30 september 2019

Nilfisk op Schoonmaak Vakdagen: “Ontdek de toekomst met lancering robot Liberty SC50”

Voor de tweede maal strijkt hét schoonmaakvakevenement van Nederland neer in Expo Houten voor twee dagen innovatie, inspiratie en kennisoverdracht: de Schoonmaak Vakdagen vinden plaats op dinsdag 12 en woensdag 13 november 2019. Nilfisk is een van de exposanten die opnieuw op dit unieke branche-evenement vertegenwoordigd is. Ditmaal met een noviteit van formaat! Sales director Peter Jonkman licht alvast een tipje van de sluier op.

Veel aandacht kunnen geven aan de bezoekende en potentiële klant; het is een van de meerwaarden van de Schoonmaak Vakdagen. Maar er zijn er meer, weet Peter Jonkman: “De Schoonmaak Vakdagen hebben absoluut een meerwaarde, omdat het 100% gefocused is op de schoonmaak. Iedere schoonmaker werkt met middelen, materialen en machines. Dus ontmoeten we veel potentiële klanten en klanten; de Schoonmaak Vakdagen bieden de mogelijkheid om informatie te delen. Schoonmaak in elke omgeving en op elke locatie is onze core business.”

Dé Nilfisk noviteit: Liberty SC50
Welke noviteit, kennis en/of lancering tonen jullie op de Schoonmaak Vakdagen, vragen we Peter. Met gepaste trots antwoordt hij: “We zullen onze autonome schrobzuigmachine de Liberty SC50 tonen en introduceren op de Nederlandse markt.”

De Liberty SC50 is een uniek autonome schrobzuigmachine, die je op drie manieren kunt gebruiken.
1. CopyCat:
rij een bepaalde route die vervolgens de machine oneindig vaak op exact dezelfde manier herhaalt.
2. Fill-in:
rij langs de buitenrand van een bepaald te reinigen oppervlak. De machine kiest vervolgens zelf de meest efficiënte route om de gehele oppervlakte te reinigen.
3. Handmatig:
gebruik de Liberty SC50 als onze SC1500 stand-on machine. Bepaal zelf de instellingen en de route om een bepaald oppervlak te reinigen.

Assistent van de schoonmaker
Peter vult aan: “We zien de Liberty SC50 niet als een vervanger van de schoonmaker, maar als een assistent die ervoor zorgt dat de schrobzuigmachine de vloeren reinigt, terwijl de schoonmaker andere reinigingswerkzaamheden kan uitvoeren.”

Wat mis je als bezoeker als je de Schoonmaak Vakdagen niet bezoekt?
“De introductie van de Nilfisk Liberty SC50 autonome schrobzuigmachine. Maar ook het contact met leveranciers op de Nederlandse markt en een compacte en overzichtelijk evenement met leveranciers voor de Nederlandse schoonmaakmarkt.”

Ontdek de toekomst
Vorm geven aan de toekomst van intelligent schoonmaken: het is de visie van Nilfisk om voorop te lopen op het gebied van intelligent schoonmaken. Peter legt uit: “Beginnend met de autonome Nilfisk Liberty SC50 richten we ons op intelligente oplossingen, die schoonmaakactiviteiten op een niet eerder geziene manier optimaliseren. Het resultaat is een slimmere bedrijfsvoering voor partners die willen werken met de nieuwste en meest innovatieve technologieën.”

 Nilfisk, gevestigd marktleider in schoonmaaktechnologie, is overtuigd van de functie van een evenement als de Schoonmaakvakdagen: “We nemen voor de tweede keer deel. We zijn van mening dat wij als Nederlandse vestiging een specifiek evenement als dit moeten ondersteunen en helpen ontwikkelen. En dat doen we dan ook. Voor ons is dit een mooie gelegenheid om in contact te komen en blijven met de Nederlandse schoonmaakmarkt”, nodigt Peter tot slot uit.

Kennissessies, persoonlijke ontmoetingen, live productdemo’s, noviteiten, informatie opdoen: ze prikkelen de bezoeker om naar de Schoonmaak Vakdagen te komen. Boek gratis uw ticket via deze link.

Lees- en informatietip: welke exposanten ontmoet je ook op de 2e Schoonmaak Vakdagen?

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 december 2021

‘De factor mens verdwijnt niet, maar wordt wel minder’

In de serie ‘Young ones’ spreken we met Ernst-Jan Karels, één van de young professionals (<40 jaar) in de schoonmaakbranche. Een nieuwe generatie die zich verenigt in het platform...

06 mei 2022

Samen ‘spelen’

Als een kind en een schoonmaakrobot elkaar vinden, dan is het ‘schattig’ Boma(Robotics). Wil jij ook een mooie foto om met de bezoekers van Schoonmaakjournaal delen? Stuur deze naar...

06 mei 2019

Top 5 meest populair op Schoonmaakjournaal in april

De maand starten met een grap verpakt in een vlog, een nieuwe vakbeurs, een nieuwe themaserie en een warm afscheid: dat en meer vormden Schoonmaakjournaal Select-bijdragen in april. Deze...

13 december 2019

3e Schoonmaak Vakdagen komt eraan: 10 en 11 november 2020

Na de succesvolle tweede editie van de Schoonmaak Vakdagen keert hét schoonmaakevenement voor Nederland en Vlaanderen terug: de Schoonmaak Vakdagen 2020 vinden plaats op dinsdag 10 en woensdag 11 november...

07 november 2022

“Je moe(d) lef tonen naar wat jij belangrijk vindt”

Sinds september 2022 is Innovi supporter van FM Next Gen. Commercieel directeur Judith Holtkamp vertelt waarom de specialist in duurzame reinigingsoplossingen ervoor kiest om het jongerenplatform in de schoonmaakbranche...

20 november 2018

Blog: Robotlove

De term ‘Robotlove’ zag ik enkele weken geleden op LinkedIn voorbijkomen, met een mooie foto erbij van een menselijk uitziende robot met een baby in de armen. Het betrof...

01 november 2022

Met welke blik kijk jij naar jezelf en de wereld om je heen?

Op 15 november 2022 vindt weer een FMNextGen-event plaats. Op de SchoonmaakVakdagen. Het wordt een event met power, interactie en ook confrontatie voor de young professionals in de schoonmaakbranche....

01 december 2023

#FotoFriday: terugblik Schoonmaak Vakdagen

We blikken nog een keer terug op de Schoonmaak Vakdagen van 14 & 15 november met foto’s van een aantal exposanten en meer.  Het was een sfeervol schoonmaakfestijn. Waarom...

22 november 2021

Interclean keert terug op 10 t/m 13 mei 2022

Interclean keert face-to-face terug van 10 t/m 13 mei 2022, met een beurs boordevol innovaties die de professionele reinigings- en hygiëne sector de komende jaren vorm zullen gaan geven....

08 januari 2020

Chris De Vuyst (Werner & Mertz) over successen 2019: “Ik kon me mijn 1e jaar niet beter voorstellen”

Ecologische schoonmaakmiddelenproducent Werner & Mertz heeft niet stilgezeten het afgelopen jaar. Met drie prijzen, 330 miljoen recycled flessen op de flessenteller, nieuwe samenwerkingen en een nieuwe productiesite in Mainz,...