8 februari 2015

CWS Washroom Media: auditief marketing- en communicatiemedium in het toilet

CWS introduceert Washroom Media, een nieuw visueel en auditief marketing- en communicatiemedium op een plek waar we dagelijks komen: de sanitaire ruimte. De informatie wordt weergegeven via een handdoekautomaat met rollen biokatoen in een fraai design met daarin een volledig geïntegreerd screen met beeld en geluid. Dit nieuwe medium staat garant voor een directe vorm van communicatie met toiletgebruikers, uw medewerkers en/of relaties.

Uit onderzoek is gebleken dat toiletgebruikers de sanitaire ruimte een geschikte locatie vinden om te communiceren. De tijd van handen wassen en afdrogen is tevens het moment om een visuele en/of auditieve boodschap over te brengen. De attentiewaarde is daarbij zeer hoog: 75% van de toiletgebruikers ziet de visuele boodschap via het scherm, op ooghoogte en kan deze goed interpreteren en herinneren.

Drie boodschappen
1. Interne communicatie: Washroom media biedt een unieke kans om het contact met uw personeel op een actuele wijze uit te dragen en te optimaliseren. Tevens wordt al uw interne communicatie eenduidig op elkaar afgestemd wat veel tijd bespaart en duidelijkheid verschaft op alle fronten.
2. Veiligheid: Washroom Media verbetert op een heldere en pragmatische manier de veiligheid in uw organisatie. Dit kan via korte demonstratiefilmpjes, instructies of bewustwordingscampagnes. Het medium is echter ook zeer handig en betrouwbaar tijdens noodgevallen of evacuaties, zowel passief als actief.
3. Reclames: het op toegankelijke wijze presenteren van een mix van uw eigen en van externe commercials biedt commerciële mogelijkheden. Washroom Media biedt een zeer directe manier van communicatie met uw doelgroep. En u wordt aan het eind van het jaar met een gegarandeerde ‘cashback’ beloond.

Het klinkt wellicht ingewikkeld, maar bekijk de film op de CWS-website dan wordt alles duidelijk.

 

Deel dit artikel

Ook interessant: