24 september 2024

Winactie: Registreer je voor de Schoonmaak Vakdagen en wij zetten jouw bedrijf in the picture

Schoonmaakjournaal.nl is al meerdere jaren mediapartner van de Schoonmaak Vakdagen. Waarom? Omdat wij initiatieven om de schoonmaakbranche bij elkaar te brengen een warm hart toedragen. Als mediapartner delen we op ons community-platform het laatste nieuws over deze schoonmaakvakbeurs die dit jaar op 5 & 6 november plaatsvindt. Ieder jaar interviewen we exposanten, organiseren we een FMNextGen event tijdens het kennisprogramma en zijn we uiteraard ook zelf op de vakdagen aanwezig om verslag uit te brengen. Dit jaar voegen we daar een winactie aan toe. Doe je mee?

Wat houdt deze winactie in? Heel simpel:
1. Jij schrijft je alvast als (gratis) bezoeker in voor de Schoonmaak Vakdagen. Klik hier om je te registreren.
2. Jij meldt je aan voor onze nieuwsbrief, het wekelijkse E-journaal. Klik hier.
3. Na het voldoen van stap 1 en 2 maakt jouw bedrijf kans op een gratis interview t.w.v. €995,- door onze redactie.

Wil jij jouw bedrijf graag in the picture zetten? Doe mee met deze unieke winactie.
Meld je aan zoals hierboven beschreven. Doe dit voor 1 oktober aanstaande. Wie weet ben jij dan één van de twee gelukkige bedrijven die wij een artikel gunnen dat op Schoonmaakjournaal.nl én onze social mediakanalen én in onze nieuwsbrief wordt gepubliceerd. Zo krijgen duizenden lezers/bezoekers/followers jouw story onder ogen. Een mooie push voor jouw bedrijf.

Koffie-moment op de Schoonmaak Vakdagen
En uiteraard ontmoet onze redactie jou op de Schoonmaak Vakdagen op 5 of 6 november in Expo Houten. Dan horen we tijdens een kop koffie, graag wat jouw ervaring en beleving van de vakbeurs is. Die nemen wij op in het beursverslag. Dus nog een momentje van exposure voor jouw bedrijf!

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 september 2024

Interview Claudia Cornelissen-Lübke: “De investering in medewerkers moet een vast onderdeel van je bedrijfsvoering zijn”

Claudia Cornelissen - Lübke groeide als dochter van een schoonmaakondernemer op in een echt familiebedrijf en is naar eigen zeggen ‘gewoon geboren in de schoonmaak’. Inmiddels runt ze twintig...

04 januari 2024

Besparen op kosten en energie met industriële wasapparatuur

In een tijdperk waarin duurzaam ondernemen centraal staat, richten bedrijven hun aandacht steeds meer op manieren om zowel financiële als milieukosten te verlagen. Een belangrijk aandachtspunt hierbij is de...

04 oktober 2023

Go Cleaning: “De Vakdagen geven ons perfect gelegenheid om iedereen te ontmoeten”

In november vinden de Schoonmaakvakdagen weer plaats. Exposanten en sponsoren vertellen in een serie over hun deelname aan deze vakbeurs in de afgelopen jaren. Vandaag vertelt Gunther Bolleurs van...

30 december 2024

Podcasts: de communicatie gamechanger, ook in de schoonmaakbranche

Podcasts hebben de afgelopen jaren een ware revival doorgemaakt. Waar vroeger geschreven artikelen en video's domineerden, kiezen steeds meer organisaties voor de kracht van het gesproken woord. Ook...

14 november 2025

CSU en BOMA verlengen samenwerking: Transparantie en duurzaamheid voorop

CSU heeft de samenwerking met BOMA, leverancier van schoonmaakmaterialen en -middelen, met vijf jaar verlengd. Daarmee zetten de partijen een volgende stap in hun gezamenlijke ambitie: transparant, duurzaam en...

26 november 2025

EW Facility Services en FVH Facility Groep slaan handen ineen

EW Facility Services (EW) krijgt er een zusterorganisatie bij, namelijk FVH Facility Groep (FVH). De organisaties gaan een strategisch partnerschap aan onder de Experience Holding, waar EW reeds onderdeel...

10 juli 2025

Jasper Schramade nieuw bestuurslied Code Verantwoordelijk Marktgedrag

Per september 2025 treedt Jasper Schramade toe tot het bestuur van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag. Hij neemt dan het stokje over van Jan de Kramer (AWVN). De afgelopen driekwart...

07 november 2019

Ook Katrin Hygiënepapier op Schoonmaak Vakdagen met grootse boodschap

“Een kleine stand, maar we hebben een belangrijke, grootse boodschap. Een met impact”, prikkelt Ralph Vodegel, sales director Benelux. Katrin is de hygiënepapiertak van Metsä Tissue, onderdeel van Metsä...

12 april 2019

Automatiseringsman in hart en nieren Herman Schrijver neemt afscheid van Nocore

Van bouw naar melkboeren en uitzendwezen. Tijdens zijn werkleven maakte Herman Schrijver een omschakeling van leerlingprogrammeur in de betonsector, via servicebeheer automatisering SRV en oprichting eigen automatiseringsbedrijf Schrijver Automatisering...

19 december 2024

BOMA blikt terug op een gouden jaar

2024 is voor de BOMA-familie een jaar om nooit te vergeten. Ze vierden  hun 50-jarig bestaan, groei en innovatie. Als hechte BOMA-familie kijken ze terug op een gouden jaar...