12 december 2018

Film: Goede werkomstandigheden bekeken door de ogen van ENTRIO schoonmaak+service

Het Belgische schoonmaakbedrijf ENTRIO schoonmaak+service heeft een sterk oog voor duurzaamheid en het creëren van goede werkomstandigheden voor haar poetsmedewerkers. Door gebruik te maken van innovatieve en revolutionaire reinigingsproducten wil het bedrijf de schadelijke impact op mens en milieu vermijden. Dit vormt de essentie van #HappyCleaning.

Het is geen gemakkelijke opgave. Toch slaagt het Entrio dagelijks in haar opzet. W&M is daarom trots om Entrio een partner t e kunnen noemen! “Bekijk de film en zie hoe onze producten niet alleen het verschil maken voor poetsteams maar voor ons allen…”, nodigt Werner & Mertz uit.

De green care PROFESSIONAL productlijn van Werner & Mertz staat garant voor effectieve schoonmaakprestaties en integraal duurzame schoonmaakoplossingen. “Onze ecologische aanpak zorgt ervoor dat we meerdere duurzaamheidscertificaten en labels ontvangen voor onze producten en verpakkingen. Zo proberen wij op een positieve manier bij te dragen aan de circulaire economie en het milieu.”

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

27 oktober 2019

Greener Packaging Award bekroning en erkenning voor Werner & Mertz

Schoonmaakspecialist Werner & Mertz heeft de Greener Packaging Award gewonnen. Werner & Mertz wint de prijs voor haar verpakkingen van de Well Feel-flessen, gemaakt uit 100% gerecycleerd plastic. De...

16 mei 2019

Werner & Mertz wint Sustainability Award op Bunzl Belgium Expo

Werner & Mertz kondigt met trots aan dat de pionier in ecologische reinigingsmiddelen de Sustainability Award heeft gewonnen op de Bunzl Belgium Expo. Waarom? De ongeëvenaarde inzet op vlak...

10 april 2019

Bunzl Belgium Expo viert lustrum op 7, 8 en 9 mei

Op dinsdag 7, woensdag 8 en donderdag 9 mei 2019 organiseren Global Net, King Belgium, Polaris en Variapack voor de 5de keer de Bunzl Belgium Expo in Tour & Taxis in Brussel. De Bunzl Belgium...

16 december 2019

Michel de Bruin (Greenspeed) over toekomst schoonmaak: “Onze markt zal verder vergroten”

‘Vijf jaar later’ is een gevierd tv-programma, waarin met een gast wordt teruggekeken naar zijn/haar uitspraken en verwachtingen van vijf jaar geleden. In 2015 pakte onze filmer Henk Snaterse...

20 april 2020

Marcel in het Veld van ecologische schoonmaakproducent Hygeniq ziet jarenlange mondiale zoektocht voor iedereen beloond

“Op 28 februari hoorden we het nieuws over de eerste coronapatiënt in Nederland. We hebben die vrijdagmiddag direct het MT bij elkaar geroepen en stelden onszelf de vraag: waar...

05 februari 2020

Van vier naar één merk met heldere missie: Hygeniq Professional

HYGENIQ voerde in het verleden voor de professionele markt vier vertrouwde merken: Ecodish, Mekaniq, Ecoklin en Sandss. In 2019 lanceerde HYGENIQ een eigen consumentenlijn, vooruitlopend op de gedachte om...

16 mei 2019

Chris De Vuyst (Werner & Mertz): “We zien om ons heen nog altijd een zelfvernietigend model van produceren”

Vileda Professional, Alpheios Belgium, CleanDeal, Care en Arseus Medical: in het profiel van Chris De Vuyst herkennen we twee rode draden: schoonmaak en familiebedrijven. Deze twee facetten komen samen...

27 oktober 2022

Bereken zelf jouw besparingspotentieel Green Care Professional

Met de Green Care Performance Calculator bereken je, afgestemd op jouw bedrijfssegment, snel en makkelijk hoeveel CO2, plastic en ruwe olie jouw bedrijf op jaarbasis kan besparen door over...

28 februari 2020

De koplopers van februari op Schoonmaakjournaal

In de korte maand februari mochten we 11.226 schoonmaakprofs via LinkedIn bereiken met de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie. De bevestiging dat we voor een populair thema hebben gekozen. Maar er waren...

11 februari 2020

Werner & Mertz schenkt gewonnen milieuprijs van € 250.000 aan veengebied in Indonesie

Reinhard Schneider, CEO van Werner & Mertz, doneert € 250.000 aan Borneo Orangutan Survival Deutschland (BOS). Dat geld won Schneider in oktober 2019 toen hij door de Duitse Federale Stichting...