30 juni 2025

Natalie Hofman nieuwe business unit directeur bij HEYDAY Interim

Natalie Hofman is per 1 juli aangesteld als de nieuwe business unit directeur bij HEYDAY Interim, een zelfstandige business unit binnen Draaijer-HEYDAY Group. Met haar komst is het managementteam van HEYDAY Interim compleet en bestaat naast Natalie Hofman ook uit Calijn Rinia, Thomas Ibelings en Paul Omta. Samen met de interim professionals bouwen zij aan een onderscheidende en toekomstgerichte interim-dienstverlening binnen het facilitaire domein.

HEYDAY Interim biedt tijdelijke oplossingen voor organisaties die behoefte hebben aan strategische, tactische of operationele ondersteuning in hun facilitaire organisatie. De business unit telt inmiddels 60 interim professionals en onderscheidt zich door haar bevlogen aanpak die facilitaire organisaties in beweging zet. De aanstelling van Natalie Hofman markeert een belangrijke stap in de verdere professionalisering en positionering van HEYDAY Interim.

Over Natalie Hofman
Met meer dan 25 jaar werkervaring binnen het facilitaire vakgebied, in zowel de publieke als de private sector, is Natalie Hofman een bekend gezicht in de markt. Zowel nationaal als internationaal speelt Natalie een belangrijke rol door haar functies bij FMN en EuroFM. Als business unit directeur geeft Natalie leiding aan de managers van HEYDAY Interim en is zij het gezicht naar buiten. Een belangrijk speerpunt voor het managementteam is de focus op kwaliteit en de verbinding met de interim-professionals. Natalie’s uitgebreide netwerk en ervaring maken haar bij uitstek geschikt om van HEYDAY Interim de toonaangevende kennispartner in facilitair interim-management te maken.

“Ik wil bouwen aan een community waarin ruimte is voor inhoud, ontwikkeling én plezier. Daarmee vergroten we onze impact, bij klanten én op de arbeidsmarkt”, aldus Natalie Hofman. Met deze visie kunnen opdrachtgevers rekenen op een nog sterkere focus op kwaliteit, inhoudelijke expertise en duurzame samenwerking. “Voor klanten betekent dit passende matches, aandacht voor strategische vraagstukken én toegang tot een hechte community van deskundige interimmers.”

Onderdeel van Draaijer-HEYDAY Group
HEYDAY Interim maakt deel uit van Draaijer-HEYDAY Group. Recentelijk voegden HEYDAY en Draaijer Group hun directies samen. Deze samenwerking versterkt het bestaande fundament van beide bedrijven, wat de organisaties verder brengt in het bedienen van de totale facilitaire- en vastgoedmarkt in de volledige levenscyclus van een gebouw. HEYDAY Interim speelt hierin een sleutelrol door tijdelijke capaciteit en expertise te bieden op belangrijke momenten.

Deel dit artikel

Ook interessant:

24 juni 2025

Feest A10 opgeruimd en schoon: “Vegen, vegen en nog meer vegen”

Direct na het ringfeest, op 21 juni 2025, dat ter ere van de 750ste verjaardag van Amsterdam werd gevierd, kwam het afbouwen en schoonmaken op gang. En hoe je...

09 september 2025

Hogere bijtelling voor elektrische leaseauto’s in 2026: wat betekent dat voor werkgevers?

Vanaf 2026 vervalt de korting op de bijtelling van elektrische leaseauto’s. Dat betekent dat het standaardtarief van 22% gaat gelden over de hele cataloguswaarde. Voor werknemers wordt privégebruik van...

08 juli 2025

Ondernemers omarmen AI: meerderheid zzp’ers werkt met ‘digitale sparringspartner’

Voor het eerst gebruikt een meerderheid van de Nederlandse zzp’ers minimaal één AI-tool in hun werk. Dat blijkt uit onderzoek van zzp-bank Knab onder ruim 2.000 zelfstandigen. Inmiddels zet...

06 april 2025

Job Klösters (Nocore) over de toekomst van personeelsbeheer in de schoonmaakbranche

"De schoonmaakbranche verandert snel. Ik zie dagelijks hoe bedrijven worstelen met toenemende personeelstekorten, digitalisering en veranderende wet- en regelgeving", deelt Job Klösters, business unit manager schoonmaak bij softwareleverancier Nocore....

16 maart 2020

Op weg naar succesvolle 3e editie Schoonmaak Vakdagen: “Een heerlijk steile groeicurve”

Het is nog maar medio maart, maar de organisatie van de Schoonmaak Vakdagen zit niet stil. “We kijken zeer positief terug op de vorige editie en zijn druk bezig...

16 april 2025

Tour Facilitair 2025: fiets jij 80 km mee?

Nadat The Food Office, Vepa the furniture factory en HEYDAY Facility Management jarenlang de Tour Facilitair hebben georganiseerd, sluiten nu ook EW Facility Services en MAAS aan. “Samen zijn...

17 april 2023

Veiligheid op de werkvloer is niet alleen belangrijk, maar draagt ook bij aan duurzaam werkgeverschap

Deze week neemt UL-Team de redactie van het Schoonmaakjournaal over. Sinds begin dit jaar heeft het opleid- en trainingsbureau een nieuwe pijler op het gebied van haar opleidingen, namelijk...

28 februari 2025

Europese Commissie stelt voor: Geen verplichting CSRD meer voor 80% van bedrijven

In februari 2025 heeft De Europese Commissie (EC) een nieuw pakket voorstellen, de Omnibus-plannen, gepresenteerd. Met als doel om de regels binnen de EU te vereenvoudigen, de concurrentiepositie te...

17 april 2023

8e Dag van de Schoonmaker in teken van dank-je-wel

Bedankt, jij maakt het verschil! Deze pluim verdienen álle schoonmakers van Nederland. Dagelijks, maar zeker op donderdag 15 juni in de vorm van aandacht, een compliment of attentie. “De...

29 april 2020

Back to work in het nieuwe normaal: ISS introduceert Stay Healthy Host

Nu steeds meer duidelijk wordt dat de anderhalve-meter-samenleving voorlopig de nieuwe standaard zal zijn, worden ook in de facilitaire branche voorbereidingen getroffen voor aanpassingen en richtlijnen voor het hervatten...