17 juli 2019

Theater KAF en EW Facility Services: samen een beleving bieden

Een avondje naar het theater draait om het bieden van een beleving. Alles moet kloppen en niets mag daarvan afleiden. Een schoon gebouw draagt hieraan bij. Kunstlinie Almere Flevoland (KAF) zocht voor het theater, de academy, expo en citylounge een schoonmaakpartner die snapt wat hospitality betekent en weet hoe je met je dienstverlening bijdraagt aan de beleving van bezoekers. Als hospitality-expert van de schoonmaakbranche weet EW Facility Services als geen ander schoonmaak aan beleving te koppelen. Dat gaf KAF het vertrouwen voor EW Facility Services te kiezen als haar nieuwe schoonmaakpartner.

Theater en expositiecentrum KAF is gevestigd in een prachtig gebouw barstens vol bruisende activiteiten. Theatervoorstellingen in het theater, workshops, lessen, try-outs voor jong en oud in de academy, twee à drie wisselende tentoonstellingen per jaar in de expo en horeca in de citylounge, vragen om flexibiliteit van de partners van KAF.

“We onderscheiden ons in de markt, doordat wij de beleving van gasten en eindgebruikers centraal stellen in onze dienstverlening”

Ervaringen High Traffic locaties
Rutger Verstegen, salesmanager van EW Facility Services: “Door onze ervaring bij High Traffic locaties, zoals het Scheepvaartmuseum, Holland Casino en het Koninklijk Concertgebouw zijn we gewend aan wisselende bezettingen, 7 dagen per week en 24 uur per dag. Werkzaamheden en schoonmaakfrequenties worden niet vooraf bepaald, maar zijn afhankelijk van de bezoekersaantallen en vervuilingsgraad.”

Aansluiting visie en behoefte
De visie van EW Facility Services op hospitality sluit naadloos aan op de behoefte van KAF. Rutger: “We onderscheiden ons in de markt, doordat wij de beleving van gasten en eindgebruikers centraal stellen in onze dienstverlening. Hospitality draait om meer dan een schoon gebouw. Denk aan een vriendelijke glimlach, proactief handelen en verwachtingen overtreffen. De wijze waarop onze collega’s hun werk uitvoeren en de grote mate van hospitality die zij uitdragen, dragen bij aan de positieve beleving van de bezoekers en medewerkers van KAF. ”

Duurzaam schoonmaken
Ook aan maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt aandacht besteed. Bij KAF zal de facilitair dienstverlener de innovatieve ozontechnologie Lotus PRO toepassen. Een schoonmaaksysteem dat leidingwater omzet tot gestabiliseerd ozonwater. Het gebruik van de ozontechnologie zorgt voor een streeploos resultaat en minder tot geen gebruik van schoonmaakmiddelen. Rutger: “Dit verbetert niet alleen de veiligheid voor medewerkers, maar zorgt onder andere ook dat de CO2-uitstoot, het benodigde verpakkingsmateriaal, en de liters geconcentreerde chemicaliën en vervuild water enorm verminderd.” KAF vult aan: “Goed voor ons en goed voor het milieu!”

KAF en EW Facility Services hebben het volste vertrouwen in een fijne, toekomstige samenwerking. Op de foto Rutger Verstegen, salesmanager van EW Facility Services (l) en Adriana Strating (directeur-bestuurder van KAF).

Over EW
Bij EW Facility Services zetten wij alles op alles voor de ultieme gastbeleving. Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip binnen onze dienstverlening en de beleving van de eindgebruiker is hierbij voor ons de drijfveer. Elke dag opnieuw. Ons marktleiderschap in de hotelbranche staat daarbij garant voor duurzame, innovatieve concepten. Deze zetten wij op basis van een strategisch partnerschap in bij opdrachtgevers op zoek naar Hospitality, Operational excellence en Flexibilisering.
Verder lezen over de diensten van EW? Klik op deze link.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

22 april 2025

GEZIEN IN DE MEDIA: ‘Glazenwasser Rik bespaart met zijn uitvinding miljoenen liters drinkwater’

Glazenwasser Rik van der Woerd uit Barneveld bespaart jaarlijks honderdduizenden liters kraanwater door ramen te wassen met gefilterd regenwater. Samen met technisch collega Coen Kleinleugenmors ontwikkelde hij een innovatief...

28 juni 2024

#FOTOFRIDAY Glazenwasser, een baan met uitzicht

“Onze schoonmaakhelden zijn de ramen aan het wassen bij het prachtige pretpark Toverland”, vertelt Sebastiano Janssen, algemeen directeur bij Schoonmaakbedrijf R. Janssen bv en Alpha Gelens. En hij laat...

15 maart 2024

#FOTOFRIDAY Koninklijke toiletten

Bij Restaurant Het Konings Huys in Delft voel je je de koning te rijk op het toilet. Toletto zorgde voor de vorstelijke toiletten in dit restaurant. De specialist in...

01 mei 2024

Neem jij deel aan het Interclean Healthcare Cleaning Forum 2024?

Op 16 mei 2024 opent het Healthcare Cleaning Forum (HCF) van Interclean opnieuw haar deuren voor schoonmaakliefhebbers in de gezondheidszorg van heinde en verre. Met een boordevol programma gericht...

05 juni 2023

Belinda Dekkers (UL-Team): “We zijn allemaal een radartje in het grotere geheel”

Jongeren zijn hard nodig voor bedrijven, maar in de praktijk blijkt het nog niet makkelijk om ze aan te trekken en te behouden. Belinda Dekkers, mededirecteur van opleidings- en...

06 november 2024

Lyreco Benelux en Sanimood bundelen krachten voor duurzame toiletbeleving in zakelijke markt.

Vorige week verwelkomde Jeroen van der Laan, Country Manager Lyreco Nederland, de eigenaren van Sanimood, Dirk Vorstenbosch en Tijmen Boogers op hun distributiecentrum in Vottem om de samenwerking te...

05 november 2018

Gom en Axxicom Airport Caddy zetten in op Amsterdam meest gastvrije Europese regio

Amsterdam moet ‘de meest gastvrije regio van Europa’ worden, als het aan House of Hospitality ligt. Het publiek-private samenwerkingsverband, een initiatief van de ROC’s van Amsterdam en Flevoland, kan...

27 augustus 2024

Heb jij een idee voor de CSU Innovatie Award?

CSU Roept op: Doe mee met de CSU Innovatie Award en breng jouw idee in de volgende versnelling. Met toegang tot een gigantisch netwerk vol mogelijkheden, een investeringsbudget van...

19 april 2020

Sitemark lanceert Covid-19 werkplek hygiëneprogramma

Hebt u al een Covid-19 werkplek-hygiëneprogramma? Sitemark lanceert ‘a best practice solution’: een programma dat geruststelt en veiligheid borgt. Bekijk de introductie van 2,5 minuut van FM Best Practice...

10 april 2020

4 waardevolle momenten: fijne Paasdagen!

Natuurlijk, de maatregelen en adviezen voor#blijfthuis kunnen heel vervelend zijn. Zeker als het gemis van en de zorg over familie en vrienden groot is en het voorjaar lonkt. Om...