7 oktober 2021

1nergiek wint opnieuw Integron Medewerkerbeleving Award

“We zijn enorm trots om te kunnen melden dat 1nergiek de Integron ‘Medewerkerbeleving Award’ wederom heeft gewonnen!”, meldt 1nergiek op haar website. Onderzoeks- en Adviesbureau Integron reikte op 7 oktober jl. voor de elfde keer de Beleving Awards uit op buitenplaats Kameryck in Kamerik. In totaal waren er 41 organisaties genomineerd in 16 categorieën op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Dit jaar stond de bijeenkomst in het teken van de mensgerichte organisatie.

Zowel in 2019 als 2021 heeft 1nergiek de ’Medewerkerbeleving Award’ in ontvangst mogen nemen. “Het is onze missie om onze schooncollega’s zo goed mogelijk te coachen en faciliteren om zich iedere dag vol 1nergie en enthousiasme in te zetten bij onze opdrachtgevers. Samen zijn we het succes van 1nergiek’’, reageert Laetitia Simonis, algemeen directeur van 1nergiek. “Schoon voor elkaar én met elkaar. Met het winnen van de Medewerkerbeleving Award 2021 zien we onze missie, net als in 2019, weer bevestigd. Geweldig!”

Hoogste tevredenheid
In aanloop naar de awardverkiezing voerde Integron ruim 150 medewerkersonderzoeken uit. Gebaseerd op het hoogste gemiddelde medewerkerstevredenheidscijfer en de hoogste employee Net Promoter Score (eNPS) die de mate van aanbevelen aangeeft, werden diverse bedrijven in diverse categorieën genomineerd.

1nergiek wint wederom
1nergiek is met twee accountants- en adviesbureaus Countus en DRV genomineerd in de categorie Dienstverlening. Dat het bedrijf deze Award, net als in 2019, weer wint, zegt zij te danken te hebben aan de schooncollega’s. Zeker gezien de coronapandemie, waarbij de  schooncollega’s een cruciale rol bij de klant speelden en spelen om het veilig en schoon te houden. “We zijn ze daar heel dankbaar voor!”

Over 1nergiek
1nergiek is een middelgrote speler op de zakelijke schoonmaakmarkt. Het bedrijf is actief  in kantoren, vastgoed, de culturele sector, winkelcentra en op scholen in heel Nederland. Haar doel is om een optimale leef-, werk- en winkelomgeving te creëren met diensten zoals schoonmaak, glasbewassing, specialistische reiniging, service host en huismeester.

Over Integron
Integron is een onderzoeks- en adviesbureau in Nederland op het gebied van objectief kwantitatief en kwalitatief klant- en medewerkerbelevingsonderzoek. Al ruim 28 jaar weet het bureau hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Samen met haar opdrachtgevers bouwt Integron aan betekenisvolle, excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 maart 2022

Onderzoek versterken eigen regie werknemers afgerond

Sociale partners in de Schoonmaak- en Glazenwassersbranche vinden het belangrijk dat gestreefd wordt naar evenwichtige arbeidsrelaties. Daarom hebben zij een onderzoek laten uitvoeren met als onderzoeksvraag: Hoe kan de...

15 december 2021

Vileda Professional webinar over ergonomie in de schoonmaak wijst uit: 87% vindt het kan beter

Juist op het moment dat de nieuwe schoonmaak cao wordt afgetikt, volgt de uitnodiging voor het Vileda Professional webinar Ergonomie in de schoonmaak. Want ja, duurzame inzetbaarheid om onze...

27 december 2021

92% van Siev-leden juicht eerder stoppen met werken toe

De Cao voor het Schoonmaak- en Glasbewassingsbedrijf 2022-2024 bereikte op 10 december een principe-akkoord. Hoger uurloon, eerder stoppen met werken, duurzame inzetbaarheid voor het gezond houden van schoonmaakmedewerkers, introductie...

12 juni 2022

Meest gelezen in mei 2022

Benieuwd naar welke artikelen jullie in mei 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen.  1. Vrouwelijk...

01 september 2022

Arbeidscampagne ‘Schoonmaak Je Rijk’ start op 5 september

Het aftellen is begonnen. Maandag 5 september start Schoonmakend Nederland met de online advertentiecampagne Schoonmaakjerijk.nl. Doel van de campagne is studenten te interesseren voor werk in onze branche. Dit...

24 november 2021

Schoon toilet als beloning

Naar het toilet gaan op een festival is niet altijd een fijne beleving. Daar hebben ze in Spanje iets op gevonden. Een fris en schoon toilet, de ‘blessed bathroom’,...

01 november 2021

Nocore deelt digitalisering op Schoonmaak Vakdagen

Tijdens de twee Schoonmaak Vakdagen zal Nocore haar standbezoekers inzicht geven in nieuwe softwaremogelijkheden. Op stand 3.0 toont zij niet alleen kennis en demonstraties van haar eigen softwareproducten, ook...

13 oktober 2022

Ali test of middelen en materialen gebruiksvriendelijk, ergonomisch verantwoord en milieuvriendelijk zijn

“Twintig jaar geleden begon ik bij GWS dé schoonmaker te werken, als bijbaantje naast mijn studie. Nu ben ik gediplomeerd vloerenspecialist en ‘tester’ van nieuwe middelen en materialen.” Ali...

05 augustus 2022

CSU doet de groetjes met 10 jaar sponsoring ‘Het Geluid’

CSU is dit jaar voor de tiende keer de trotse sponsor van ‘Het Geluid’ van Q-Music. Het intrigerende spel waarbij je kunt raden WAT het geluid is dat QMusic...

04 mei 2020

Onderzoek: 77% verwacht meer schoonmaakrondes in het nieuwe normaal

Meer dan de helft (58%) van het kantoorpersoneel in Nederland denkt niet dat alles weer wordt zoals het was vóór corona. Zo geeft 67% aan meer op hygiëne te...