17 mei 2019

Filmimpressie 1e Newmatic Future Friday

Interactie, future islands, updates, proeven en zelf ervaren. Dat was de beleving van Newmatic Future Friday op 10 mei, waarmee Numatic haar Dealerdagen 2019 afsloot. Een speciale dag, die voor het eerst werd georganiseerd voor schoonmaakbedrijven, om zelf kennis te maken met het brede assortiment van Numatic en om zich direct op de hoogte te kunnen stellen van de innovaties van het bedrijf. Ruim 75 bezoekers maakten van deze gelegenheid gebruik.

“Ik ben onder de indruk van wat Numatic allemaal heeft”, vertelde één van de bezoekers. “Je kent de stofzuigers, maar er is nog zoveel meer.” ”Dat is precies wat wij wilden horen, reageert managing director Rogier Moorman. “We krijgen regelmatig vragen over stofzuigers en wijzen de bedrijven dan ook op onze andere reinigingsmachines, -middelen en -materialen. Nu hebben ze met eigen ogen kunnen zien wat Numatic voor hen kan betekenen. En vooral kunnen proeven aan onze duurzaamheidsinitiatieven zoals de werkwagens van gerecycled kunststof.
Veel belangstelling was er onder meer voor de snoerloze rugstofzuiger en Nu-Assist, het track- & trace systeem voor schrobzuigmachines. Volgens bezoekers een ideale tool voor medewerkers op de werkvloer, die hiermee zelf kunnen zien hoe de machine werkt en welke onderdelen bij de machine horen. De tool beheerst acht talen, voor iedereen geschikt.

‘Ik ben trots op ons team”, vertelt Rogier verder. “We hebben de gehele week echt gezamenlijk volbracht. Kijk hoe enthousiast onze binnendienst-medewerkers onze producten presenteren. Zij zijn ieder op een eigen manier producteigenaar geworden en kennen de finesses, omdat zij al jaar en dag onze klanten aan de telefoon helpen. Het is een geslaagd initiatief.”

“Ik vind het leuk om onze eindklanten persoonlijk te ontmoeten vandaag. Onze rechtstreekse klanten, zien en spreken we regelmatig. Van de bezoekers van vandaag krijg je toch weer andere vragen”, vult Frank Veelenturf aan.

De film getuigt van de prettige sfeer van de Newmatic Future Friday:

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

05 november 2019

Review Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie: de kracht van kwetsbare content

“Door de materiaalkeuze, besparing op logistiek en land van herkomst, kunnen we zomaar op 1 miljoen plastic afvalzakken een besparing van CO2 realiseren die gelijk staat aan 75 Ford...

14 maart 2019

Greenspeed op The Cleaning Show in Londen

The Cleaning Show is het grootste evenement in het Verenigd Koninkrijk dat zich focust op schoonmaak en hygiëne. Dit jaar vindt het evenement plaats van dinsdag 19 tot donderdag 21...

12 november 2021

Zeepboek van Werfzeep

Het zeepatelier van Werfzeep bevindt zich aan de Westerkade in hartje Utrecht. Met een klein zeepteam maken zij hier alle zepen met de hand. Hun 10-jarig jubileum vieren zij...

03 oktober 2022

Finalisten Best Practice Award 2022 bekend

Op 27 oktober 2022 zal voor de negende keer de Best Practice Award worden uitgereikt. Deze uitreiking vindt plaats tijdens de finale in Green Village in Nieuwegein. Vandaag is...

03 april 2020

Toppers van maart 2020 op Schoonmaakjournaal

En toen was daar het allesbepalende coronavirus en werd het opeens stil… Op straat, maar niet in de media en op het platform van Schoonmaakjournaal. Niet eerder bereikten we...

15 februari 2023

Blog: Vuilmakers

Tot voor kort was de opdrachtgever de baas en boog de opdrachtnemer voor zijn wensen, uit angst een klant te verliezen. Nu zijn de rollen omgedraaid. De opdrachtgever moet...

02 december 2022

ATARIMAE

Japanse voetbalfans die zelf het voetbalstadion schoonmaken na afloop van de voetbalwedstrijd. Afgelopen weken zagen we hiervan veel filmpjes. Ditmaal had het Japanse elftal de wedstrijd gewonnen. Maar ook...

03 april 2023

Niels van Geenhuizen manager Duurzaamheid CSU, Tzorg en Zizo

Niels van Geenhuizen is benoemd tot manager Duurzaamheid bij Total Care. Deze nieuwe functie sluit aan bij de duurzaamheidsambities van CSU, Tzorg en Zizo, die onder Total Care vallen. ...

19 november 2019

Op Dag van de Ondernemer 2020 Schoonmaakjournaal thematafel

Afgelopen vrijdag, 15 november, initieerde MKB Nederland De Dag van de Ondernemer. Een succesvolle dag die heel veel aandacht kreeg. De hashtag #dagvandeondernemer ging viraal op de sociale media:...

03 februari 2023

“Koester de overeenkomsten en omarm de verschillen”

De schoonmaakbranche is een mensensector bij uitstek. Maar hoe zorg je ervoor dat medewerkers kunnen floreren en gezond hun pensioen halen? Als iemand dat weet, dan is het Marjolein...