2 november 2021

Ontmoeten, bijpraten en ontwikkelingen delen met AaRiverside

Elkaar weer zien, bijpraten en ontwikkelingen delen. Dat is het doel van Fredy Verkuijlen van AaRiverside toen hij ‘ja’ zei tegen de deelname aan de Schoonmaak Vakdagen. Hij kijkt uit naar het bezoek van (potentiële) klanten op stand 3.0 voor een kop koffie en een goed gesprek.

“Op 9 & 10 november kunnen we elkaar weer ontmoeten en bijpraten. Daar zijn we echt aan toe. Maar ook om onze klanten en potentiële relaties onze nieuwe modules en functionaliteiten te laten zien. Want we hebben in de afgelopen tijd weer nieuwe stappen gezet in het digitaliseren van operationele processen.” vertelt Fredy Verkuijlen van AaRiverside. Ook verwacht hij veel vragen te beantwoorden van klanten over de samenwerking met Nocore die het bedrijf in november 2020 is aangegaan.

Toegankelijke samenwerking
“We hebben ervoor gekozen om aan de Schoonmaak Vakdagen deel te nemen omdat dit een branche specifieke, kleinschalige beurs is. Wil je iemand spreken maar die is op dat moment in gesprek, dan loop je een rondje en kom je terug. Op een grotere beurs, zoals de Interclean, zie je bezoekers dat niet doen. Dan moet je je moment meteen pakken, anders mis je de passant. Dit is gemoedelijker en laagdrempelig. Prettig voor ons als standhouder maar ook voor de bezoeker”, benadrukt Fredy. “We delen de stand met Nocore en enkele andere partners. Om de bezoeker te laten zien hoe hij/zij voordeel kan behalen uit de samenwerking. Want met onze gezamenlijke digitalisering en informatisering kan een schoonmaakbedrijf flinke stappen vooruitzetten. Van basis administratie, loonverwerking tot rapportage & analyse, digitaal ondertekenen en het automatiseren van repeterende handelingen.”

Bezoek stand 3.0
Fredy nodigt de klanten van AaRiverside van harte uit om op stand 3.0 langs te komen. Hij toont graag de nieuwe functionaliteiten van softwareoplossingen zoals ItsClean. En staat ook open voor een goed gesprek: “Blijf vragen stellen en wensen uiten. Houd deze niet in. Want vaak is er meer mogelijk dan je denkt. Wij kijken en denken graag met je mee. Want al lijkt het gras bij de buurman altijd groener, je hebt vaak zelf al goud in handen waarmee je zelf het gras nog flink kunt laten groeien.”

Klik hier voor meer informatie over AaRiverside.

Deel dit artikel

Ook interessant:

22 mei 2024

Paardekooper introduceert slim plastic recyclingsproces Recylution

Het inzamelen van plastic afval voelt voor bedrijven soms als een verplichting en brengt bovendien vaak kosten met zich mee. Paardekooper bewijst dat dit ook anders kan met Recylution,...

15 maart 2023

Ontwikkel jouw duurzaamheidsplan en rapportage met Schoonmakend Nederland

Vanaf 2024 moeten grote bedrijven gaan rapporteren over de milieu-impact van het bedrijf en het effect van het bedrijf in de keten. Dat heeft tot gevolg dat grote bedrijven...

23 september 2024

Mkb’ers kunnen werkgeluk vergroten met meer leermomenten

Voor de Week van het Werkgeluk die op 23 september 2024 start, vraagt het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid aandacht voor leren op het werk. Want leren op...

17 oktober 2019

Schoonmaakjournaal stapt in advertentieloos tijdperk

Opnieuw pakt Schoonmaakjournaal de primeur. In 2012 was Schoonmaakjournaal het eerste ‘dedicated’ online vakmedium, in 2019 maakte het de overstap van nieuwswebsite naar contentplatform en in 2020 zegt Schoonmaakjournaal...

25 augustus 2025

Asito lanceert nieuw werkgeversmerk en landelijke campagne ‘Geen mooier werk dan schoonmaakwerk’

Iedereen kent het. Dat ene moment waarop je iets vies schoon maakt. De vlek verdwijnt, het oppervlak dat weer blinkt, en je voelt direct: dit is mooi. Precies dat...

24 juli 2019

Blog: Impact op 10 miljoen mensen

Impact. Na duurzaamheid en MVO lijkt dit een nieuw modewoord. Ieder zichzelf respecterend bedrijf zegt tegenwoordig iets met impact te doen. Maar wat dat ‘iets’ is, blijft in de...

14 januari 2025

ISS roept op tot leiderschap: Duurzaamheid is niet langer een keuze, maar een dringende noodzaak

ISS Facility Services doet een oproep aan bedrijven om daadkrachtig leiderschap te tonen in de transitie naar sociale en ecologische verduurzaming. Duurzaamheid is niet langer een keuze, maar een...

02 oktober 2025

Leren en ontwikkelen als deel oplossing personeelstekort mkb?

Veel mkb-bedrijven kampen met personeelstekort. Een deel van de oplossing ligt in leren en ontwikkelen op de werkvloer. Uit onderzoek van TNO blijkt dat 44% van de werkgevers dit...

22 november 2023

FMNextGen op Schoonmaak Vakdagen: de innovatiekracht van techniek

Op de Schoonmaak Vakdagen zijn er ieder jaar weer innovaties bij de stands van exposanten te ontdekken. Ook bij het event van FMNextGen, de jongerencommunity tot veertig jaar van...

10 augustus 2023

Stap nu over op uitstootvrije vracht- en bestelauto’s

Vanaf 1 januari 2025 voeren 29 grote gemeenten in Nederland zero-emissiezones in. Nieuwe bestel- en vrachtauto’s mogen dan alleen in die zones rijden als ze geen schadelijke stoffen uitstoten....