals tot en...

03 april 2017

Numatic concept Happy Cleaning krijgt vervolg op Dealerdagen

Een nieuw concept, een wereldprimeur: Numatic presenteerde op Vakbeurs Facilitair 2017 Happy Cleaning, het concept met een vrolijk gezicht, dat staat voor schoonmaakkwaliteit, service, inzet en gastvrijheid. Na retail...

08 juli 2019

Events pakken hoofdrol in top 5 juni op Schoonmaakjournaal

Juni 2019, het was de maand van evenementen. Veel evenementen. Met de 4e editie van De Dag van de Schoonmaker, het 3e event van jongerenplatform FM Next Generation, de 9e editie van...

01 februari 2019

Ervaar Nu-Design en ClaraClean Go! van Numatic op Soins et Santé

Met focus op betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid neemt Numatic op 7 en 8 februari deel aan zorgbeurs Soins et Santé in Namur Expo (België). Zij zullen de beursbezoekers, professionals uit...