28 december 2023

Welke invloed hebben jongeren in de schoonmaakbranche?

Het nieuwe jaar is begonnen. Met weer veel mooie uitdagingen waarop jij, als jongere in de schoonmaakbranche, invloed kan uitoefenen. Hoe doe jij dat? Daar zijn wij als redactie benieuwd naar. Laat jij het ons weten?

MT/Sprout deelde dit artikel over de invloed van jongeren op het management: Deze jongeren schudden boardrooms op: ‘Het mag schuren’ (mtsprout.nl). Als redactie zijn wij benieuwd naar de rol, het aandeel van jongeren in bedrijven in de schoonmaakbranche. Welke invloed hebben zij? Hoe ‘schudden’ zij de branche op?

Ben jij tussen de 20-40 jaar? Werk jij in de schoonmaakbranche? Ja? Wil jij dan deze 3 vragen beantwoorden? 

  1. Wat is jouw naam, bij welk bedrijf werk je, in welke functie en wat vind je leuk aan jouw job?
  2. Wat is jouw invloed, als jongere, in het bedrijf: Noem een onderwerp waarover je mag meepraten of noem welke uitdaging(en) jij mag oppakken?
  3. Waarop ben jij trots? Noem een project of een beslissing of een nieuw voorstel dat jij in het bedrijf ingebracht of gerealiseerd hebt.

Doe mee en stuur jouw antwoorden voor 15 januari 2024 naar [email protected]. De reacties zullen wij delen op Schoonmaakjournaal.nl.

 

Ben je bekend met FMNextGen? Het jongerenplatform in de schoonmaakbranche voor ontmoeting, verbinding, inspiratie en fun? Minimaal tweemaal per jaar organiseren we aansprekende events voor de leden en hun introducées. Lees hier meer informatie: FM Next Generation | Schoonmaakjournaal
Benieuwd naar de leden en de events? Klik hier: FM Next Generation
De events worden mede mogelijk gemaakt door supporters: Interclean, UL-Team, Nocore en Total Cleaning Products.

Deel dit artikel

Ook interessant:

27 augustus 2019

3e generatie aan het roer: “Met familiebedrijf Spectro veroveren wij de wereld”

“De naam Spectro is eigenlijk een fantasienaam. Onze vader maakte in 1986 een nieuwe start en zocht een originele naam voor zijn bedrijf. In de eerste films van James...

20 juni 2024

Kies voor simpele en efficiënte documentverwerking met Whitevision en Nocore

Informatiestromen nemen toe. Van verschillende afzenders, in verschillende vormen en op verschillende plekken ontvangen schoonmaakbedrijven inkoopfacturen, serviceorders, bonnen en declaraties. Whitevision en Nocore zorgen ervoor dat je deze informatie...

19 juli 2023

Steffen Morrison introduceert PeeWipe Dispenser voor betere toiletbeleving

Het gebrek aan hygiëne bij diverse openbare toiletten over de hele wereld was voor zanger Steffen Morrison de aanleiding voor de ontwikkeling van de gebruiksvriendelijke houder PeeWipe die helpt...

22 januari 2024

Webinar Relationeel Contracteren

Op maandag 5 februari 2024 organiseren Facility Management Nederland en Next Level FM een webinar over Relationeel contracteren. Een vernieuwde wijze om invulling te geven aan een samenwerking waarbij...

20 februari 2024

Interview Danielle Inostroza: “Ik kan helemaal mijn passie kwijt bij Interclean”

Daniëlle Inostroza werkt al sinds haar studie in de hospitality en is ruim vijftien jaar actief in de beurzenwereld. Momenteel is ze werkzaam voor Interclean, het grootste internationale schoonmaakevent...

03 september 2023

#Favorites: Doe jij mee aan World Cleanup Day?

Op zondag 16 september is het World Cleanup Day en de Vebego Foundation doet mee. Help jij ook mee de wereld opruimen, een stukje schoonmaken? “Tijd om onze mouwen...

07 november 2018

Gom Onderwijs en Zadkine Startcollege gaan op voor Europese schoonmaak-grammy

De samenwerking tussen Zadkine en Gom Onderwijs is genomineerd voor een European Cleaning & Hygiene Award 2018. De prijs geldt als de ‘Grammy’ in de schoonmaaksector, die uitgereikt wordt...

06 september 2024

#FOTOFRIDAY Schoonmaker van het Jaar Jan Harkema krijgt gepersonaliseerde stofzuiger

Weska Schoonmaakproducten feliciteert de winnaar van de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar: Jan Harkema van SVP Schoonmaakdiensten. Als cadeau ontving hij een gepersonaliseerde Numatic stofzuiger. Nu kan...

15 augustus 2019

Ondernemers opgelet: werkgeluk levert ook keiharde munten op

33% verbetering van winstgevendheid, 43% meer productiviteit, 37% meer verkoop en 300% meer innovatie: het zijn enkele opbrengsten van werkgeluk voor organisaties die inzetten op werkgeluk. Hoe vaag, zweverig...

10 mei 2024

Zo zorgt Tork voor meer tevreden medewerkers

De tevredenheid van medewerkers hangt nauw samen met de hygiëne op de werkplek. Wist je dat 86% van de werknemers op kantoor hygiëne zelfs het belangrijkste aspect vindt van...