17 augustus 2019

Succesvol Marketingcafé ‘braint’ over Schoonmaak Vakdagen: uniek, uitdagend, innovatief en onderscheidend

Het creatieve brein van exposerende marketeers werd op de proef gesteld tijdens de eerste editie van het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé. Dertien heren en dames, die aanwezig zullen zijn op de Nederlandse schoonmaakbeurs, wisselden ideeën uit om gezamenlijk het event naar een hoger plan te tillen. “Het was een enorm succes. Enerzijds is dit een bevestiging dat wij met ons team op de goede weg zijn en anderzijds zijn er nog kansen te over om meer schoonmaakprofessionals te bereiken en de beurs meer waarde te geven”, stelt beursmanager Lisanne Andeweg enthousiast.

Het initiatief voor het samenkomen tussen beursorganisatie, exposanten en mediapartners komt voort uit gesprekken met hoofdredacteur van Schoonmaakjournaal, Petra de Bruin. “Ik geloof echt in de kracht van samenwerken. Wat we met z’n allen hebben bereikt in 2014, toen ik de organisatie van de verkiezing van de Beste Schoonmaker eenmalig overnam, is onvergetelijk. Die impact kunnen we wederom maken! Dat blijkt wel uit de groep enthousiaste marketeers en ondernemers waarmee we gisteren ideeën hebben uitgewisseld.”

#SMVD19
Nadat Schoonmaak Vakdagen marketingverantwoordelijke Nick Hoekman de aanwezigen tekst en uitleg gaf over de huidige bereikcijfers van het vakevenement, de uitgevoerde marketingacties in samenwerking met Clean Totaal, partners en op social media, werd de groep gesplitst om te brainen over verschillende onderwerpen. Maar niet voordat de hashtag is vastgelegd. Via Facebook, Twitter en Linkedin zijn alle berichten van het vakevenement snel te raadplegen via #SMVD19!

Na de brainstormsessie, waarbij kritische noten en de confrontatie niet werden geschuwd, werden de uitkomsten plenair besproken. Uniek, uitdagend, innovatief en onderscheidend zijn woorden die hierbij blijven hangen. Ideeën als ‘tell-a-friend acties’ tot een video-serie door het land, lezingen van bekende sprekers en branche-eigen competities op de beursvloer als een NK Glazenwassen werden genoemd om het event te upgraden.

“Een eigen en gezellige Nederlandse beurs met hands-on kennisoverdracht, laagdrempeligheid en plezier centraal”

Eén ding is duidelijk: er zijn ideeën te over die alle de komende weken worden uitgewerkt. Alle exposanten ontvangen zo spoedig als mogelijk een overzicht per e-mail van de ideeën die tot uitvoer gebracht worden. Potentiële bezoekers worden de komende tijd, of ze het nu willen of niet, positief overladen met exposure voor de Schoonmaak Vakdagen, alles om de branche een gezellig eigen Nederlandse beurs te geven, waarbij hands-on kennisoverdracht, laagdrempeligheid en plezier centraal staan.

Meedenken?
Samen met een enthousiaste afvaardiging Wecovi, Militex, AaRiverside, BOMA, Facility Trade Group, SteamteQ, Appreo, Go Cleaning, Clean Totaal en Schoonmaakjournaal is de creativiteit op de proef gesteld. Heeft u een of meer ideeën waar wij niet omheen kunnen? Mail of bel met beursmanager Lisanne Andeweg: [email protected] | 06 – 51 43 07 80 

GRATIS tickets voor de Schoonmaak Vakdagen? Klik hier »

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 december 2018

Digitale doolhof (3): Cleanfix ziet kansen samenwerking mens en robot: cobot

Saai schoonmaakwerk van lange gangen en grote hallen; het is een van de voorbeelden waar robotisering een mentale, praktische en efficiënte meerwaarde zou kunnen bieden. Of een samenwerking. Want...

30 september 2022

UL-Team 12,5 jaar!

Op 25 september bestond opleidingsbureau UL-Team 12,5 jaar! Van harte gefeliciteerd! Directeur UL-Team, Belinda Dekkers,: “Ik wil al onze relaties bedanken voor hun steun en vertrouwen in onze organisatie...

01 juli 2022

25-jarig jubileum voor Eddy Gerritse

Operationeel Directeur SBLPlus, Eddy Gerritse, is op 30 juni 2022 door zijn collega’s in het zonnetje gezet vanwege zijn 25-jarig jubileum! Al 25 jaar lang is Eddy een stuwende...

19 augustus 2022

Innovi zoekt commercieel medewerker

Ben jij energiek, enthousiast en ondernemend? Vind je het leuk om in een ambitieus en gezellig team te werken? Staat duurzaamheid bij jou voorop? Lees dan snel verder… Importeur...

27 maart 2022

Superhelden

Glazenwassers van Fortron Totaal Gevelmanagement kregen via social media een bedankje voor hun inzet bij het Amalia Kinderziekenhuis in Nijmegen. “Superhelden die de ramen kwamen wassen van ons Amalia...

17 februari 2022

Versoepeling coronabeleid thuiswerken vraagt om duidelijke afspraken

Het thuiswerkadvies wordt gewijzigd in: werk de helft van de tijd thuis. Maar na een periode van twee jaar thuiswerken zal het voor veel medewerkers even wennen zijn om...

28 december 2023

Meest gelezen in 2023

Benieuwd naar welke artikelen jullie in 2023 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 25 gemaakt van de meest gelezen artikelen: 1. Forse extra...

15 december 2023

#FotoFriday 𝟭𝟮,𝟱 jaar ‘Henkweer’ bij het Bonhoeffer College

De collega’s van Breedweer Facilitaire Diensten verrassten ‘hun’ Henk met het vieren van zijn 12,5 jarig jubileum. Al die jaren verzorgde hij het schoonmaakonderhoud bij het Bonhoeffercollege Castricum. Van...

28 augustus 2022

In de sterren geschreven: schoonmaaktalent of niet

Déze 3 sterrenbeelden zijn de beste schoonmakers (en deze zeker niet). Libelle zocht naar het schoonmaaktalent in de sterren en zet de drie beste én slechtste op een rij....

22 november 2021

Interclean keert terug op 10 t/m 13 mei 2022

Interclean keert face-to-face terug van 10 t/m 13 mei 2022, met een beurs boordevol innovaties die de professionele reinigings- en hygiëne sector de komende jaren vorm zullen gaan geven....