25 november 2021

OptiGroup neemt Avodesch Nederland over

OptiGroup heeft 100% van de aandelen van Avodesch B.V. in Nederland verworven.
De overgenomen onderneming zal onder haar huidige merknaam blijven opereren en wordt onderdeel van de business area Paper & Business Supplies van OptiGroup. 

Avodesch, met kantoor en magazijn in Wijchen – Nijmegen en een omzet van ongeveer EUR 4 miljoen, biedt klanten een breed scala aan producten en diensten voor efficiënte en resultaatgerichte reiniging.

Versterking aanbod en groeipotentieel
Door Avodesch toe te voegen aan het bestaande platform en de huidige schoonmaak- & hygiëneactiviteiten van OptiGroup in de Benelux-regio, versterken we ons aanbod aan klanten in de private en publieke sector en creëren we potentieel voor verdere groei in het segment”, aldus Sören Gaardboe, President en CEO van OptiGroup.
“Ik ben trots en verheugd dat Avodesch deel is gaan uitmaken van OptiGroup. De bedrijfscultuur, kracht en groeiambities van deze toonaangevende Europese distributiegroep zullen positief bijdragen aan de verdere ontwikkeling en het succes van Avodesch,” Raymond Peters, Avodesch B.V.

De Paper & Business Supplies van OptiGroup is in de Beneluxmarkt aanwezig als Papyrus en SCALDIA.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

09 maart 2025

Laat je op 2 april inspireren door Lode van Hattum (Rolling Sushi): “TikTok zorgde ervoor dat de verkoop van 50 naar 1000 stuks per dag ging”

Op woensdag 2 april is ondernemer Lode van Hattum (22) één van de sprekers tijdens het exclusieve FMNextGen diner bij UL-Team in Culemborg. Lode zal als jonge ondernemer de...

09 februari 2022

10 jaar Schoonmaakjournaal: back to the future

De bouwers en redactionele mindsetters van Schoonmaakjournaal stralen op deze foto op het lanceringsfeestje op 6 februari 2012, de dag waarop het eerste Nederlandse online (schoonmaak)vakmedium live ging, met...

12 maart 2019

Gaat FM Next Generation de grijze bakkebaarden ‘battelen’?

Het zou een Soop-middag worden over de circulaire zeep voor de wereld van morgen, maar het tweede FM Next Generation-event in het Centre of Expertise van Facility Trade Group...

01 maart 2022

Schoonmaakbedrijf Care genomineerd voor European Cleaning & Hygiene Awards 2022

De European Cleaning & Hygiene Awards 2022 hebben het Belgische schoonmaakbedrijf Care genomineerd als een van de finalisten. Met een doorgedreven duurzaamheidsfocus hoopt de expert in de reiniging van...

06 oktober 2021

Oproep: Maak een blog of vlog voor de Dag van de Ondernemer

Op vrijdag 19 november is het de ‘Dag van de Ondernemer’, een initiatief van MKB-Nederland. Dan staat ook Schoonmakend Nederland stil bij het belang van ondernemers voor Nederland. Om...

04 december 2022

#Favorites ‘Glimmers’

In deze feestmaand houden we wel van glimmertjes en lichtjes. En daar past dan zo’n mooie, schone en glimmende vloer ook bij. Het is het resultaat van de gezamenlijke...

27 december 2023

BRIER59 biedt welzijnsboost in haar nieuwe ONE HUNDRED RESTROOM

Op vrijdag 15 december vond de officiële opening plaats van het toiletconcept ONE HUNDRED bij BRIER59, in het zuiden van Nederland. Het lintje werd doorgeknipt door Sjon Reijers van Stein...

23 oktober 2025

Schoonmaakinnovatie in de horeca: slim, duurzaam en gastgericht

In de horeca draait alles om beleving. En dat begint niet pas bij het eten of de service, het begint bij een brandschone zaak. Schoonmaak is allang geen klus...

22 mei 2024

Paardekooper introduceert slim plastic recyclingsproces Recylution

Het inzamelen van plastic afval voelt voor bedrijven soms als een verplichting en brengt bovendien vaak kosten met zich mee. Paardekooper bewijst dat dit ook anders kan met Recylution,...

11 augustus 2022

Jan Vera en Edgar van Engelen slaan de handen inéén

Jan Vera van Qualis-Insight en Keurmerk Verantwoord Schoon gaat samenwerken met Edgar van Engelen, directeur van Clear4Clean. Een nieuwe samenwerking die de heren graag toelichten: “Na het overlijden van...