19 december 2024

BOMA blikt terug op een gouden jaar

2024 is voor de BOMA-familie een jaar om nooit te vergeten. Ze vierden  hun 50-jarig bestaan, groei en innovatie. Als hechte BOMA-familie kijken ze terug op een gouden jaar vol feestvreugde, verbondenheid en herinneringen om nog lang te koesteren. Lees mee.

“Het jubileumjaar begon met onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. In januari kwamen alle Bomito’s uit Vlaanderen en Wallonië samen voor een verrassende en gezellige bowlingavond. Om dit feestjaar extra speciaal te maken, lieten we een uniek gouden logo ontwerpen met daarin de ’50’ verwerkt – een symbool van onze halve eeuw aan toewijding en succes. Dit was het startschot voor een jaar vol festiviteiten. Elk team uit onze vier landen – de Benelux en Frankrijk – ontving feestelijke pakketten met vlaggetjes, ballonnen, stickers en andere kleurrijke decoraties om hun werkplek feestelijk aan te kleden.”

Hoogtepunten uit het feestjaar

In mei schitterde BOMA op de Interclean-beurs, waar het BOMA Café de ontmoetingsplek werd voor klanten en leveranciers. “Het was onvergetelijk, met borrelhapjes en muziek om elke beursdag feestelijk af te sluiten.”

Op 27 augustus, de officiële verjaardag van BOMA, genoten alle medewerkers van heerlijke taart om dit bijzondere moment samen te vieren. Een zoete pauze om stil te staan bij een halve eeuw BOMA.

Om hun duurzaamheidsfocus te onderstrepen deed BOMA mee aan de 10-minuten challenge van de River Cleanup. Als partner ondersteunen ze dit initiatief. Bij elk filiaal werd afval verzameld, met als hoogtepunt het hoofdkantoor aan de Noorderlaan, waar ook de River Cleanup-deelnemers meehielpen. Het resultaat? Een indrukwekkende hoeveelheid opgeraapt afval en een krachtig signaal dat we samen, zowel op kantoor als daarbuiten, verantwoordelijkheid nemen voor een schonere toekomst.

Let’s Celebrate Cleaning
Maar het absolute hoogtepunt voor de ‘Bomito’s’ was zonder twijfel het jubileumfeest op 19 september in de Waagnatie in Antwerpen, ‘Let’s Celebrate Cleaning’. Zo’n 1200 klanten, leveranciers en collega-Bomito’s kwamen samen voor een avond vol mooie herinneringen. Bij binnenkomst werden gasten verwelkomd met een tijdslijn die 50 jaar aan ontwikkeling en hoogtepunten in de schoonmaakwereld toonde, wat een sfeer van trots en herkenning opriep.

“De avond begon met een speech van de huidige eigenaars, waarbij de oprichters werden uitgenodigd op het podium. Dit moment benadrukte de waardering voor het verleden en de basis van BOMA. De zaal was gevuld met foodtrucks voor een ontspannen walking dinner, zodat iedereen kon genieten van lekker eten en samenzijn.

Dansers zorgden voor een levendige sfeer en hielden de energie hoog. Het optreden van Cookies & Cream zette de toon en kreeg iedereen op de dansvloer. Het feest was een samenzijn dat perfect weergaf waar BOMA voor staat: verbondenheid, plezier en het vieren van onze gezamenlijke reis.”

 

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 september 2024

Joey Slikkerveer (Dolmans): “Nu weet ik wat er ná een calamiteit gebeurt”

Al sinds 2009 is Joey Slikkerveer 112-fotograaf en legt hij hulpdiensten en incidenten vast. Maar wat er ná een calamiteit gebeurt, bleef hem altijd wat onduidelijk. Tot hij in...

11 april 2019

Marjolein Reijs (Gom) over werkgeluk: “Laten voelen dat jij en jouw werk ertoe doen”

“Als ik mensen kan laten voelen dat zij er als persoon toe doen, dat hun werk van toegevoegde waarde is, word ik zelf gelukkiger en zie ik bij hen...

17 juli 2024

Hago Zorg wordt Vebego Zorgservice

Vanaf 1 januari 2025 kleurt Hago Zorg paars onder een nieuwe naam: Vebego Zorgservice. De nieuwe naam en frisse uitstraling zorgen voor een duidelijkere positionering, gericht op duurzame innovatie...

27 oktober 2023

Van perceptie tot voldoening en een blauw goedje

Schoonmaak krijgt steeds meer aandacht. Ook in de dagelijkse Metro. Zo verscheen er onlangs in het Metronieuws twee keer een lezerscolumn over het vak. Eén over de universele kunst...

10 september 2024

Blog Esther van der Lelie: “Horen, zien én meedoen!”

Zondagochtend fietste ik naar de sportschool om mijn lijf weer flink aan het werk te zetten. Onderweg kwam ik veel wielrenners en hardlopers tegen. Driebergen was weer vroeg wakker....

22 november 2023

FMNextGen op Schoonmaak Vakdagen: de innovatiekracht van techniek

Op de Schoonmaak Vakdagen zijn er ieder jaar weer innovaties bij de stands van exposanten te ontdekken. Ook bij het event van FMNextGen, de jongerencommunity tot veertig jaar van...

14 oktober 2019

Inspiratie-event Verbinding bij AFAS boost voor schoonmaak en FM-branche

“Als je product niet zo spannend is, moet je het interessant maken. Beleving!” Het eerste inspiratiemoment hadden we aan het begin van de Disney Tour door het AFAS-hoofdkantoor direct...

15 december 2023

#FotoFriday Glazenwassers hebben Hart voor de Zorg (1)

Meerdere glazenwassers laten tijdens de actieweek, geinitieerd door Schoonmakend Nederland, hun Hart voor de Zorg zien. Met lekkers en gezelligheid verrassen zij tussen 11 en 22 december bewoners van...

18 april 2024

Captains of Cleaning nodigt je uit voor 25 april

Op 25 april 2024 vindt de Captains of Cleaning Live Viewing plaats, gepresenteerd door Rens de Jong. Het evenement, gehouden door het i-team in Eindhoven, biedt professionals uit de...

01 april 2025

Natalie Sandmann gestart als commercieel directeur CSU

In januari 2025 heeft Natalie Sandmann het stokje van Commercieel Directeur overgenomen van Diane van Dijk, die nu Algemeen Directeur van CSU is.  Na bijna 30 jaar ervaring in...