31 oktober 2023

HTC Advies, Atir en Consumatics vormen samen CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november 2023 verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen, optimaliseren en contracteren serviceconcepten. Voor alle plekken waar mensen werken, verblijven of ontmoeten. 

Puck Wilbers, managing partner: “In CONTRAST brengen we vijfennegentig jaar advieservaring van drie gevestigde namen samen. Spannend, maar ook een geweldig mooie stap in onze bedrijfshistorie. Kenmerkend voor de nieuwe koers is dat we alles wat met foodservice, hospitality, facilitair advies, schoonmaakadvies en neuromarketing te maken heeft, verbinden in onze advisering. Met als voordeel dat we al onze opdrachtgevers een one-stop-shop kunnen bieden, van visie tot vaatwasser, voor grote organisaties en de horeca op de hoek van de straat.”

Frisse blik
Anna Casemier, managing partner: “Wij waren altijd al sterk in integrale concepten. Daarom is het heel vanzelfsprekend dat we nu de volgende stap zetten. Met onze frisse blik willen we verder grenzen verleggen onder de noemer one step ahead in service experience. Dat past bij een wereld die razendsnel verandert en vraagt om durf en creativiteit als je voorop wilt blijven lopen. Dat doen we met de kracht van diversiteit, CONTRAST dus.”

Datagedreven
Naast deze innovatieve insteek onderscheidt CONTRAST zich met datagedreven werken. Anna Casemier: “Zo beschikken wij over een omvangrijke database voor benchmarking van onder meer kwaliteit, beleving, verkoopprijzen, duurzaamheid en hygiëne. Deze feitelijke, analytische aanpak is een mooi contrast met onze grensverleggende creativiteit en gevoel voor hoe het anders kan.” 

Samen ontwikkelen
Marieke Weerts, managing partner: “We hebben CONTRAST samen met de organisatie ontwikkeld. Begin 2022 zijn we begonnen met ontwerpsessies voor het nieuwe merk, gecombineerd met een engagementprogramma. We zijn ontzettend trots op wat er nu staat.  We blijven met z’n allen doen waar we goed in zijn, maar wel integraal en met de focus op service experience. Dat zit de vernieuwing.”

Nieuwsgierig Neem een kijkje op www.contrastcompany.nl

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 mei 2022

i-team en Avular introduceren samen cobotic 65

i-team en Avular zijn een strategisch partnership aangegaan om de nieuwe generatie innovatieve cobot oplossingen in de industriële schoonmaakmarkt te introduceren. Op InterClean 2022 zetten i-team Global en Avular,...

13 september 2023

Controles op cao en pensioen blijken effectief

Het is belangrijk dat alle werkgevers in de Schoonmaak- en Glazenwassersbranche de cao-lonen betalen en pensioenpremie afdragen. Werknemers van schoonmaakbedrijven krijgen dan waar ze recht op hebben. Dat betekent...

28 juni 2024

FMG-seminar: “Gefeliciteerd, je hebt nu een 1e veranderplan in handen”

Wat een aansprekend en veranderlijk thema… Aansprekend veranderen. Waarom? Veranderen is een constante in het werk van de facility managers in de gezondheidszorg FMGezondheidszorg. Hoe geef je leiding aan...

12 mei 2019

#nieuwsnotendop met Kärcher, ICS, Preston Palace, VSR en CSU

Kärcher draagt bij aan het behoud van een culturele site in Vietnam Als onderdeel van zijn culturele sponsoringsprogramma, reinigt Kärcher de zuidelijke en voornaamste toegangspoort tot de voormalige Keizerlijke...

17 april 2024

Hijman tekent sponsorovereenkomst met Janneke Boonzaaijer

Hijman tekent een sponsorovereenkomst voor meerdere jaren met Nederlands kampioene eventing Janneke Boonzaaijer. Roland Wink van Hijman vertelt waarom het bedrijf voor deze samenwerking met Janneke Boonzaaijer kiest: “Eventing...

13 september 2022

Samen eten

Deze week is het de week van Samen eten & Asito, voorheen het event Nationaal Integratie Diner. Op diverse locaties in het land proeven collega’s, klanten en relaties samen...

08 september 2023

#FOTOFRIDAY Wanna WOW with us?

Met de nieuwe campagne ” We are the Kärchers. Wanna WOW with us?” profileert Kärcher zich als een aantrekkelijk en modern bedrijfs- en werkgeversmerk. Centraal staan de foto’s en...

16 december 2021

Verlenging contract Kärcher en Effektief

Negen jaar geleden sloegen Kärcher Nederland en schoonmaakbedrijf Effektief voor het eerst de handen in elkaar, na de aanbestedingen van ZIggoDOme en AFAS Live. Het begin van een mooie...

25 februari 2022

Glasbewassing met een smile

Met een smile de ramen van de binnenzijde van de liftschacht wassen. Dat deden de gecertificeerde glazenwassers van 1nergiek. Een mooie opdracht met als resultaat een blije opdrachtgever! Dankjewel...

27 oktober 2021

De kunst van glazenwassen

In het Depot van museum Boijmans Van Beuningen in Rotterdam is glazenwassen tot ‘kunst’ verheven. Kijk hoe de glazenwassers van Mommers Schoonmaak hun kunsten tonen. Oproep: Heb jij ook...