21 november 2022

Doe jij mee aan de actieweek glazenwassers hebben hart voor de zorg?

Ook dit jaar is er weer een Actieweek Glazenwassers hebben ❤️ voor de Zorg: dé actieweek waarin glazenwassersbedrijven hun maatschappelijke betrokkenheid tonen en de zorg een hart onder de riem steken door zorgopdrachtgevers, -medewerkers en cliënten in het zonnetje te zetten. De actieweek is net voor de kerstperiode, van 12 tot en met 23 december 2022.

Doe mee!
Schoonmakend Nederland doet een oproep voor deelname omdat elkaar ontmoeten juist nu extra belangrijk is. Van een kopje koffie drinken tot een kerstdiner maken en serveren, samen kerststukjes maken of een wandeling buiten. Mochten door Corona de mogelijkheden beperkt(er) zijn dan is het wél altijd mogelijk om taart, gebakjes of wellicht pizza te laten bezorgen mét het actieweek-logo voor bij het koffiemoment met de cliënten. Deze activiteiten worden zeer gewaardeerd, beamen ook de deelnemers van vorig jaar: “Overladen met positieve reacties: zelfs een handgeschreven kaartje uit Canada van een Nederlandse vrouw wiens vader hier in Dronten wordt verzorgd. Echt iedereen blij, hoe mooi is dat!” zegt Team Knipscheer Infra-clean. Jeanette Voogt (ACW) voegt toe: “Wij doen al enige jaren mee met de actieweek en we zien als organisatie dat een klein gebaar, voor een ander iets groots kan betekenen.”

Aanmelden
Klik hier om je aan te melden.
Als deelnemer kun je gebruikmaken van de toolkit met banners en meer om online jouw deelname kenbaar te maken of om je taart of gebakjes mee te versieren.

Heb je vragen? Dan kun je terecht bij Ilse Mariën van Schoonmakend Nederland.

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 april 2022

Bezoek het BOMA C@FE op Interclean

Heel wat jaren terug heeft Boma al eens met een heus café aan Interclean Amsterdam deelgenomen. Dit jaar gebeurt dat opnieuw. Een bijzondere manier om deel te nemen aan...

15 januari 2019

Ton Rooijakkers over Vakbeurs Facilitair: “Van startup tot volwassen beurs”

“Jij doet iets met potloden en pennen, wij moeten maar eens gaan samenwerken.” Met deze woorden belde Peter Latjes zijn relatie Ton Rooijakkers in 1996. Deze legendarische zin betekende...

04 december 2022

#Favorites ‘Glimmers’

In deze feestmaand houden we wel van glimmertjes en lichtjes. En daar past dan zo’n mooie, schone en glimmende vloer ook bij. Het is het resultaat van de gezamenlijke...

20 december 2022

“Meer oprechte aandacht en ruimte voor ontwikkeling.”

Samen met Belinda Dekkers van UL-Team blikt de redactie terug op het afgelopen jaar. Waaraan heeft UL-Team met haar opleidingen een goede bijdrage kunnen leveren, welke verschuivingen zijn er...

10 juli 2025

Social Cleania vult 4 vacatures van Hijman in

Nieuwe collega’s vinden? Dat kan sneller, makkelijker én betaalbaarder dan je denkt. Dat bewijst de samenwerking tussen Hijman, leverancier voor de schoonmaakbranche, en Social Cleania. In korte tijd werden...

19 december 2022

Carel Lurvink neemt activiteiten mr. Safe & Clean over

Carel Lurvink heeft de activiteiten van mr. Safe & Clean in Oldenzaal overgenomen. Deze week hebben de directies van beide bedrijven de vereiste stukken ondertekend. Het professionele assortiment van...

27 juni 2024

Nieuwe rapportageverplichting CO2-uitstoot personeel is ´waanzin ten top´voor MKB

“Het is eigenlijk waanzin ten top’ meldt Jacco Vonhof, voorzitter MKB-Nederland in het artikel van De Ondernemer over de rapportageverplichting CO2-uitstoot personeel. “De kosten en administratieve lasten zijn disproportioneel...

22 november 2022

Vileda Professional presenteert nieuwe generatie Swep Class met livestream

Op 29 november om 16:00 uur kun je via een livestream de presentatie bijwonen van de nieuwe generatie van het Swep vloerconcept van Vileda Professional Van het prille begin...

24 mei 2022

10e Schoonmaaktourdag op 10 juni gaat niet door

“Helaas moeten we onze deelnemers teleurstellen: de 10e Schoonmaaktourdag op 10 juni 2022 gaat niet door. Na twee jaar coronastilte lijkt de wereld te druk met ‘heropstarten’, omdat we...

12 september 2022

Schoonmaakbranche zet vol in op bijbanen

Op 5 september lanceerde Schoonmakend Nederland de arbeidsmarktcampagne schoonmaakjerijk.nl. Met de campagne wil de branche studenten interesseren voor een bijbaan in de schoonmaak. Piet Adema, voorzitter Schoonmakend Nederland: “Veel...