Vijf jaar Hago Next, vijf jaar inzet voor een eerlijke markt

Hago Next - Godwin Ahlijah - full bodyHago Next bestaat exact vijf jaar. De strijd voor een eerlijke markt begon op 14 januari 2011 in een trein. Met een duidelijke koers: het zetten van een nieuwe norm, die recht doet aan de belangen van schoonmakers, opdrachtgevers en schoonmaakbedrijven. Een missie volbrengen bij onze opdrachtgevers, waarvan bijna 100% van het eerste uur er nog steeds bij is. Na vijf jaar zet Hago Next haar koers in onverminderde vaart door. De missie blijft gelijk: de markt veranderen, sámen. Verbazing omzetten in vernieuwing en verbetering.

Directeur Hago Next Frank Dobbelsteijn: “Vandaag, precies vijf jaar nadat we Hago Next lanceerden, is het een mooi moment om stil te staan bij wat we hebben bereikt”. Hago Next is ontstaan vanuit verbazing over de situatie in de schoonmaakbranche. Opdrachtgevers hadden het gevoel niet te krijgen waar ze voor betaalden. Eindgebruikers waren niet tevreden. En schoonmakers ervaarden een te hoge werkdruk. De missie van Hago Next? De markt veranderen. Al snel schaarden meerdere opdrachtgevers zich achter deze missie en ervaarden zij de kracht van de nieuwe norm. Klanten bleken bovengemiddeld tevreden (gemiddeld cijfer 8,3), schoonmaakmedewerkers ervaarden meer verantwoordelijkheid en plezier (gemiddeld cijfer 8,7), innovaties zagen het licht en bewezen zich direct in de praktijk. Dobbelsteijn: “Hago Next heeft zich inmiddels bewezen in de praktijk. We blijven hopen dat we inspiratiebron zijn voor velen in de branche. Zodat we met elkaar de nieuwe norm de standaard kunnen maken.”

Bewezen succes
Op donderdag 2 juni deelt Hago Next haar Next droom, de wens en de belofte  en resultaten aan iedereen die het vanaf het eerste uur gevolgd heeft. Op een unieke locatie, net als vijf jaar geleden. ”Hebben we onze doelen behaald? Waar zat het tegen? Waar zat het mee? En wat zijn onze ambities voor de toekomst? Met andere woorden: what’s Next? Samen met onze opdrachtgevers en medewerkers blikken we terug op behaalde resultaten. Zij delen hun ervaringen met onze werkwijze én facilitaire dromen voor de toekomst. Wij delen onze verbazingen die we nog dagelijks tegenkomen in ons werk. Want dromen en verbazingen vormen de basis van onze dienstverlening. We bouwen op basis daarvan de nieuwe norm uit, want er is nog een wereld te winnen. Ik nodig je van harte uit om samen met ons deze verjaardag te vieren. Aanmelden kan via www.hagonext.nl/hagonext5jaar”, sluit Dobbelsteijn enthousiast af.

Over Hago
Hago groeide in 70 jaar uit van een klein, Limburgs familiebedrijf tot één van de grootste landelijke schoonmaakbedrijven in Nederland. Met meer dan 4.700 medewerkers en ruime ervaring in schoonmaakdienstverlening en specialistische schoonmaak, realiseert Hago een omzet van 146,5 miljoen euro. We maken onder meer schoon in kantoren, onderwijs, grote publieke ruimten, transport en industrie. ’s Ochtends, ’s avonds en steeds vaker overdag.

Gerelateerd interview: Frank Dobbelsteijn van Hago Next: “Het huidige schoonmaakmodel is eindigend”