3 mei 2019

Wecovi toont duurzame oplossingen op Bunzl Belgium Expo

Wecoline is een van de merken van Wecovi – een innovatief familiebedrijf dat, naar eigen zeggen, de markt sinds 1971 verrast met de beste schoonmaakmaterialen. Duizenden professionele schoonmakers werken elke dag met Wecoline schoonmaakmaterialen. Op de tweejaarlijkse Bunzl Belgium Expo, van dinsdag 7 tot en met donderdag 9 mei in Tour & Taxis in Brussel is Wecoline vertegenwoordigd en staat duurzaamheid als thema centraal. 

Duurzaamheid is een thema in de professionele schoonmaakwereld dat op dit moment terecht veel aandacht krijgt. Marco Vegers, senior accountmanager bij Wecoline, is volgende week op de Expo aanwezig en bevestigt dit: “Als schoonmaakbedrijf is het uw uitdaging om op een maatschappelijk verantwoorde manier de kwaliteit van het schoonmaakwerk te verhogen. Deze uitdaging vraagt om efficiënte en werkbare oplossingen, die wij u graag op de Bunzl Belgium expo laten zien.”

Duurzame oplossingen
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, een duurzaam schoonmaakproduct dat de dagelijkse schoonmaakchemicaliën vervangt? Toch is het volgens Wecovi mogelijk door middel van schoonmaak met ozonwater. Ozonwater wordt geproduceerd door de Tersano SAO™ dispenser; dit systeem zet leidingwater om in gestabiliseerd ozonwater. Het ozonwater vervangt alle dagelijkse schoonmaakchemicaliën, is krachtiger en heeft een reinigende werking van 24 uur. De combinatie van SAO water en de microvezel materialen versterken elkaar zodanig dat dit leidt tot een efficiënte en milieuvriendelijke manier van schoonmaken.

Duurzaamheid wordt in het Wecoline Allure-concept gecombineerd met uitstraling. Dit complete concept bestaat uit verschillende varianten microvezeldoeken en microvezel vlakmoppen, bijbehorende stelen en frames én een werkwagen. Alle onderdelen zijn uitgevoerd in de kleur antraciet en met een premium kwaliteit. De kleurcodering zit in de randafwerking van de doeken en moppen. De doeken zijn bijvoorbeeld tot 500 keer wasbaar. Daarnaast is er minder kans op methodefouten als alleen met water gereinigd wordt.

Belangstelling? 
Bezoek voor meer informatie, belangstelling voor duurzame oplossingen of een kennismakingsgesprek de Bunzl Belgium Expo. Het Wecovi-team ontmoet je graag op haar stand.

Deel dit artikel

Ook interessant:

30 augustus 2023

Rotterdamse Poetsqueen poetst MyHenry

Numatic heeft een eigen clean-fluencer ingeschakeld. Het bedrijf is een samenwerking gestart met de Rotterdamse Poetsqueen. Een enthousiaste dame die van schoonmaken houdt en hierover vertelt op social media....

02 december 2021

RAS zoekt nieuwe Voorzitter Geschillencommissie

Oproep: Wil je meewerken aan een eerlijke en duurzame schoonmaakbranche? En heb je ruime ervaring in het arbeidsrecht? Sollliciteer dan naar de functie van voorzitter voor de RAS-Geschillencommissie! De...

06 oktober 2022

Nieuw: de krachtige en duurzame Duplex UltraBrush

Een zwaar vervuilde vloer krijg je niet altijd even goed schoon. Met de UltraBrush van Duplex is dat verleden tijd. Deze borstel veegt, schrobt, neemt vuil én vocht op...

19 april 2022

Doe jij mee aan Interclean Hackathon?

Oproep aan #FMNextGen: doe jij mee aan de Interclean Hackaton op woensdag 11 mei? En help jij mee aan innovatie en vernieuwing in de schoonmaakbranche? Op woensdag 11 mei...

08 februari 2022

Duurzaamheid terug als belangrijkste prioriteit voor Facilitair Nederland

Duurzaamheid is terug als nummer 1 prioriteit van facilitair verantwoordelijken in Nederland. Dit blijkt uit het Nationale Benchmarkonderzoek Facilitaire Innovatie 2022. De duurzaamheidsprestaties van organisaties kunnen beter. Facilitair managers...

01 februari 2024

Wat is de invloed van jong ondernemer Stef Martens op de schoonmaakbranche?

In december 2023 deden we de oproep over welke invloed jongeren in de schoonmaakbranche hebben. Stef Martens (Social Cleania) reageerde enthousiast. Hij helpt schoonmaakbedrijven met het vinden van nieuwe...

13 december 2021

Blog: Hoe groen is groen?

‘Hoe groen is groen?’ is een statement dat ik de laatste tijd vaak voorbij zie komen in blogs, artikelen en op social media. Laat ik als eerste aangeven dat...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...

11 januari 2023

“Iets voor de nabestaanden kunnen betekenen, geeft veel voldoening”

Twintig jaar geleden richtte Maurits Knegt het schoonmaakbedrijf Knegt Dienstverlening op nadat hij bij zijn werkgever was weggegaan. Het mondde uiteindelijk uit in een in sterfgevallen gespecialiseerde onderneming, waarover...

21 februari 2020

Kijktip: zo werkt de nieuwe standaard in schoonmaak Enozopro

Enozopro, de nieuwe naam voor de magische sprayflacon Hygiea, haalt 99,9% van de bacteriën weg. Hoe werkt deze nieuwe standaard in de schoonmaak? Maak in 35 seconden kennis.  ...