30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit dat we met 1407 followers veruit de grootste groep volgers onder de schoonmaakvakmedia op LinkedIn hebben”, vertelt redacteur Esther van der Lelie. Beide cijfers betekenen met respectievelijk 124 en 741 bijna een verdubbeling ten opzichte van 2017. “Maandelijks is de Schoonmaakjournaal company page goed voor minimaal 24.191 impressions; in januari gingen we over de grens van 50.000 impressions heen.”

De redactie is actief op LinkedIn – het belangrijkste B2B-platform. Ook via de groepen Schoonmaakjournaal, het in 2018 geïnitieerde FM Next Generation-platform en de persoonlijke profielpagina’s staan Esther van der Lelie en Petra de Bruin dagelijks in contact met professionals uit de schoonmaak- en FM-branche. Van de honderden posts zijn dit de 5 posts met het grootste bereik in 2018:

1. Oproep FMNextGen’ers voor serie Zomergasten

https://schoonmaakjournaal.nl/schoonmaak-nieuws/oproep-schoonmaakjournaal-zomergasten/

2. CSU overname van ISS-klanten

3. nieuwsbericht over Dolmans Investments

4. Schoonmaakbedrijven verliezen RSO rechtszaak

https://schoonmaakjournaal.nl/dossiers/rechtspraak/schoonmaakbedrijven-verliezen-rechtszaak-rso/

5. Met overname ProFacility en Ant Solutions pakt Consensus voorsprong

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 juni 2019

Top 5 meest populair in mei

Tussen de uitdagende blogging-aftrap Crazy about cleaning op 1 mei en de afsluitende Week van de Circulariteit van 27 tot en met 31 mei barstte de maand mei van...

07 januari 2024

#FILMTIP Schoonmaker in de hoofdrol in ‘Perfect Days’

Hirayama is volkomen tevreden met zijn eenvoudige leven als schoonmaker van openbare toiletten in Tokio. Naast zijn zeer gestructureerde dagelijkse routine geniet hij van zijn passie voor muziek, boeken...

14 oktober 2021

Blog: De fakkel is overgedragen

Jaaaa, de fakkel is overgedragen: Schoonmaakjournaal heeft een nieuwe, trotse eigenaar. Waar ik 15 maanden geleden de naam van de pionierende online schoonmaakmedia van de hand deed, wordt het...

10 november 2023

#FotoFriday: Plastic vissen

Herfst betekent veel regen en wind. Dat doet de vrijwilligers van Plastic Whale weinig. Gewapend met regenjassen zetten zij het vissen naar plastic gewoon door. De foto wordt ondersteund...

09 november 2022

Allemaal Winaars!

Vier finalisten, een volle zaal met nerveuze aanhang en een dagvoorzitter met humor. Drie ingrediënten voor een écht feest. Lees en kijk nogmaals mee op foto en film naar...

17 november 2022

Niek Jan van Kesteren interim-voorzitter Schoonmakend Nederland

Het Bestuur van Schoonmakend Nederland heeft Niek Jan van Kesteren benoemd als interim-voorzitter. Hij vervult deze functie tot het moment dat Schoonmakend Nederland een nieuwe voorzitter heeft gevonden. Rob...

13 september 2022

SOFIA, schoonmaak VR training in a box

Cleaning Workx BV lanceert ‘SOFIA in a box’, de eerste VR training op het gebied van schoonmaak, geïntegreerd in één koffer. Wieland Hendriksen: “De VR training is hierdoor nog...

24 november 2023

#FILMFRIDAY: Gom vindt robots van toegevoegde waarde

Robotisering is niet meer weg te denken uit de schoonmaakbranche. Gom weet dit en past dit toe. Een gloednieuwe video laat zien wat de visie van Gom op het...

31 december 2021

Een inspirerend nieuw jaar

De redactie van Schoonmaakjournaal wenst je een goede afsluiting van 2021 en een inspirerend begin van het nieuwe jaar. Geniet samen van een gezond, aandachtvol en groen 2022! In...

01 november 2021

Blog: op weg naar het eerste schoonmaak-community-nieuwsplatform

In haar laatste blog vertelde Petra de Bruin over het overdragen van de fakkel van Schoonmaakjournaal aan een nieuwe redactie. Trots kan ik jullie laten weten dat ik het...