30 september 2019

Nilfisk op Schoonmaak Vakdagen: “Ontdek de toekomst met lancering robot Liberty SC50”

Voor de tweede maal strijkt hét schoonmaakvakevenement van Nederland neer in Expo Houten voor twee dagen innovatie, inspiratie en kennisoverdracht: de Schoonmaak Vakdagen vinden plaats op dinsdag 12 en woensdag 13 november 2019. Nilfisk is een van de exposanten die opnieuw op dit unieke branche-evenement vertegenwoordigd is. Ditmaal met een noviteit van formaat! Sales director Peter Jonkman licht alvast een tipje van de sluier op.

Veel aandacht kunnen geven aan de bezoekende en potentiële klant; het is een van de meerwaarden van de Schoonmaak Vakdagen. Maar er zijn er meer, weet Peter Jonkman: “De Schoonmaak Vakdagen hebben absoluut een meerwaarde, omdat het 100% gefocused is op de schoonmaak. Iedere schoonmaker werkt met middelen, materialen en machines. Dus ontmoeten we veel potentiële klanten en klanten; de Schoonmaak Vakdagen bieden de mogelijkheid om informatie te delen. Schoonmaak in elke omgeving en op elke locatie is onze core business.”

Dé Nilfisk noviteit: Liberty SC50
Welke noviteit, kennis en/of lancering tonen jullie op de Schoonmaak Vakdagen, vragen we Peter. Met gepaste trots antwoordt hij: “We zullen onze autonome schrobzuigmachine de Liberty SC50 tonen en introduceren op de Nederlandse markt.”

De Liberty SC50 is een uniek autonome schrobzuigmachine, die je op drie manieren kunt gebruiken.
1. CopyCat:
rij een bepaalde route die vervolgens de machine oneindig vaak op exact dezelfde manier herhaalt.
2. Fill-in:
rij langs de buitenrand van een bepaald te reinigen oppervlak. De machine kiest vervolgens zelf de meest efficiënte route om de gehele oppervlakte te reinigen.
3. Handmatig:
gebruik de Liberty SC50 als onze SC1500 stand-on machine. Bepaal zelf de instellingen en de route om een bepaald oppervlak te reinigen.

Assistent van de schoonmaker
Peter vult aan: “We zien de Liberty SC50 niet als een vervanger van de schoonmaker, maar als een assistent die ervoor zorgt dat de schrobzuigmachine de vloeren reinigt, terwijl de schoonmaker andere reinigingswerkzaamheden kan uitvoeren.”

Wat mis je als bezoeker als je de Schoonmaak Vakdagen niet bezoekt?
“De introductie van de Nilfisk Liberty SC50 autonome schrobzuigmachine. Maar ook het contact met leveranciers op de Nederlandse markt en een compacte en overzichtelijk evenement met leveranciers voor de Nederlandse schoonmaakmarkt.”

Ontdek de toekomst
Vorm geven aan de toekomst van intelligent schoonmaken: het is de visie van Nilfisk om voorop te lopen op het gebied van intelligent schoonmaken. Peter legt uit: “Beginnend met de autonome Nilfisk Liberty SC50 richten we ons op intelligente oplossingen, die schoonmaakactiviteiten op een niet eerder geziene manier optimaliseren. Het resultaat is een slimmere bedrijfsvoering voor partners die willen werken met de nieuwste en meest innovatieve technologieën.”

 Nilfisk, gevestigd marktleider in schoonmaaktechnologie, is overtuigd van de functie van een evenement als de Schoonmaakvakdagen: “We nemen voor de tweede keer deel. We zijn van mening dat wij als Nederlandse vestiging een specifiek evenement als dit moeten ondersteunen en helpen ontwikkelen. En dat doen we dan ook. Voor ons is dit een mooie gelegenheid om in contact te komen en blijven met de Nederlandse schoonmaakmarkt”, nodigt Peter tot slot uit.

Kennissessies, persoonlijke ontmoetingen, live productdemo’s, noviteiten, informatie opdoen: ze prikkelen de bezoeker om naar de Schoonmaak Vakdagen te komen. Boek gratis uw ticket via deze link.

Lees- en informatietip: welke exposanten ontmoet je ook op de 2e Schoonmaak Vakdagen?

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

15 oktober 2019

Primeur op Schoonmaak Vakdagen: presentatie complete nieuwe QuartzLine MTS Euro Products

Voor het eerst deelnemen aan de Schoonmaak Vakdagen om prospects en eindklanten te ontmoeten en voor het eerst de complete nieuwe QuartzLine dispenserlijn presenteren, voor B2B-bedrijf MTS Euro Products...

08 januari 2020

Chris De Vuyst (Werner & Mertz) over successen 2019: “Ik kon me mijn 1e jaar niet beter voorstellen”

Ecologische schoonmaakmiddelenproducent Werner & Mertz heeft niet stilgezeten het afgelopen jaar. Met drie prijzen, 330 miljoen recycled flessen op de flessenteller, nieuwe samenwerkingen en een nieuwe productiesite in Mainz,...

30 december 2021

5 Professionele schoonmaaktrends 2022

Het nieuwe jaar staat voor de deur. Wat kunnen we verwachten? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen in de schoonmaaksector? Rob den Hertog, voormalig directeur van Interclean Amsterdam, benoemt de...

13 december 2018

Digitale doolhof (4): CleanJack: “digitalisering is in moderne schoonmaakpraktijk niet meer weg te denken”

Hoe helpt CleanJack schoonmaakbedrijven met het digitaliseren en analyseren van gegevens? Wat levert het op? In onze serie Digitale doolhof komen een reeks ontwikkelaars en dienstverleners in digitalisering en...

28 december 2021

‘De factor mens verdwijnt niet, maar wordt wel minder’

In de serie ‘Young ones’ spreken we met Ernst-Jan Karels, één van de young professionals (<40 jaar) in de schoonmaakbranche. Een nieuwe generatie die zich verenigt in het platform...

16 maart 2020

Op weg naar succesvolle 3e editie Schoonmaak Vakdagen: “Een heerlijk steile groeicurve”

Het is nog maar medio maart, maar de organisatie van de Schoonmaak Vakdagen zit niet stil. “We kijken zeer positief terug op de vorige editie en zijn druk bezig...

06 december 2018

Digitale doolhof (2): slimme ICE reinigingsmachines sturen aan op feiten

In de hedendaagse business lijkt alles om data en automatisering te draaien. Ook de schoonmaak kan niet meer zonder Internet of Things. In het doolhof van data en robots...

05 november 2021

WhiteVision helpt repeterende administratieve handelingen de wereld uit

WhiteVision en Nocore hebben een premium partnership. Samen bieden ze een totaaloplossing voor het digitaliseren van de inkomende documentenstroom in de schoonmaakbranche. De bedrijven hebben de handen ineengeslagen en...

08 november 2019

Vlog 9 Voorstander Schoonmaak Vakdagen Wecoline: “Gek van water”

Een heldere, duurzame boodschap die verder gaat dan de plastic soep, ook de Allure-lijn én een primeur op de Schoonmaak Vakdagen. En Marco Vegers, key accountmanager van Wecoline, doet...

15 september 2021

Save the date: Schoonmaak Vakdagen op 9 & 10 november 2021

Oorspronkelijk zouden de Schoonmaak Vakdagen al plaatsvinden in november 2020. Vanwege de intelligente lockdown kon de vakbeurs die georganiseerd wordt door Prosu Media Producties, uitgever van o.a. vakblad Clean...