6 mei 2024

Nieuwe look voor Interclean

Tijdens Interclean zal het organisatieteam een geheel nieuw merk introduceren voor Interclean, met een volledig nieuwe uitstraling. Het team is blij met de aanstaande transformatie. Zij vond het tijd voor verandering, omdat Interclean zich heeft ontwikkeld tot meer dan een beurs. De naam ‘Interclean Amsterdam’ blijft gelijk.

“We vonden dat het tijd was voor verandering, omdat Interclean Amsterdam zich heeft ontwikkeld. We wilden dat onze merkstijl deze groei weerspiegelde en ons streven om schoonmaak en hygiëne te laten gedijen. De nieuwe merkstijl vertegenwoordigt onze belangrijkste waarden: onafhankelijkheid, autoriteit en gemeenschap. De nieuwe kleuren geven een gevoel van warmte, samenzijn en gemeenschapszin. Het nieuwe logo, dat een combinatie is van een cirkel en een achthoek, symboliseert onze kracht, zonder onze bijna 70 jaar oude erfgoed te vergeten. Natuurlijk zal de wereldberoemde naam Interclean Amsterdam niet verdwijnen.”

Interclean geeft een kleine inkijk in de nieuwe merkstijl, tijdens Interclean op 14 tot en met 17 mei 2024, zal de volledige onthulling plaatsvinden: ‘Ervaar de toekomst.’

Deel dit artikel

Ook interessant:

15 april 2023

‘De vakbond die je cao regelt? Dat is bijna ouderwets.’

Een vragenlijst om de wensen van alle werkgevers te peilen. Het is een van de nieuwe manieren waarop werkgevers en werknemers tegenwoordig tot afspraken komen. Staan de vakbonden binnenkort...

03 oktober 2022

Blog: Ben jij al #SterkMetStoom?

Sinds het voorjaar van 2022 werk ik bij Innovi. Een nieuwe uitdaging in een mooie branche. Na enkele maanden van verdieping in de markt, ons bedrijf en de machines,...

16 mei 2024

Rita Brouwer (VSR): “Het is de MENS die het verschil maakt”

Vereniging Schoonmaak Research (VSR) is partner van de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar. Zij dragen graag bij aan het initiatief waarbij de schoonmaker centraal staat. Rita Brouwer...

19 januari 2019

Vakbeurs Facilitair: voor welke schoonmaakexposanten opent burgemeester van Utrecht 21e editie

Meer dan 300 exposanten, verspreid over 3 hallen, 40 symposia met kennisoverdracht, 6 Innovatietours en 1 noviteitenplein met 100 productoplossingen: dit is de 21e editie van Vakbeurs Facilitair &...

07 november 2022

“Je moe(d) lef tonen naar wat jij belangrijk vindt”

Sinds september 2022 is Innovi supporter van FM Next Gen. Commercieel directeur Judith Holtkamp vertelt waarom de specialist in duurzame reinigingsoplossingen ervoor kiest om het jongerenplatform in de schoonmaakbranche...

03 juni 2025

Pim Hilgerdenaar (Crohill): “Met onze methodes kies je voor groen”

Veel bedrijven hebben duurzame doelstellingen. Ook in de schoonmaakbranche. Dat is goed nieuws, vindt Pim Hilgerdenaar, want de schoonmaakbranche is niet zo schoon. “Daarom ontwikkelen we Crohill methodes waarmee...

25 september 2023

Blog Belinda Dekkers (UL-Team): Duurzaam onderwijs: Het papierdilemma

In de afgelopen decennia hebben we een verschuiving gezien in onze kijk op de wereld om ons heen. Het besef van de delicate balans tussen mens, milieu en economie...

19 september 2019

Besluit tot inbesteding ziekenhuis Nij Smellinghe: “Bouwen duurzame toekomst”

Ziekenhuis Nij Smellinghe neemt op 1 januari 2020 zo’n 70 schoonmaakmedewerkers in dienst om de schoonmaak van het Drachtster ziekenhuis in eigen beheer te kunnen organiseren. Deze schoonmaakmedewerkers werken...

15 november 2018

FM Next Generation event zet in op business en futurism

Met 32 enthousiaste young professionals aan boord vertrok FM Next Generation op 14 november vanaf Hotel Wings aan het Airportplein op Rotterdam/The Hague Airport voor haar eerste officiële vlucht...

12 april 2022

“Op Interclean brengen we branchepartijen samen, daar hoort ook de toekomst bij”

Tijdens Interclean in Amsterdam RAI, op 10 mei aanstaande, vindt de eerstvolgende bijeenkomst van FMNextGen plaats. Met Robert Stelling als gastheer. Hij is die middag niet alleen de host...