6 mei 2024

Nieuwe look voor Interclean

Tijdens Interclean zal het organisatieteam een geheel nieuw merk introduceren voor Interclean, met een volledig nieuwe uitstraling. Het team is blij met de aanstaande transformatie. Zij vond het tijd voor verandering, omdat Interclean zich heeft ontwikkeld tot meer dan een beurs. De naam ‘Interclean Amsterdam’ blijft gelijk.

“We vonden dat het tijd was voor verandering, omdat Interclean Amsterdam zich heeft ontwikkeld. We wilden dat onze merkstijl deze groei weerspiegelde en ons streven om schoonmaak en hygiëne te laten gedijen. De nieuwe merkstijl vertegenwoordigt onze belangrijkste waarden: onafhankelijkheid, autoriteit en gemeenschap. De nieuwe kleuren geven een gevoel van warmte, samenzijn en gemeenschapszin. Het nieuwe logo, dat een combinatie is van een cirkel en een achthoek, symboliseert onze kracht, zonder onze bijna 70 jaar oude erfgoed te vergeten. Natuurlijk zal de wereldberoemde naam Interclean Amsterdam niet verdwijnen.”

Interclean geeft een kleine inkijk in de nieuwe merkstijl, tijdens Interclean op 14 tot en met 17 mei 2024, zal de volledige onthulling plaatsvinden: ‘Ervaar de toekomst.’

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 maart 2024

Schoonmaakbedrijf EW zet diversiteit in de spotlight

Voor Janneke Verkerk, algemeen directeur van EW, werd haar persoonlijke reis naar succes gekenmerkt door vastberadenheid en doelgerichtheid. Gedurende haar carrière heeft ze altijd duidelijke doelen gesteld. Janneke wist...

02 april 2025

Zussen Petra en Connie (Beercoo) al 40 jaar met plezier in de schoonmaak

Al meer dan veertig jaar staan de zussen Barendrecht zij aan zij in de schoonmaakwereld. Bij Beercoo Schoonmaakgroep. Petra was pas 22 toen ze samen met haar zus Connie...

16 september 2024

Terugblik: VSR Zomerevent 2024 ‘Van taakgedrag naar talentgedrag’

Bij VSR houden ze van tradities en september is natuurlijk de maand van hun jaarlijkse VSR-Zomerevent. Ditmaal verzamelden branchegenoten zich bij UP Events in Weesp, een prachtige locatie met...

02 maart 2019

Deze week 2e event FM Next Generation vol power en passie

Reputatie, disruptie, communicatie, coaching, stellingen, survey, Soop en een bedrijfpresentatie: dit en meer komen aan bod in het Centre of Expertise van gastheer Facility Trade Group in Apeldoorn. Aanstaande...

11 maart 2025

Ictoria en Xtoria sluiten aan bij DeFaCo

Net zoals Jaro sluiten per 1 februari 2025 ook Ictoria en Xtoria zich aan bij DeFaCo B.V., het moederbedrijf van Breedweer, De Ster en Jaro. Met deze stap versterkt...

25 januari 2023

Werknemers belonen? Ga voor de ervaring!

Gelukkige medewerkers zijn meer betrokken, productiever en innovatiever. Ze zijn minder vaak ziek en hebben minder kans op een burn out. Maar hoe maak je bestaande medewerkers happy én...

22 november 2023

Asito zet regenwater in voor glasbewassing en meer….

Asito is gestart met een pilot om regenwater op te vangen en in te zetten voor diverse doeleinden. Deze pilot is het schoonmaakbedrijf gestart bij hun eigen pand in...

06 januari 2025

Pompe Speciaalreiniging breidt directieteam uit met Dave Zonneveld

Per 1 januari 2025 versterkt Dave Zonneveld het directieteam van Pompe Speciaalreiniging. Een uitbreiding waarmee het bedrijf de stap naar groei inzet. Dave heeft ruime ervaring in de adviesdienstverlening...

19 december 2024

Michiel Kok wordt nieuwe klantdirecteur bij Vebego Airport Services

Per 1 januari 2025 wordt Michiel Kok de nieuwe klantdirecteur bij Vebego Airport Services. Hij volgt Rob Westerlaken op die de komende maanden zijn werkzaamheden aan Michiel zal overdragen....

26 september 2023

‘Ik geloof dat dit het werkgeverschap van de toekomst is.’

Toekomst Schoonmaakbedrijven werkt sinds een jaar met de Semco aanpak. Het is daarmee het eerste schoonmaakbedrijf in Nederland dat deze werkwijze implementeert. Na een jaar blikt directeur Mens &...