30 juni 2025

Natalie Hofman nieuwe business unit directeur bij HEYDAY Interim

Natalie Hofman is per 1 juli aangesteld als de nieuwe business unit directeur bij HEYDAY Interim, een zelfstandige business unit binnen Draaijer-HEYDAY Group. Met haar komst is het managementteam van HEYDAY Interim compleet en bestaat naast Natalie Hofman ook uit Calijn Rinia, Thomas Ibelings en Paul Omta. Samen met de interim professionals bouwen zij aan een onderscheidende en toekomstgerichte interim-dienstverlening binnen het facilitaire domein.

HEYDAY Interim biedt tijdelijke oplossingen voor organisaties die behoefte hebben aan strategische, tactische of operationele ondersteuning in hun facilitaire organisatie. De business unit telt inmiddels 60 interim professionals en onderscheidt zich door haar bevlogen aanpak die facilitaire organisaties in beweging zet. De aanstelling van Natalie Hofman markeert een belangrijke stap in de verdere professionalisering en positionering van HEYDAY Interim.

Over Natalie Hofman
Met meer dan 25 jaar werkervaring binnen het facilitaire vakgebied, in zowel de publieke als de private sector, is Natalie Hofman een bekend gezicht in de markt. Zowel nationaal als internationaal speelt Natalie een belangrijke rol door haar functies bij FMN en EuroFM. Als business unit directeur geeft Natalie leiding aan de managers van HEYDAY Interim en is zij het gezicht naar buiten. Een belangrijk speerpunt voor het managementteam is de focus op kwaliteit en de verbinding met de interim-professionals. Natalie’s uitgebreide netwerk en ervaring maken haar bij uitstek geschikt om van HEYDAY Interim de toonaangevende kennispartner in facilitair interim-management te maken.

“Ik wil bouwen aan een community waarin ruimte is voor inhoud, ontwikkeling én plezier. Daarmee vergroten we onze impact, bij klanten én op de arbeidsmarkt”, aldus Natalie Hofman. Met deze visie kunnen opdrachtgevers rekenen op een nog sterkere focus op kwaliteit, inhoudelijke expertise en duurzame samenwerking. “Voor klanten betekent dit passende matches, aandacht voor strategische vraagstukken én toegang tot een hechte community van deskundige interimmers.”

Onderdeel van Draaijer-HEYDAY Group
HEYDAY Interim maakt deel uit van Draaijer-HEYDAY Group. Recentelijk voegden HEYDAY en Draaijer Group hun directies samen. Deze samenwerking versterkt het bestaande fundament van beide bedrijven, wat de organisaties verder brengt in het bedienen van de totale facilitaire- en vastgoedmarkt in de volledige levenscyclus van een gebouw. HEYDAY Interim speelt hierin een sleutelrol door tijdelijke capaciteit en expertise te bieden op belangrijke momenten.

Deel dit artikel

Ook interessant:

19 juli 2019

Vlog van Frisse Kater: lijkvinding na 10 dagen

Frisse Kater, het specialistische schoonmaakbedrijf in extreme reiniging, pakte recent de sanering van een plek van overlijden aan in een woning waar iemand 10 dagen onopgemerkt dood heeft gelegen....

18 maart 2019

Met Fixed&Easy gaan Kimberly-Clark en Propers voor cross selling

Vanuit zijn passie om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans te geven, begon Patrick Arts in 2005 schoonmaakbedrijf Propers. “We willen mensen laten ontwikkelen”, motiveert de...

09 oktober 2025

Tork geeft schoonmakers de aandacht die ze verdienen

Schoonmakers zijn onmisbaar voor een frisse, veilige en gastvrije werkomgeving. Dat weten alle schoonmaakprofessionals als geen ander. Toch blijkt uit recent onderzoek van Tork dat deze schoonmakers dagelijks veel...

21 maart 2025

Het Concertgebouw en EW: een samenwerking waar muziek in zit

Sinds 2014 is EW Facility Services de schoonmaakpartner van Het Concertgebouw in Amsterdam. De schoonmakers dragen met hun inzet bij aan een gastvrij bezoek van de 700.000 gasten. Want...

31 juli 2025

Ron Kerkhof viert 25 jaar bij Ruitenheer

“Een grote felicitatie voor onze collega Ron Kerkhof, die inmiddels al 25 jaar met ons samenwerkt”. Dit zijn felicitaties van de collega’s van Ruitenheer voor hun jubilerende glazenwasser-collega. Een...

09 januari 2025

Nationale CSRD-Enquête: 70% van de bedrijven klaar voor nieuwe duurzaamheidsregels

Uit de Nationale CSRD-Enquête blijkt dat 70% van de grote bedrijven in Nederland goed voorbereid is op de nieuwe duurzaamheidsregels, de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). Deze richtlijn, die...

06 november 2025

Samenwerking Carel Lurvink en Zozijn leidt tot verduurzaming, kostenbesparing en harmonisatie van productportfolio

Op zoek naar een nieuwe partner voor schoonmaak-, desinfectie- en sanitaire middelen werd door Zozijn een aanbesteding uitgezet. De zorgorganisatie had de wens een overeenkomst te sluiten met een...

04 november 2019

#nieuwsnotendop met Asito, Facilicom, Facility Group Nederland, Hazet, ISSA en Werner & Mertz

Asito pakt gunning Stedelijk Museum De schoonmaak van het Stedelijk Museum in Amsterdam is per 1 november gegund aan Asito. Een sterke visie op kwalitatieve aspecten als resultaatgericht schoonmaken,...

28 februari 2025

SchoonWestland viert 20-jarig bestaan

SchoonWestland bestaat in 2025 20-jaar. Tijd om terug te blikken, medewerkers en relaties te bedanken, én vooruit te kijken mét een nieuwe uitstraling. Schoonmaakbedrijf  Schoonwestland kijkt met trots terug...

29 april 2020

Back to work in het nieuwe normaal: ISS introduceert Stay Healthy Host

Nu steeds meer duidelijk wordt dat de anderhalve-meter-samenleving voorlopig de nieuwe standaard zal zijn, worden ook in de facilitaire branche voorbereidingen getroffen voor aanpassingen en richtlijnen voor het hervatten...