31 juli 2023

Tweeluik: Impressies van de Nocore-Klanten-Golfdag (1)

Op 28 juni organiseerde Nocore haar Golfdag op de Haverleij in Den Bosch. Ditmaal geen landelijk schoonmaak golftoernooi maar een speciale dag voor de klanten van de softwareleverancier. We vroegen de organisator én enkele bezoekers hoe zij de dag hebben ervaren. Een tweeluik met impressies én foto’s.

Een nieuwe, geslaagde insteek

Als eerste spraken we met één van de organisatoren: Job, commercieel manager Nocore. Hij vertelt enthousiast over de nieuwe insteek van de klantendag: “Vanwege de coronaperiode hebben de golfdagen enkele jaren stilgelegen, maar dit jaar waren we weer present en was de dag in een heel nieuw jasje gestoken. Dit is namelijk de eerste keer dat we de Nocore Klantendag op deze manier en speciaal voor onze eigen klanten hebben georganiseerd. Nieuw was de vrije inloop. Eerder was er altijd een vast programma, maar nu konden klanten gewoon komen wanneer ze wilden en werd de golfclinic zowel ’s ochtends als ’s middags aangeboden.

Klanten die niet wilden golfen konden ook alleen de lezingen of het marktplein bezoeken. Hier stonden partners van ons, zoals MyDesk, Whitevision, Weska en i8. Maar ook onze eigen consultants stonden paraat om klanten van advies te voorzien of vragen te beantwoorden. Op deze manier konden klanten op één dag meteen verschillende partijen spreken. Vlak voor de borrel en barbecue was de prijsuitreiking van de golfclinic en 18 holes, die door de echte golfliefhebber kon worden gelopen. De sfeer was heel goed en gezellig, en doordat de insteek van de dag helemaal nieuw was, zijn er natuurlijk puntjes naar voren gekomen die we volgend jaar wellicht anders gaan doen, maar over het algemeen kan ik zeggen dat de dag heel geslaagd was.”

Een gezellige dag voor golfers én informatie inwinnen

Eén van de bezoekers van de golfdag was Anne-Grethe Stormorken, manager financiën en IT bij Keus Schoonmaak. Zij reageert spontaan op onze vragen hoe zij de golfdag heeft ervaren: “Heel eerlijk? Ik heb één keer in mijn leven gegolfd en het is een leuke sport, maar niet voor mij. Daarom vind ik die vrije inloop echt top geregeld. Op deze manier kunnen ook klanten die wel op zoek zijn naar informatie maar geen gebruik willen maken van alle golfmogelijkheden, op elk gewenst moment naar de klantendag komen en zich prima vermaken.

Voor mij was vooral het zakelijke aspect heel belangrijk. Ik ben met enkele concrete vragen naar deze dag gegaan, omdat ik onder andere meer uit de producten wil halen en geïnformeerd wil worden over mogelijkheden die in de toekomst ontwikkeld worden. Ik vind het heel efficiënt dat ik op deze manier mijn vragen aan zowel Nocore als enkele partners zoals i8 kon stellen, én bepaalde zaken meteen regelen!

Ik vind de medewerkers van Nocore altijd heel gezellig en klantgericht en dat merkte je ook weer op deze dag. We werken bij ons bedrijf graag met de software, echt alles wat je nodig hebt zit erin en ik vind ook heel fijn dat er zoveel met je mee wordt gedacht. De locatie bij Den Bosch is trouwens heel mooi en de sfeer was gezellig. Dus als het volgend jaar weer wordt georganiseerd, ben ik gegarandeerd van de partij.”

Bekijk hier enkele foto’s:

 

 

 

 

 

 

 

 

In het tweede deel van deze tweeluik Nocore-Klanten-Golfdag komen één van de partners van Nocore en nog een bezoeker aan het woord. Lees deze reacties op dinsdag 1 augustus.

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 november 2022

Kennisprogramma Schoonmaak Vakdagen

Kom jij volgende week, op 15 of 16 november, naar de Schoonmaak Vakdagen in Expo Houten? En wil je je voorbereiden? Lees dan alvast over het uitgebreide kennisprogramma. Ter...

30 juni 2017

Ecover verovert plaats in ’s werelds Benefit Corporations

Ecover en zijn zustermerk Method hebben een nieuw hoogtepunt bereikt met een geverifieerde score van 146 op de B Impactevaluatie. Dankzij deze uitstekende prestatie, die werd aangekondigd door Drew...

09 januari 2023

Blog: Gun iedereen, iedere dag, een Big Smile

Bijzonder, chaotisch, druk, warm en stoffig. Zo begon mijn nieuwe jaar. De eerste week van 2023 bracht ik in Gambia door. Het land dat met recht ‘the smiling coast’...

19 september 2023

Onderzoek microvezeldoek: nog steeds uitermate effectief

Sinds de jaren ‘90 maken we in de professionele schoonmaakbranche gebruik van microvezeldoeken. Voor een optimaal gebruik hiervan wordt de zogenoemde vouwmethode geadviseerd. Voor schoonmaakbedrijven is het belangrijk om...

08 september 2023

#FOTOFRIDAY Wanna WOW with us?

Met de nieuwe campagne ” We are the Kärchers. Wanna WOW with us?” profileert Kärcher zich als een aantrekkelijk en modern bedrijfs- en werkgeversmerk. Centraal staan de foto’s en...

05 mei 2023

Inschrijving Schoonmaker van het Jaar verkiezing 2023 van start

Vandaag, 5 mei 2023, gaat de vlag in top: schoonmaakbedrijven en eigen diensten kunnen vanaf vandaag tot 15 juni 2023 hun uitblinker(s) aanmelden voor de Schoonmaker van het Jaar-verkiezing...

07 maart 2023

“Uit het niks iets opbouwen vind ik heerlijk”

Katja Barendrecht is via Hago Nederland klantdirecteur voor ASML. Begin dit jaar ging Hago met nog acht andere schoonmaakbedrijven op in Vebego Cleaning Services. Had deze samenvoeging consequenties voor...

07 mei 2024

BOMA zet eco score in voor transparantie en duurzaamheid

Let’s rethink cleaning. Met deze propositie benadert BOMA het schoonmaakvak. En dan vooral om het niet moeilijker, maar juist eenvoudiger én duurzamer te maken. Onder meer met de toepassing...

24 augustus 2023

Good Roll introduceert eigen ontwerp

Jouw zakelijke droom voor een eigen ontwerp toiletpapier kan uitkomen. 𝗧𝗵𝗲 𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗥𝗼𝗹𝗹 maag het mogelijk.  Creative Lex Rijkers Meinen van The Hague’s Finest kon deze kans niet voorbij...

15 oktober 2021

Compass Group behaalt de hoogste trede op de PSO-prestatieladder!

Compass Group is op het gebied van sociaal ondernemerschap gegroeid naar Trede 3; de hoogst haalbare erkenning op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Compass Group is hiermee koploper als...