29 september 2022

Inschrijving European Cleaning & Hygiene Awards geopend

Het is weer tijd om de spotlights te zetten op innovaties in de schoonmaakbranche. European Cleaning Journal, de organisator van de European Cleaning & Hygiene Awards, roept bedrijven op om hun succesvolle initiatieven in te schrijven en zo mee te dingen naar de Awards 2023.

De European Cleaning & Hygiene Awards biedt bedrijven en particulieren uit de professionele schoonmaakbranche de mogelijkheid om hun succesverhalen te delen. Van duurzaamheids- en diversiteitsverbintenissen tot technologische innovaties en trainingsinitiatieven. De zesde Awards toekenning biedt deze initiatieven een welverdiende erkenning.

Michelle Marshall, founder van de awards en redacteur van the European Cleaning Journal, vertelt: “We zijn blij met de opening van de inschrijving voor de Awards 2023. Het Awards-event is niet alleen een mooie gelegenheid om de succesverhalen te delen, maar biedt ook een platform voor het uitwisselen van kennis en ervaring in onze sector. We kunnen niet wachten om de beste inschrijvingen in een welverdiende spotlight te zetten.”

De 10 categorieën waarvoor bedrijven hun initiatieven kunnen inschrijven zijn:

· Start-up van het jaar
· Beste toepassing van slimme oplossingen
· Investering in opleiding
· Excellence in partnerships (klant-opdrachtnemer)
· Duurzaamheid – best practice
· Commitment voor diversiteit in het personeelsbestand
· Beste initiatief om de schoonmaaksector meer bekendheid te geven
· Technologische innovatie van het jaar
· Leider van het jaar
· Rising star award
Inschrijven kan via www.echawards.com.

De inschrijving sluit in voorjaar 2023. De Winnaars worden bekend tijdens een spectaculair event en gala diner op donderdag 5 oktober in The Mansion House in Dublin.

De sponsoren zijn: Boma, BICSc, Ceris Burns International, Greenspeed, i-Team, Interclean Amsterdam, Jangro, Kärcher, Tork, Truvox International, Vectair Systems and Vermop Salmon. Our media partners are Tomorrow’s Cleaning, GSA and Services.

Deel dit artikel

Ook interessant:

26 september 2022

MAS Dienstverleners lanceert MAS Fonds

MAS Dienstverleningsgroep lanceert het Mas Fonds. Hiermee zet het bedrijf een nieuwe stap in het sociaal ondernemerschap. Met als doelstelling: ondersteuning voor medewerkers en hun gezinnen in tijden van...

01 november 2024

#VacatureVrijdag: Interclean zoekt Brand Marketing Manager

JOB alert! Interclean zoekt een Brand Marketing Manager die haar merk wereldwijd gaat uitbouwen en sterker in de markt gaat zetten.

03 oktober 2024

Waardevol tweede breed overleg Brancheverenigingen Schoonmaak

Gebroederlijk zaten beide brancheverenigingen SIEV en Schoonmakend Nederland samen met FMN, Code Verantwoordelijk Marktgedrag, VSR en VGFI op dinsdag 24 september 2024 in Reeuwijk bijeen om de samenwerking tussen...

18 juni 2024

Terugblik lunch op De Dag van de Schoonmaker: “Schoonmaak is soulful werk”

Schoonmaakbedrijf Augias organiseerde op vrijdag 14 juni, op de Dag van de Schoonmaker, een lunch voor álle schoonmakers van Nederland bij jeu des boulescafe Mooie Boules in Amsterdam. Ook...

13 september 2022

SOFIA, schoonmaak VR training in a box

Cleaning Workx BV lanceert ‘SOFIA in a box’, de eerste VR training op het gebied van schoonmaak, geïntegreerd in één koffer. Wieland Hendriksen: “De VR training is hierdoor nog...

22 februari 2019

Beercoo’s rayonleider Sam’s 6e vlog: opstart

Rayonleider Samantha maakt ook dit jaar weer nieuwe vlogs. Ditmaal vertellen zij en haar collega’s over wat er komt kijken bij het opstarten van de schoonmaakwerkzaamheden bij een nieuwe...

14 december 2023

Toiletonderzoek: 43,6% kans op schoon toilet

Met 43,6 procent schoon bevonden toiletten is de kans om een schoon openbaar toilet aan te treffen in Nederland nog nooit zo hoog geweest. Dat blijkt uit het Nationale...

10 juni 2025

Vebego blikt terug op 2024: Groei met betekenis in een uitdagend jaar

Vebego kijkt terug op een jaar vol dynamiek en ondernemerschap. Ondanks economische tegenwind in delen van Europa, realiseerde het familiebedrijf in 2024 een omzetgroei van 4%, tot een recordhoogte...

30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit...

13 februari 2025

Thierry Aartsen brengt werkbezoek aan glazenwassers

Op 5 februari 2025 bracht Tweede Kamerlid Thierry Aartsen (VVD) een werkbezoek bij Amphia Ziekenhuis in Breda. Hij keek niet alleen toe, maar ging mee aan het werk. De...