16 maart 2020

Op weg naar succesvolle 3e editie Schoonmaak Vakdagen: “Een heerlijk steile groeicurve”

Het is nog maar medio maart, maar de organisatie van de Schoonmaak Vakdagen zit niet stil. “We kijken zeer positief terug op de vorige editie en zijn druk bezig met de invulling voor de komende editie op dinsdag 9 en woensdag 10 november 2020. Een terug- en vooruitblik, samen met Wecovi, AaRiverside en Biofriends.

In 2019 trokken de Schoonmaak Vakdagen 1743 professionals op de beursvloer in Expo Houten. “Een aantal waar we trots op zijn, maar waarvan we realiseren dat dit, bij lange na, niet het eindpunt is. Met de kernwaarden kleinschalig, praktijkgericht en gezelligheid in ons achterhoofd. We zijn ervan overtuigd dat de Schoonmaak Vakdagen de komende jaren nog meer uitgroeit tot dé ontmoetingsplaats voor iedereen met een belang in professionele schoonmaak en hygiëne.”

Schoonmaak Vakdagen heeft 100% focus op schoonmaak

Het event wordt geroemd door de volledige focus op schoonmaak. Marketingcoördinator van Wecoline Herma Oosterveld: “Het onderscheidende aan de Schoonmaak Vakdagen is dat deze beurs gericht op schoonmaak, vanwege de kleinschaligheid, ervoor zorgt dat je goed de tijd kunt nemen voor de bezoeker. Het gesprek aangaan met bestaande klanten, nieuwe mogelijke klanten en de eindgebruiker maakt het bezoekersprofiel interessant.”

Directeur van AaRiverside Fredy Verkuijlen is het roerend eens met Oosterveld: “De Schoonmaak Vakdagen hebben wij beleefd als een beurs die 100% toegespitst was op de schoonmaak en glazenwassersbranche. Hierdoor was er de juiste dynamiek aanwezig en was er voor elke bezoeker wel wat te doen. Van automatisering op het gebied van planning en urenregistratie tot robots om schoon te maken. Van groene hygiëne producten tot de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van schoonmaakmiddelen.”

Verkuijlen stelt zelfs dat de beurs een must-visite is voor schoonmaak- en glasbewassingsbedrijven uit Nederland en België, mede vanwege het innovatieve karakter. BioFriends directeur Jan van Triest: “Het gaat op dit event echt om schoonmaak en innovatie”, aldus die als een van de eersten direct heeft ingetekend voor de 2020-editie.

Ambitieus
Wecoline zal ook in 2020 weer van de partij zijn. In 2019 heeft het team haar doelen op de beursvloer behaald. “We hebben twee dagen lang veel enthousiaste bezoekers op de Wecoline stand mogen ontvangen. Twee succesvolle dagen voor Wecoline door de goede organisatie waardevolle bezoekers en het Wecoline team!”, vertelt Herma enthousiast. Van Triest blikt in één zin terug en kijkt hoopvol vooruit: “De Schoonmaak Vakdagen 2019 waren positief. De groeicurve is heerlijk steil.”

“Deze groeicurve hopen we vast te houden. Wellicht ambitieus, maar we mikken wederom op een verdubbeling van het aantal bezoekers en hopen minimaal 2000 verschillende schoonmaakprofessionals te verwelkomen. Daarbij houden we vast aan de eerder gestelde kernwaarden en houden we nauw contact met exposanten en bezoekers. Exposanten kunnen binnenkort een uitnodiging voor een Schoonmaak Vakdagen Marketingsessie op het Prosu Media Producties hoofdkantoor verwachten. Kun je niet wachten om uw tips of tricks te delen? Mail ons!

Numatic is ook een exposant die deelneemt aan de 3e editie van de Schoonmaak Vakdagen. Wie hebben zich al aangemeld? Ben u gïnteresseerd in deelname? Klik op deze link en bekijk de pakketten »

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

19 april 2020

#nieuwsnotendop Consumatics, Hago Next, Kärcher en Westerveld

Erik van der Eik nieuwe bestuurder Hago Next Hago Next heeft per 1 mei 2020 een nieuwe directeur: Erik van der Eik, die zichzelf ziet als ‘verbinder in facilities’....

12 mei 2019

#nieuwsnotendop met Kärcher, ICS, Preston Palace, VSR en CSU

Kärcher draagt bij aan het behoud van een culturele site in Vietnam Als onderdeel van zijn culturele sponsoringsprogramma, reinigt Kärcher de zuidelijke en voornaamste toegangspoort tot de voormalige Keizerlijke...

25 maart 2019

Breedweer en algemeen directeur Henk van Eijk gaan voor maximale impact

Op 1 april 2015 is Breedweer Facilitaire Dienstverlening gestart met haar missie om maximale impact te verkopen. Bijna 4 jaar later heeft Breedweer circa 250 medewerkers, 2 vestigingen (Uitgeest...

06 september 2024

#FOTOFRIDAY Tahir viert 30 jaar dienstverband bij ASKO

“Onze collega Tahir is maar liefst 30 jaar in dienst bij Asko!”,  deelt Asko Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten. Van harte gefeliciteerd! “We verrasten hem bij de klant met bloemen en...

17 juli 2023

Blog: I have a dream

Martin Luther King, John Lennon en de schoonmaakhelden. I have a dream. Dat schoonmakers in de hele wereld ongeacht hun seksualiteit, huidskleur, religie of leeftijd met respect behandeld worden,...

26 april 2024

Creëer duurzame waarde met Tork PaperCircle

PaperCircle van Tork is ’s werelds eerste recyclingsdienst voor papieren handdoeken. Door gebruikte papieren in te zamelen en te recyclen in plaatselijke Essity fabrieken, worden ze omgezet in nieuwe...

10 juni 2024

Jacco Vonhof: ‘Meer mensen met arbeidsbeperking aan ‘gewone baan’? Maak regels eenvoudiger’

“De overheid wil meer mensen met een arbeidsbeperking aan een baan bij een ‘gewone’ werkgever krijgen. Maar daarvoor is versoepeling nodig van regels.” Hiervoor pleit Jacco Vonhof in zijn...

20 november 2024

Wat is het voordeel van het werken met Crohill schoonmaakmethodes?

Omdat het schoonmaken van een kinderdagverblijf om een andere aanpak vraagt dan een trappenhuis, een zorginstelling of sportcomplex heeft Crohill voor elke branche een methode samengesteld met producten uit...

16 maart 2023

Blog: Veranderen vraagt lef

Als ondernemer van een opleidings- en trainingsbureau hoor ik de term ‘veranderen’ dagelijks wel een keer voorbijkomen. Men wil gedrag veranderen, iets op het gebied van communicatie, in de...

11 januari 2024

Nieuwe wetten en regels voor ondernemers vanaf 2024

Per 1 januari 2024 hebben ondernemers te maken met nieuwe wetten, wetswijzigingen en regels. Dit geldt ook voor ondernemers in de schoonmaakbranche. Daarom zet Schoonmakend Nederland de feiten op een...